SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: MatthewG » pn sie 23, 2010 10:26

Jeśli nie ma kubłów to nie ma wszystkiego :grin: Kolega miał w S3 takie zawieszenie i mówił, że różnice dało się odczuć, ale nie wspominał nic czy płaciłby za nie ponownie. Ja mam standardowe zawieszenie z 18" i w porównaniu do mojej byłej V z 17" nie jest tak źle, ale i tak omijam większość ulic w moim mieście bo nie chce się denerwować :chytry: A skrzynia manualna czy wszechobecna już DSG?


P.S. Przepraszamy autora tego tematu za off topic :)


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » pn sie 23, 2010 13:45

ravraj pisze:Wziełem pełną opcje - doslownie wszystko wraz z szyberdachem nawet ale bez zbędnej mi nawigacji i bez kubłów o których wspomniałeś... kolor niebieski
i nadal nie wiem czy dobrac to zawieszenie...
Schiberdach (auf Deutsch) mnie nie leży - jestem wysoki, a szyber obniża podsufitkę o ponad 4 centymetry i waży ekstra 20 kg - za przyjemność skorzystania 2-3 razy w roku... Nie, dziękuję.

Zawieszenie DCC - KONIECZNIE. Zamień ten schiberdach na DCC, nie pożałujesz. Naprawdę wozidełko bez DCC nie byłoby takie przyjemne i wszechstronne. W trybie SPORT dostajesz też mniej przechyłów na bok, lepsze o wiele trzymanie oraz czulszą kierownicę. W skrócie: MNIAM. Brać bez zastanowienia.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » pn sie 23, 2010 13:48

MatthewG pisze:Jeśli nie ma kubłów to nie ma wszystkiego :grin: Kolega miał w S3 takie zawieszenie i mówił, że różnice dało się odczuć, ale nie wspominał nic czy płaciłby za nie ponownie. Ja mam standardowe zawieszenie z 18" i w porównaniu do mojej byłej V z 17" nie jest tak źle, ale i tak omijam większość ulic w moim mieście bo nie chce się denerwować :chytry: A skrzynia manualna czy wszechobecna już DSG?


P.S. Przepraszamy autora tego tematu za off topic :)
S3 ma tylko dwa ustawienia zawieszenia, a golfina ma pierdyliard, czyli 3 ;)
Golfinkowe DCC ma Comfort (wieziemy babcię do kościoła), Normal (czyli standardowe ustawienia jak bez DCC) oraz Sport (bardzo szybko wieziemy babcię na pogotowie). S3 ma tylko Normal i Sport. Czyli bez DCC/Comfort babci do kościoła nie zawieziesz, wypadnie jej szczęka, dysk i straci przytomność ;) a na pogotowie możesz nie zdążyć, bo zainstalujesz furę w drzewie bez trybu Sport.

DSG jest mniam. Tydzień lub dwa i będziesz jaja robić sobie z pomysłów jazdy z manualem. No i ten strzał z rur przy zmianie biegu... Marzenie :) Chyba, że zmieniasz bieg szybciej niż dwusprzęgłowy automat. Zawsze i wszędzie :) Wtedy manual rządzi.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » pn sie 23, 2010 18:28

Czyli faktycznie używasz tego ? Czy włączasz SPORT i jeździsz nim aż w 1 dzien w tygodniu wieziesz babcie do koscioła?
Bo jeżeli tylko wtedy zmieniasz tryb a tak to non stop na sporcie smigasz to ... ja to olewam.. wole szyberdach przy moich 170 cm wzrostu..
zawsze strasznie chciałem miec szyberdach...


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: Forest89 » pn sie 23, 2010 19:53

Mi tam też szyber się przydaje. Przy moim kolorze silver reflex do 25*C jeżdżę na otwartym dachu i ciepło ładnie wyciąga, że nie trzeba klimy włączać ;) Dach jest trochę niżej, ale ja i tak mam fotel na full nisko, więc i tak mi dużo centymetrów pozostaje nad głową ;) Ale jak już wydajesz na R-kę tyle grubych tysięcy to nad tym DCC bym się w ogóle nie zastanawiał! Nigdy nie wiadomo jaką drogą się pojedzie a plomby też kosztują :)



Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » pn sie 23, 2010 21:45

Poprostu chciałem sie zmiescic w określonej kwocie...
ale widzę ze trzeba będzie tę granice przesunąć o kwote tego zawieszenia...
jutro dzwonie do salonu niech domówią to zawieszenie


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: Forest89 » pn sie 23, 2010 21:56

A można widzieć, jaka to kwota będzie? :)



MichalWit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr gru 30, 2009 20:38
Lokalizacja: Warszawa

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: MichalWit » pn sie 23, 2010 22:24

Kwote bezpośrednio wskaże Ci konfigurator.

ravraj, jeżeli masz taką możliwość to szybko dokładaj to DCC. To nie jest tak, że w ogóle z tego nie korzystasz i najczęściej jeździsz tylko w jednej opcji ustawienia. Jeżeli się do tego przyzwyczaisz to będziesz przełączał to dymamicznie, w zależności od rodzaju nawierzchni, torów tramwajowych/kolejowych, długich prostych, szybkich zakrętów czy kocich łbów. Podkreślić należy, że zmiana trybu odbywa się w czasie rzeczywistym i tak np. jadąc na określonym ustawieniu masz możliwość przewidzenia, że np. w danym przypadku przydałoby się inne ustawienie to szybko zmieniasz i np. łuk ogarniasz pełnym ogniem w trybie sport.



Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: Forest89 » pn sie 23, 2010 23:18

Ciekawe jak się spsuje ten cały bajerek DCC :D



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: MatthewG » wt sie 24, 2010 11:07

zlos pisze:S3 ma tylko dwa ustawienia zawieszenia, a golfina ma pierdyliard, czyli 3 ;)
Golfinkowe DCC ma Comfort (wieziemy babcię do kościoła), Normal (czyli standardowe ustawienia jak bez DCC) oraz Sport (bardzo szybko wieziemy babcię na pogotowie). S3 ma tylko Normal i Sport. Czyli bez DCC/Comfort babci do kościoła nie zawieziesz, wypadnie jej szczęka, dysk i straci przytomność ;) a na pogotowie możesz nie zdążyć, bo zainstalujesz furę w drzewie bez trybu Sport.

DSG jest mniam. Tydzień lub dwa i będziesz jaja robić sobie z pomysłów jazdy z manualem. No i ten strzał z rur przy zmianie biegu... Marzenie :) Chyba, że zmieniasz bieg szybciej niż dwusprzęgłowy automat. Zawsze i wszędzie :) Wtedy manual rządzi.
Jeśli tak to przepraszam bo nie wiedziałem. Z posta wynika, że ty chyba bardzo często z tą babcią musisz jeździć biedaku :hmm: Co do skrzyni to trochę się wahałem, głównie już po zakupie. Z mega szybką zmianą szczególnie z 1 na 2 w moim samochodzie jest raczej problem. Kiedy samochód jest zimny to wrzucanie poszczególnych biegów nie należy do najprzyjemniejszych, ale to chyba zaczyna być standardem bo w nowym Crafterze jest podobnie, w zimie kiedy odpali się samochód to trzeba się zapierać żeby wbić pierwszy bieg, o zgrozo. Sprzęgło nie jest bardzo męczące chociaż nie ukrywam, że jazda w korku moim byłym Golfikiem 1.9 TDI była przyjemniejsza :jezor: Ten samochód w takich warunkach się dusi, co innego kiedy korków brak i ciągle zielona fala. Skrzynia, przynajmniej według mnie, najefektowniej pracuję kiedy olej w silniku osiąga jakieś 98 stopni, wtedy samochód aż sam się prosi o kolejne zbicia biegów w dół :bajer: Natomiast hamulce to już zupełnie inna bajka. O ile w codziennym użytkowaniu są wystarczające i dają się bardzo łatwo dozować, to przy szybszych przejazdach i mocniejszych dohamowaniach momentalnie się przegrzewają..


P.S. Najlepsza skrzynia biegów z jaką miałem okazję jeździć to ta w Caddym 2.0. Dalej uważam, że w tym samochodzie najlepiej mi to wychodzi, a co najważniejsze najszybciej :grin: Gdyby istniała możliwość przekładki to chyba bym się nie zastanawiał, chociaż ta w Golfiarze jest taka mięsista, bardzo mechaniczna, kiedy ta w Caddy'laku po prostu sobie jest...FIN


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

blaszczu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw sie 20, 2009 21:33
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: blaszczu » śr sie 25, 2010 14:10

zlos jak możesz to odpisz mi na PW :)



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » śr sie 25, 2010 17:55

ravraj pisze:Czyli faktycznie używasz tego ? Czy włączasz SPORT i jeździsz nim aż w 1 dzien w tygodniu wieziesz babcie do koscioła?
Bo jeżeli tylko wtedy zmieniasz tryb a tak to non stop na sporcie smigasz to ... ja to olewam.. wole szyberdach przy moich 170 cm wzrostu..
zawsze strasznie chciałem miec szyberdach...
Babcia była metaforyczna, chodzi o komfort jazdy - cieszę się jednak, że przypadła do gustu, pomimo podeszłego wieku.

Ja jeżdżę ostro i często zmieniam ustawienia zawieszenia w zależności od warunków. Kilka razy ostro poszedłem BEZ trybu sport i różnica w prowadzeniu auta była olbrzymia, szczególnie w zakrętach. Dlatego bardzo polecam nabywcom eRek, bo tego auta nie kupuje się do jazdy z babcią, tylko ostrego cięcia zakrętów. Jak ktoś ma wolny dupowóz, to faktycznie inne wyposażenie może wygrać z DCC. Kilka wozów miałem z szybrem i używałem bardzo sporadycznie...
ravraj pisze:jutro dzwonie do salonu niech domówią to zawieszenie
Dobra decyzja, na pewno nie będziesz żałować.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » śr sie 25, 2010 18:00

MatthewG pisze:Jeśli tak to przepraszam bo nie wiedziałem. Z posta wynika, że ty chyba bardzo często z tą babcią musisz jeździć biedaku Co do skrzyni to trochę się wahałem, głównie już po zakupie. Z mega szybką zmianą szczególnie z 1 na 2 w moim samochodzie jest raczej problem. Kiedy samochód jest zimny to wrzucanie poszczególnych biegów nie należy do najprzyjemniejszych, ale to chyba zaczyna być standardem bo w nowym Crafterze jest podobnie, w zimie kiedy odpali się samochód to trzeba się zapierać żeby wbić pierwszy bieg, o zgrozo. Sprzęgło nie jest bardzo męczące chociaż nie ukrywam, że jazda w korku moim byłym Golfikiem 1.9 TDI była przyjemniejsza Ten samochód w takich warunkach się dusi, co innego kiedy korków brak i ciągle zielona fala. Skrzynia, przynajmniej według mnie, najefektowniej pracuję kiedy olej w silniku osiąga jakieś 98 stopni, wtedy samochód aż sam się prosi o kolejne zbicia biegów w dół Natomiast hamulce to już zupełnie inna bajka. O ile w codziennym użytkowaniu są wystarczające i dają się bardzo łatwo dozować, to przy szybszych przejazdach i mocniejszych dohamowaniach momentalnie się przegrzewają..


P.S. Najlepsza skrzynia biegów z jaką miałem okazję jeździć to ta w Caddym 2.0. Dalej uważam, że w tym samochodzie najlepiej mi to wychodzi, a co najważniejsze najszybciej Gdyby istniała możliwość przekładki to chyba bym się nie zastanawiał, chociaż ta w Golfiarze jest taka mięsista, bardzo mechaniczna, kiedy ta w Caddy'laku po prostu sobie jest...FIN
1. DSG jest szybka. Niewielu znam osobników, którzy zmieniają biegi szybciej niż 0,1 sek...
2. Hamulce w eRce słabe? Hm. Przód ma tarcze bodajrze 345mm, tył 320mm. Na dobrych gumach staje jak wryty. Do porównania mam japończyka pod garażem, który po trzecim ostrzejszym hamowaniu zamiast klocków ma kostki masła... Fading potężny. Póki co w eRce fadingu nie osiągnąłem - ale może zmienię zdanie, za tydzień jadę na profi tor pościgać się na full gazie.
3. Caddy? Crafter? To też tam mają wersję R? ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
ravraj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob sie 21, 2010 18:00
Lokalizacja: NT

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: ravraj » śr sie 25, 2010 22:33

Zamówione ;]
Zlos gdy tak sportowo latasz i ostro tniesz zakrety.. jakie masz srednie spalanie?


Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju

Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości