mk1 ClassicLine 3.2 V6

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: 44FG » czw mar 02, 2017 15:13

Pompa to chyba 80 a ecu pamiętasz z głowy numer ?


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: Stalu » czw mar 02, 2017 15:15

a właśnie miałem pytac czy cabrio zostało w pl

chochLa, załóż temat z nowym nabytkiem :bajer: a ten przeniosę do zakończonych projektów


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: kkkacper » czw mar 02, 2017 15:22

44FG, pompa moze byc 80, 67, 167, ecu nie chce sklamac.. 403 chyyba.. sprawdze jeszcze potem, on jest taki bardzo dlugi.. (o ile na bazie tych przekaznikow jest to tu zrobione, bo sam wiesz, ze moze byc roznie :jezor:).. i przekaznik zmien a nie sprawdzaj, bo czasem nie idzie tego rozkminic.. :grin:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
chochLa
Śląsk
Śląsk
Posty: 258
Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
Lokalizacja: Jaworzno

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: chochLa » czw mar 02, 2017 15:23

Załozy się ale poczekaj jeszcze może Marcin uzyska odpowiedź na tą usterke. Dodajmy jeszcze, ze jak nie odpalał i raz poruszaliśmy wtyczka przy pompie paliwa zagadał i chodził do końca dnia. Był gaszony wiele razy jeżdżony itp. Wrócili do domu i problem się powtorzył.


Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: kkkacper » czw mar 02, 2017 15:25

chochLa, no to macie wstepny powod.. sprawdze instalacje i piny w kostce, moze ktorys sie wypial i sie wysuwa delikatnie..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: 44FG » czw mar 02, 2017 15:28

Dzięki kkkacper, zaczniemy od tych przekaźników. Wczoraj sprawdzaliśmy ten od pompy i działał, ale jeśli mówisz, że "śwrują" to faktycznie lepiej zmienić. Ta powtarzalność momentu kiedy to się dzieje mnie zastanawia: zimny = zawsze odpala od strzała, jak zgasisz na moment to odpala bez problemów, zgasisz i zostawisz na kilka minut = trup na 1-2 godziny... Jest jakaś prawidłowość z tej usterce.

Kostka sprawdzana - nie ma nic wspólnego. Wczoraj zagadał przy ruszaniu kostką, bo właśnie zaczęliśmy nią ruszać jak minął ten czas "odstania" problemu.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: Stalu » czw mar 02, 2017 15:29

kkkacper pisze:kaznik zmien a nie sprawdzaj, bo czasem nie idzie tego rozkminic..
idzie idzie, trzeba zdjąć obudowę z przekaźnika i sprawdzić, u mnie w golfie jest też śmiesznie raz odpalisz normalnie i śmiga a innym razem za nic nie załączy pompy, przekaźnik bez obudowy i jak załącze pompę "ręcznie" (stykając przekaźnik palcem) to może chodzić cały dzień


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: kkkacper » czw mar 02, 2017 15:39

Stalu, mozna tak zrobic, ale mi chodzilo o to, ze one czasem maja tak, ze raz dzialaja, raz nie.. i ciezko wtedy dojsc co jest nie halo, bo przewaznie jak sprawdasz to wszystko smiga xD haha.. chociaz tu chlopaki mowia, ze jest jakas powtarzalnosc co jest troche dziwne..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: Stalu » czw mar 02, 2017 15:44

W momencie w którym nie odpala , pompy paliwa rozumiem że nie słychać ?


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: 44FG » czw mar 02, 2017 15:47

Kurde, w ogóle tej pompy prawie nie słychać. Nawet jak odpala to właściwie jej pracę można poczuć tylko ściskając wężyk. Strasznie cicha jest. Ja do tej pory słyszałem pompę od razu po przekręceniu stacyjki a tu właściwie jej nie słychać. Myślałem, że ta Walbro jest głośniejsza niż zwykła. Ale ewidentnie pompa nie pracuje bo silnik odpala, wypala paliwo z listwy, gaśnie i potem przez 1-2 godziny można go kręcić "na sucho" kompletnie nie ma paliwa, bo nawet nie ma najmniejszej ochoty "zagadać". Skoro "odpala" to znaczy, że reszta działa tylko gaśnie po chwili bo paliwo nie dochodzi. Pytanie dlaczego.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: Stalu » czw mar 02, 2017 15:50

zdejmij obudowe z przekaźnika od pompy i w momencie kiedy nie odpala naciśnij stycznik i odpal, jesśli odpali i bedzie chodził przynajmniej wykluczymy 100% pompę


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: 44FG » czw mar 02, 2017 15:55

Dobra, popróbuję wieczorem i dam znać. Czyli jeśli wtedy odpali to będzie znaczyło, że brak jest "sterowania" pompą bo wywołałem ją "manualnie".


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: Stalu » czw mar 02, 2017 16:16

44FG pisze: "sterowania" pompą bo wywołałem ją "manualnie".
dobrze kombinujesz :bajer:


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: trepson_vlcrew » czw mar 02, 2017 23:54

mega gratuluje ! patrząc co zrobiłeś z mk1 z rallye będzie tylko lepiej ;d
Gratki !


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości