mk1 ClassicLine 3.2 V6

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
chochLa
Śląsk
Śląsk
Posty: 258
Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
Lokalizacja: Jaworzno

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: chochLa » śr cze 29, 2016 23:32

Ogólnie auto pali, połoski przyszły:

Obrazek

ale obiłem tarcze sprzęgła kevlarem i praktycznie bierze od razu. Jak by nie wysprzęglało. Żeby zmieniać biegi jest sparta sakramencka. Sprzęgło odpowietrzone. Trzeba albo jakiś wysprzęglik mocniejszy albo po prostu pojeździć żeby trochnę tarcze zjadło aleeeeee.. jak już wejdzie np 2jka i mu jebne to ciężko to auto opanować :D dla mnie jest pocisk :) w piątek Vag Event ciekawe czy dojedzie.. ;)


Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: kkkacper » śr cze 29, 2016 23:45

chochLa, to cos musisz miec nie halo.. nowy kevlar moze lapac troszke ostrzej niz normalnie, ale nie powinno byc zadnej jazdy przy zmianie biegow.. wszystko na pewno dobrze poskladane i na bank odpowietrzone?


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
chochLa
Śląsk
Śląsk
Posty: 258
Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
Lokalizacja: Jaworzno

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: chochLa » czw cze 30, 2016 00:18

No raczej tak. Jedyne co mnie nie pokoi to wysprzęglik. Podczas wciskania sprzęgła wydaje taki głośny dźwięk wciskania sprężyny jak by. Odpowietrzałem kilka razy. Auto zachowuje się tak jak by po prostu nie wysprzęglał do końca albo tarcza była za gruba nie wiem.. Dzisiaj troche pojeździłem i jest deczko lepiej ale nadal biegi wchodza z oporem. Wsteczny jak wbijam to aż szarpie autem..


Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: kkkacper » czw cze 30, 2016 11:53

chochLa, tak czy owak czeka Cie zrzucanie skrzyni cos czuje.. wiem jak to wkur**** swiezo po zlozeniu bo sam to przechodzilem :banghead: problem tylko z wysprzegleniem? Nie slizga sie ani nic?


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: RasPL » czw cze 30, 2016 13:11

u mnie była podobna sprawa, winna byla tuleja prowadzaca łozysko, tez zrzucałem skrzynie zaaraz po poskladaniu. Nie wysprzeglał do konca i dajac gaz ponad 5000 obr auto potrafilo zaczac jechac. Oczywiscie jezeli zostawiles skrzynie 02A, bo 02M/02Q to inna bajka.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
chochLa
Śląsk
Śląsk
Posty: 258
Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
Lokalizacja: Jaworzno

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: chochLa » czw cze 30, 2016 17:31

Skrzynie zostawiłem z 2.3 V5. Nie ślizga. Klei od razu. Wygląda tak jak by po prostu nie wysprzęglał do końca, tak jak by tarcza była za gruba..


Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: Stalu » czw cze 30, 2016 18:15

chochLa pisze:, tak jak by tarcza była za gruba..
bardzo możliwe , bo odwrotnie przecie nie założyłeś :bajer: (i takie przypadki były) tak czy tak skrzynia do zrzucenia ,dwumasa została ?


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: RasPL » czw cze 30, 2016 18:15

To by nie bylo zadnych dzwiekow sprezyn, ciezkiego pedalu itp. Mozesz probowac ja "dotrzec" moze sie uda, mi sie znudzilo i skrzynie zdjelem, tym bardziej ze 02a w porownaniu do 02M 4M to pikus.

Mozna kombinowac jeszcze z lekko dluzsza sztanga wysprzeglika ale moze sie to zle dla docisku skonczyc


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: Stalu » czw cze 30, 2016 18:20

skoro klei od razu ale są problemy z wysprzęgleniem to zostaje tarcza, lub łozysko bo z tego co widzę docisk i zamach był robiony, jest szansa że jak je trochę przypalisz to będzie poprawa ale osobiście wolał bym zrzucić skrzynie


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
chochLa
Śląsk
Śląsk
Posty: 258
Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
Lokalizacja: Jaworzno

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: chochLa » czw cze 30, 2016 18:24

Wygląda to tak, że jak auto jest zgaszone to biegi wchodza jak w masło, wszystkie. Jak wbije bieg i zapalam auto to nie rusza stoi w miejscu. Jak zapalam na luzie auto też stoi ale biegi na zapalonym już wchodzą cięzko ale wchodzą raz cięzej raz lżej. Koło jednomasowe zabielone + tarcza obita kevlarem w dobrej polecanej na forum firmie + docisk który tez był sprawdzany w firmie i zabielony, nie mieli do niego zarzutu. Łozysko oporowe nówka sztuka z ASO. Odpowietrzane kilka razy, pompa sprzęgła nowa, wysprzęglik nie ruszany od poprzedniego silnika, tam działało wszystko bez zartzutu. Może po prostu ta tarcza jest grubsza deczko i cały czas przytrzymuje. Jak by nie wysprzęglał to bym w ogóle nie wbił biegu. W pierwszy dzień było *#cenzura#*, w drugi już troche pojeździłem zobaczymy jutro. Gość od sprzęgła mowił, że trzeba z 400km zrobić żeby to zaczęło działać tak jak powinno. Cały zewstaw składałem z kolega ktory już nie jedno sprzęgło wsadzał jednomasy dwumasy także ogarnięty :)


Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: Stalu » czw cze 30, 2016 18:29

chochLa pisze: Jak by nie wysprzęglał to bym w ogóle nie wbił biegu
nie wysprzęgla ci do końca, czyli tak jak byś chciał wbić bieg na nie do końca wciśniętym i skoro bierze od razu od dołu to tak jak by nie dociskało sprzęgła odpowiednio więc
RasPL pisze: z lekko dluzsza sztanga wysprzeglika
skoro nowy i dobrany odpowiednio to odpada , zostaje nam tylko tarcza która albo się ułoży albo trzeba przerobić, to takie moje przemyślenia nie że 100% to bo różne cuda się zdarzają


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: RasPL » czw cze 30, 2016 19:05

Moze i tarcza ale na liscie wymiany dalej nie ma tuleji prowadzacej lozysko. Spaluj go i bedziesz wiedzial co nie tak :helm:


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
chochLa
Śląsk
Śląsk
Posty: 258
Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
Lokalizacja: Jaworzno

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: chochLa » pt lip 01, 2016 00:59

Panowie chyba się ułożyła tarcza bo dziś nagle zaczęły biegi wchodzić.. Piątka i wsteczny jeszcze deczko ciężej ale pozostałe jak w masło, da się normalnie jechać.. ;)


Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

mk1 ClassicLine 3.2 V6

Post autor: kkkacper » pt lip 01, 2016 02:00

Ten pomysl o odwrotnie zalozonej tarczy bylby calkiem sensowny.. ale skoro sie ulozylo to moze rzeczywiscie bylo za grubo obite, choooociaz, nie wierze, ze juz by sie dotarl kevlar tak szybko ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości