sebekgolf pisze:Nie ma sensu do MK4 wkładać 6 tłoków z Porsche, chyba że komuś zależy na wyglądzie.
Jestem tego samego zdania, jeśli ktoś usilnie je pcha na tarcze mniejsze niz 334x32mm . Jeździłem na 280 mm
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
trzeba było uwazać
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
teraz mam 312 z s3 i uwazam ze z dobrą tarczą, klockiem, płynem i nie sparciałymi przewodami trzeba mieć talent, zeby to zagotować, na drodze.
sebekgolf pisze:Tył zaciski z RS z tarczami wentylowanymi 250
256mm
sebekgolf pisze:Pozostaje jeszcze temat gumy która to przeniesie na asfalt, ale Dunlop ogarnia to wystarczająco na suchym. Na mokrym już ciężej.
macieej, ma 4motion , wiec temat uproszczony
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
opona, oponą , trzeba wystroić tak aby miło sie jeździło, a nie by tylko onanizować sie pod wykres ( 7 barów przy 2 tys/obr) a widzę coraz większą mode na to
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.