Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Mattpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 02:09

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Mattpl » czw sty 07, 2016 16:49

szkoda, dzięki ;)



bosse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bosse » czw sty 07, 2016 18:10

Jak to nie pasuje z variant do HB? Oczywiście że pasuje przód i tył. Jedynie nie pasuje tył jeśli jest 4motion...



Awatar użytkownika
Kondzio
Forum Master
Forum Master
Posty: 1543
Rejestracja: sob maja 15, 2010 21:54
Lokalizacja: Góra

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Kondzio » czw sty 07, 2016 18:51

Potrzebuję pomocy.
W czasie mrozów, temperatura na climatronicu ustawiona na max (HI) i na szybę leci gorące powietrze, ale na twarz oraz nogi zimne. Dopiero jak pochodzi ok. 10min leciało w miarę ciepłe.
Dziś zrobiłem diagnozę climatronica i wyskoczyly mi dwa błędy, o których nie znalazłem odpowiedzi która jasno mówi co i jak.
Nr błędów:
4FA i 318

Bora 2.3 V5


mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw sty 07, 2016 19:10

piotrek233 pisze:przód tak- tył nie
bosse pisze:Jak to nie pasuje z variant do HB? Oczywiście że pasuje przód i tył. Jedynie nie pasuje tył jeśli jest 4motion...
Chyba kolego masz racje, wprowadziłem w błąd kolegę Mattpl. Na pewno była taka różnica w Golfie III wydalało mi się że w IV też tak jest...

Dla pewności niech ktoś potwierdzi że kombi i HB pasuje.



Awatar użytkownika
nitrox89
Dawca organów
Dawca organów
Posty: 2111
Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
Lokalizacja: Kraków okolice
Auto: mk4 AXR+

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: nitrox89 » czw sty 07, 2016 19:28

piotrek233 pisze:Dla pewności niech ktoś potwierdzi że kombi i HB pasuje.
Potwierdzam, #pewne_info

Jak coś to mam gwint do pogonienia - JOM.


Rust is lighter than carbon fiber

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw sty 07, 2016 19:42

tylko większość producentów do varianta ma osobny towar - pewnie sztywniejsza sprężyna
yogi_ziom pisze:Qto, szukaj BAM ewentualnie jakieś AUQ. Stan silnika bez rozbiórki ciężko sprawdzić. Możesz chyba co najwyżej organoleptycznie ogarnąć czy jest ok. Luzy turbiny, stan rozrządu itd.
patrzę za całym autem do pojeżdżenia na chwilę (z rok)...i jak będzie ok to graty do mnie a reszta na żyletki :los2: ...tylko muszę zobaczyć jak tu z ubezpieczeniem na takie wynalazki, bo podejrzewam że może być kilkukrotnie przekroczyć wartość auta :banghead:



Mattpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 02:09

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Mattpl » czw sty 07, 2016 20:17

Ok, dzięki. Rozgraniczenie na hb i variant jest ze względu na to, że variant ma wyższe dopuszczalne naciski? Tak by przynajmniej wynikało z opisu AP u Mapeta.



Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » czw sty 07, 2016 23:05

Kondzio, https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... 6eMRVhMirA" onclick="window.open(this.href);return false;
to co znalazłem to w linku powyżej a co do pierwszego błędu to tu podaje jeszcze link z forum do rozwiązania problemu viewtopic.php?t=144660" onclick="window.open(this.href);return false;. Tylko, że u mnie było to że kalpa obiegu otwartego- zamkniętego z pozycji zamkniętej nie wracała do pozycji otwartej. To wziąłem rozebrałem wszystko, klapy recznie ustawiłem na poz otwartą i odłączyłem kostki zasilające. Fakt problem z parującymi szybami minęło a za to diagnozując klimatronika vagiem to wyskakuje mi błąd brak masy czy zwarcia coś tam coś tam ale wiem czym to jest spowodowane to zlewam to :okej:


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dratwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz lut 16, 2014 14:04
Lokalizacja: Łódź, Poland

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Dratwa » pt sty 08, 2016 09:28

Pilna sprawa. Posypał mi się alternator i koszt jego regeneracji to okoł 600 zł, nowy kosztuje 700 zł, ale ja nie chcę wydawać aż tyle pieniędzy, więc myślę nad kupnem używanego.

http://allegro.pl/alternator-vw-1-9-tdi ... bi_c=61914" onclick="window.open(this.href);return false;

Dużo osób kupuje z tej aukcji, co o tym myślicie?


Using Tapatalk

Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: BartesWZL » pt sty 08, 2016 10:16

600zl? To co oni wszystko beda wymieniac? Dowiedz sie co Ci poszlo w nim i orientacyjnie powiem Ci ile to kosztuje w miare rozsadnej cenie.


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt sty 08, 2016 10:23

Dratwa, kup używkę lub jak z tej aukcji - regenerowany - 120A...i po kłopocie.



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: MaciekV5 » pt sty 08, 2016 10:33

Dratwa, Gdzie tyle zawołali za regenerację? W Łodzi, jeśli chodzi o rozruszniki lub alternatory, to zawsze regeneruję na ul. Bydgoskiej, zazwyczaj dla alternatora to był przedział 200-400zł. Ewentualnie to co koledzy wyżej Ci podpowiedzieli.



Awatar użytkownika
Dratwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz lut 16, 2014 14:04
Lokalizacja: Łódź, Poland

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Dratwa » pt sty 08, 2016 11:03

120A to podobno ta sama obudowa co 70A, potwierdzi ktoś?

Oddałem samochód do mechanika, bo.coś głośno terkotało pod maską. Winny był alternator. Mechanik był dzisiaj z tym alternatorem u elektryka na Kosynierów, no i tyle zawołali. Do wymiany są na pewno łożyska, koła pasowe i jakieś sprzęgło kierunkowe, szczotkotrzymacz też chyba. Ogólnie wszystko :los2:


Using Tapatalk

Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: BartesWZL » pt sty 08, 2016 11:09

Lozyska po 15zl za sztuke kolo pasowe ze sprzeglem musialbym zobaczyc, pewnie bedzie tez komutator to 40zl + nowe szczotki jesli regulator dobry 40zl i robota 100-150zl. Jesli alternator ladowal ale wydawal odglosy itp to to nie sa duze koszta, najdrozsze sa plyty prostownicze, wirniki, regulatory.

To nie jest 600zl, rozumiem wszystko kosztuje itp, ale zeby tak zdzierac z ludzi to jest po prostu nie porozumienie.


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości