Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw lut 25, 2016 14:14

W kąciku to trzeba jeszcze skrzynkę piwa dorzucić żeby ktoś zabrał;)

A tak na poważnie dokładki z 300zł, zderzaki jak w ładnym stanie 200. Sprzedać możesz za 500zł. Ewentualnie osobno tył i przód - po 300 możesz wołać



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1643
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » czw lut 25, 2016 15:22

Dobra, Wy wszystko wiecie, a ja nie, więc 'piszta' mi w jakim bagnie jestem i jakie rozwiązanie na to.
Potrzeba jest taka, że zaszła potrzeba zmiany stabilizatora na taki od s3 czyli 4motion jo?
Mam gwint, ale gówniany gwint, czy nic innego jak Tuningi Arty, c'nie? Znacie temat :los2:
Podobnosz ten gwincior nie ma w sobie uchwytów na taki stabilizator czy ki chuy.
Czyli jak dalej z tematem postępować? Czy jednak ma taki uchwyty, czy jak to tam nazwać.
No i co z łącznikami stabilizatora? Mogą ponoć zostać ori, ale nie wiem czy nie będę miał do wymianki,
bo coś tam sobie zaczyna stukać, po ostatnich dziurach w prawym kole, ale jeszcze nie zdiagnozowałem.
Ale zakładając, że mam do wymiany łączniki to z zamiarem kuna stabi s3 to zostać przy ori czy inne?
'Weźta pomóżta mnje, bo żem ślepy w tem temacie jo, jak ni powiem co.......'

Pozdrawiam! :grin: :grin:


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
pawel.GTI
Volkswagen FAN
Volkswagen FAN
Posty: 226
Rejestracja: śr wrz 15, 2010 13:31

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: pawel.GTI » czw lut 25, 2016 16:23

Bart3k17 pisze:Panowie, mam pewien problem który drażni mnie od jakiegoś czasu. Wiem, że temat ruszany mnóstwo razy, ale chciałbym okleić lub pomalować kierunki na pomarańczowo. Zakupiłem folię na alledrogo, ale niestety przy wytłoczeniach na plastiku widać, że folia nie dochodzi dokładnie do powierzchni. Niby jak się wsadzi w reflektor to naprawdę trzeba spojrzeć dokładnie do środka żeby to zobaczyć, tylko boje się, że pod wpływem temperatury, może to zacząć złazić. A nie za bardzo widzi mi się kolejne zdejmowanie zderzaka i poprawianie. :banghead:

Czy moglibyście mi polecić, nawet na PW, jakąś aukcje, firme z folią której używaliście do Siebie, albo może z czymś czym mógłbym te kierunki pomalować
Folie w miejscach gdzie są przetłoczenia trzeba podgrzać i układać. Powinno wszędzie się dokleić jak zrobisz to dokładnie. Folia do lamp jest bardzo wytrzymała i klej który tam się znajduje jest bardzo mocny.



Awatar użytkownika
Dratwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz lut 16, 2014 14:04
Lokalizacja: Łódź, Poland

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Dratwa » czw lut 25, 2016 17:46

To chyba najbezpieczniej wyjdzie jak kupię folię w kolorze LB7Z i nałożę na lotke :los2:


Using Tapatalk

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw lut 25, 2016 23:11

Chrzanek` pisze:Dobra, Wy wszystko wiecie, a ja nie, więc 'piszta' mi w jakim bagnie jestem i jakie rozwiązanie na to.
Potrzeba jest taka, że zaszła potrzeba zmiany stabilizatora na taki od s3 czyli 4motion jo?
Mam gwint, ale gówniany gwint, czy nic innego jak Tuningi Arty, c'nie? Znacie temat :los2:
Podobnosz ten gwincior nie ma w sobie uchwytów na taki stabilizator czy ki chuy.
Czyli jak dalej z tematem postępować? Czy jednak ma taki uchwyty, czy jak to tam nazwać.
No i co z łącznikami stabilizatora? Mogą ponoć zostać ori, ale nie wiem czy nie będę miał do wymianki,
bo coś tam sobie zaczyna stukać, po ostatnich dziurach w prawym kole, ale jeszcze nie zdiagnozowałem.
Ale zakładając, że mam do wymiany łączniki to z zamiarem kuna stabi s3 to zostać przy ori czy inne?
'Weźta pomóżta mnje, bo żem ślepy w tem temacie jo, jak ni powiem co.......'

Pozdrawiam! :grin: :grin:
Najlepiej kupić jakiś męski gwint z uchwytem na stabilizator, wtedy zakładasz stabilizator z s3 i kupujesz długie łączniki i przykręcasz do amora.
Jeśli chcesz zostać przy swoim gwincie to można kupić jakieś regulowane łączniki, niektórzy kupują łączniki lemfordera (są metalowy) i je wyginają, inni jedzą na seryjnych łącznikach(plastikowych) ale wtedy są wygięte co z pewnością odbija skraca jego żywotność. Inni jeszcze zakładają łączniki z innych aut.
Poszukaj w dziale zawieszenie tamatu o stabilizatorze S3 tam się wszystkiego dowiesz.



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paviarotti » czw lut 25, 2016 23:54

Odpukać jeżdżę już na wygiętych łącznikach od połowy 2011 i żyjo :los2:


Obrazek

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1643
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » pt lut 26, 2016 00:16

piotrek233 pisze:
Chrzanek` pisze:Dobra, Wy wszystko wiecie, a ja nie, więc 'piszta' mi w jakim bagnie jestem i jakie rozwiązanie na to.
Potrzeba jest taka, że zaszła potrzeba zmiany stabilizatora na taki od s3 czyli 4motion jo?
Mam gwint, ale gówniany gwint, czy nic innego jak Tuningi Arty, c'nie? Znacie temat :los2:
Podobnosz ten gwincior nie ma w sobie uchwytów na taki stabilizator czy ki chuy.
Czyli jak dalej z tematem postępować? Czy jednak ma taki uchwyty, czy jak to tam nazwać.
No i co z łącznikami stabilizatora? Mogą ponoć zostać ori, ale nie wiem czy nie będę miał do wymianki,
bo coś tam sobie zaczyna stukać, po ostatnich dziurach w prawym kole, ale jeszcze nie zdiagnozowałem.
Ale zakładając, że mam do wymiany łączniki to z zamiarem kuna stabi s3 to zostać przy ori czy inne?
'Weźta pomóżta mnje, bo żem ślepy w tem temacie jo, jak ni powiem co.......'

Pozdrawiam! :grin: :grin:
Najlepiej kupić jakiś męski gwint z uchwytem na stabilizator, wtedy zakładasz stabilizator z s3 i kupujesz długie łączniki i przykręcasz do amora.
Jeśli chcesz zostać przy swoim gwincie to można kupić jakieś regulowane łączniki, niektórzy kupują łączniki lemfordera (są metalowy) i je wyginają, inni jedzą na seryjnych łącznikach(plastikowych) ale wtedy są wygięte co z pewnością odbija skraca jego żywotność. Inni jeszcze zakładają łączniki z innych aut.
Poszukaj w dziale zawieszenie tamatu o stabilizatorze S3 tam się wszystkiego dowiesz.
Dzięki śliczne za odpowiedź, na pewno mi pomogłeś :-) W moim przypadku nie wiem czy już teraz bym nie poszedł o dwa kroki dalej w kwestii zawieszenia..
Czyli coś bardziej napowietrzonego :satan: Ale na razie to tylko gdybanie, trzeba coś zrobić z tym co jest w czasie rzeczywistym. Pozdrawiam.


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
marcinnxtdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 13:16
Lokalizacja: Czeladź

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: marcinnxtdi » pt lut 26, 2016 19:40

czy taśmy pod pod airbag kierowcy pasują od wszystkich modeli ? bez ESP


Obrazek

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » pt lut 26, 2016 20:29

W tych z ESP było dużo różnic, ale bez to chyba tylko kształt w zależności od modeli. Golf, Passat, Sharan, Leon, A3 to raczej będzie to samo, tylko musisz uważać na T5. Tam to jest wszystko inne...



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: matisim » pt lut 26, 2016 22:05

Możesz również przerobić stabilizator i dorobić dłuższe łączniki :-) bo te regulowane to dużo kosztują.

napisano ołówkiem Z1



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1643
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » sob lut 27, 2016 20:34

Pomoc kącikowo-koleżeńska. Potrzebny dystans z 5x112 na 5x100. Minimum 20mm. Sprawa pilna.
Ty mi wysyłasz jak nie używasz, jedną sztukę, ja przymierzam i tego samego dnia odsyłam...
Oczywiście z nawiązką.. Ktoś chętny na flaszkę? :grin:


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2306
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: RA_FEEL_IT! » ndz lut 28, 2016 16:17

Ma ktoś pomysł jak pozbyć się tego dźwięku?
- Przy wciśniętym sprzęgle - ustępuje
- Przy wbitym biegu, wciśniętym sprzęgle - ustępuje
- Przy wbitym biegu i puszczeniu gazu - ustępuje
https://www.youtube.com/watch?v=SHcK1Zl ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » ndz lut 28, 2016 17:38

A jesteś w stanie to tak nagrać, żeby to było lepiej słychać? Bo ja to tu słyszę głównie szum od chyba opon :grin:

Czy chodzi Ci o takie jakby piszczenie? Bo jak to, to zacząłbym od sprawdzenia klocków hamulcowych czy nie lecą po tarczy


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paviarotti » ndz lut 28, 2016 18:56

RA_FEEL_IT!, pewnie nie pomogę, ale polecam sprawdzić plastikową osłonę silnika, bo od gleby lubi się gdzieś poluzować i czasami wpada w wibracje. U mnie właśnie tak było, strasznie mnie to wkurzało zanim doszedłem co to :los2:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości