Ja też potrzebuję i jeszcze obudowę lewego lusterkaPaviarotti pisze:Lewy błotnik ... najlepiej w LC9Z
Pisz do niego PW co potrzebujeszkrazorek pisze:Ktoś coś wie odnośnie gadżetów kolegi hayperekpo?
???Chrzanek` pisze:Zakazany owoc
Moderator: VIP
Ja też potrzebuję i jeszcze obudowę lewego lusterkaPaviarotti pisze:Lewy błotnik ... najlepiej w LC9Z
Pisz do niego PW co potrzebujeszkrazorek pisze:Ktoś coś wie odnośnie gadżetów kolegi hayperekpo?
???Chrzanek` pisze:Zakazany owoc
Nic mu nie będzie. Ma fabryczny moment, przy tych obrotach już dawno ma pełne ciśnienie smarowania. Z resztą pożyjemy to zobaczymy. Teraz sporo się jeździ bo 2000km tygodniowo, czyli jeśli ma się zesrać to się zesra szybkoBarton_ pisze:Nie boisz się o panewki?
Tak niskie obroty przy takich obciążeniach nie są groźne?
ASZ seryjny to jest (póki co nic nie dłubane), zwykły hatchback.lwlw pisze:Sebekgolf, ile Ci pali przy takiej jeździe? To jest PD hatchback?
Barton_, 2200 to już nie są takie małe obroty.
Przy pełnym bucie trochę dymu jest, widzę to zwłaszcza wieczorem w światłach aut z tyłu. A ile tego dymu dokładnie nie umiem powiedzieć. Dwa razy jak chciałem sprawdzić to mi mówili, że prawie nic nie ma, a raz szwagier jak za mną jechał to.mówił, że widzi kiedy przyspieszam Przydałoby mi się dolot wyczyścić.Dratwa pisze: Niezły wynik, a kopci Ci mocno przy gazie do dechy?
No no - jak się depnie to się cały ten syf zdmuchnieChrzanek` pisze:A wiesz, że pełno jest na drodze piachu i wszystkiego innego i jak dasz rurę to widać taki efekt, a to jest wpędzony w wir cały syf z ulicy
lwlw pisze:nie działa mi klima, co może być jeśli sprężarka się włącza
Jedno przeczy drugiemu ?! Po czym więc wnioskujesz, że "sprężarka się włącza" ??lwlw pisze:W ogóle nie czuję tego typowego obciążenia jak się sprężarkę włącza
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości