Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » wt sty 31, 2017 20:27

Dodałbym jeszcze argument różnic cen za komplet (opony + felgi) między 17", a 18" czy 19" :D Pod tym względem wolę mniejszą felgę, ale lepszą oponę, choć patrząc na niektórych to cena nigdy nie gra roli :bajer:



mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » wt sty 31, 2017 21:56

Przecież chinole wszystkie są tanie także żaden argument :los2:



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » wt sty 31, 2017 22:17

Cholera... Fakt :los2:



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Antonioo » wt sty 31, 2017 23:11

Garrison, 19 Sunny kupiłem za za 900 coś nówki. Jeździłem były git fakt ze szybciej sie ścierają a tak to trzymały dobrze do mk4 19 jest w sam raz


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lut 01, 2017 10:57

Pany, pytanie do tych co modzą, ale głównie w elektryce.

Siłowniki elektryczne z passeratti B6 kombi, jak to to jest sterowane ? Zasilanie jakieś po 2 kablach + kierunek pracy czy jak? Ma kto pojęcie ? Hydraulicznego siłownika raczej nie uda mi się upchać w to miejsce gdzie planuję, a to by mi najbardziej odpowiadało. Niezajebliwe by było i ogólnie w pytkę :rozpacz:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr lut 01, 2017 11:14

sebekgolf, sam silnik czy że sterownikiem? Że sterownikiem raczej nie do ogarnięcia bez grubsze zabawy w elektronika. Sam silnik...jak to ma działać, od czego przyciski?

Na samym silniku i uniwersalnych przyciskach jest to do ogarnięcia - najprostsze działanie jakie może byc, jak w mk2



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lut 01, 2017 11:46

Kminię już od dłuższego czasu nad grubszą przeróbką w moim MK4. Wprowadzenie pełnego CAN, zmiana kompletna jeśli chodzi o sterowanie klapy ( możliwość normalnego odblokowania przez klamkę, bądź po wysterowaniu z pilota klapa miałaby się sama podnosić, kolejne naciśnięcie sama zamykać, najlepiej z dociąganiem, choć to już trochę fanaberia). Do tego zastosowanie systemu nawigacyjnego z MK7 itd itd. Póki co powoli do przodu idą prace nad stworzeniem niezależnej, suchej nagrzewnicy bo do szału doprowadza mnie klepanie 15 km zanim w aucie zrobi się ciepło ( tyle teraz muszę przejechać zanim silnik się nagrzeje) a webasta nie chcę. Wku..a mnie to bo szyby cholernie parują, a jak odpalę ogrzewanie od razu to silnik się jeszcze dłużej nagrzewa. Pół biedy teraz bo mam prawie 40km do pracy w jedną stronę. No jest jeszcze parę innych pomysłów ale... zobaczymy. Czasu mi na wszystko brakuje.

Wacając do poprzedniego pytania. Myślałem nad siłownikami z B6 kombi, ale tam jest chyba jakiś dodatkowy sterownik. Jeszcze nie zagłębiałem się w temat, bo dość sporo czasu straciłem nad rozkminą z hydraulicznym podnoszeniem zaadaptowanym z E61


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr lut 01, 2017 11:50

Aaa ja myślałem że do auto na zlombol...do normalnego działania musiałbyś wrzucić pół elektryki z b6



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lut 01, 2017 12:03

Nie, na Złombol się póki co nie wybieram. Ostatni raz byłem w zeszłym roku. Nie mam czasu na przygotowanie porządne auta, a jazda w takich warunkach jak do tej pory już po prostu mi bokiem wychodzi. Za wolno, za glośno, brak ogrzewania itd itd. Do tego zdrowie już nie to co kiedyś.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » śr lut 01, 2017 14:48

Też kminię i siedzę na elektrycznym otwieraniem klapy bagażnika i zamykaniem. Temat ciekawy i na pewno
do zrealizowania. Obecnie posiadam tzw 'chamskie' otwieranie bagaja, bo na siłownikach sprężynki, więc
temat znany. Rozkmina dobra i jak najbardziej słuszna, widzę, że nie tylko ja w głowie cuduję, jak "stare"
mk4 można dobajerować. Chociaż czasem i szok na parkingu przy tym chamskim otwarciu, że coś takiego
w takim aucie :grin: Czasu co nie miara, myśleć i kombinować można. B6, ewt coś z Audi? Bo tam też występuje
ten temat przecież. sebekgolf, Qto


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr lut 01, 2017 15:12

Chrzanek`, sterowanie dla klapy to nie problem...problemem są siłowniki elektryczne



Awatar użytkownika
Peran
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: sob gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Peran » śr lut 01, 2017 15:25

Qto pisze:Chrzanek`, sterowanie dla klapy to nie problem...problemem są siłowniki elektryczne
A co powiecie o silniku liniowym na 12V



Awatar użytkownika
miko
black point
black point
Posty: 1408
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 13:12
Lokalizacja: Poznań/Dąbrówka
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: miko » śr lut 01, 2017 18:41

Siema dziki :okej: może ktoś chętny na mojego Golfa. Zapraszam :bigok:

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... yJLyH.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lut 01, 2017 19:41

Peran pisze:
Qto pisze:Chrzanek`, sterowanie dla klapy to nie problem...problemem są siłowniki elektryczne
A co powiecie o silniku liniowym na 12V
Już o tym myślałem. Problemem jest wielkość takiego siłownika, a w zasadzie jego średnica. W B6 kombi właśnie takie są (w sensie liniówki, temu pytałem czy kto się nie orientuje jak to sterowane) tylko nie mam nikogo w okolicy z takim autem, żeby to przypasować. Choć jak piszę, osobiście wolałbym hydrauliczny jak w niektórych BMW bo to jest nie do zajechania. U mnie w aucie klapa tylna jest dziennie minimum 4 razy otwierana i zamykana jak jeżdżę do roboty. Jakby nie patrzeć fabryczne siłowniki mają 1kN razem, więc jest to trochę. Na siłowniki z Opla nie patrzę bo one dość szybko kończą żywot z tego co się orientowałem.

Kurde najprościej to by było auto zmienić :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości