Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw kwie 06, 2017 16:28

Ta,k są dwa rodzaje, dłuższe i krótsze. Podobnie ka drążków kierowniczych.
Do długiego drążka pasuje krótka końcówka a do krótkiego drążka długa końcówka.

NA zdjęciu wygląda że masz na aucie długą końcówkę



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » czw kwie 06, 2017 16:30

Czyli ta z aukcji powinna być ok? Po VINie nie potrafią w sklepie powiedzieć.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw kwie 06, 2017 16:44

Te drążki i ich końcówki to losowo leciały czy jak? Rocznikowo, silnikowo?

Jak sprawdzić czy tylna belka zawieszenia jest prosta?
Tam gdzie robią pomiary laserowe sprawdza to jeśli przód jedzie gdzie chce? Belkę mam na jeżdżącym aucie ale geometrii nie mam zamiaru tam robić bo to auto na części...



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » czw kwie 06, 2017 16:50

Nie mam pojęcia. Ja mam 2000 rok, a silnik TDI AJM.
Odnośnie końcówek to już doszedłem co i jak. Najlepiej porównać wizualnie co chcemy kupić z tym co mamy na aucie.
Typ numer 1
Obrazek
Typ numer 2
Obrazek


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » czw kwie 06, 2017 18:21

Panowie, do jakiego auta będzie amortyzator z takim uchwytem?

Obrazek



Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: FisheR » pt kwie 07, 2017 13:33

Ma ktoś na zbyciu tylne tapicerki welurowe 3D z miejscem na glosniki wysokotonowe?koniecznie cale zaczepy


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » pt kwie 07, 2017 19:53

lwlw pisze:Kiedyś ktoś tu podawał jakiegoś sprzedawcę oryginalnych półosi, chyba z Łodzi. Nie mogę znaleźć, może ktoś przypomnieć?
Łap:
https://panoramafirm.pl/%C5%82%C3%B3dzk ... k_pbc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko do niego musisz podjechać, ze swoją półosią bo on nie lubi zwrotów itp. więc zawsze dobiera tak, żeby na 100% pasowało. A ma tych półosi pełno. Różnią się długością, przegubami itp.
czinekisz pisze:
krazorek pisze:Ja wymieniałem przy 240 - tarcza zdarta, nity zaczęło drzeć i dlatego dwumasa się upiekła. U mnie tarcza to już się ślizgała jak miał 160, ale wtedy to nie było jakoś uciążliwe...
Przy takich przebiegać zaczynają się problemy ze sprzęgłem i dwumasa?
Tak jak pisałem - były od początku zaszłości po przednich właścicielach. Ale jak z ludźmi gadam to najczęściej 250-300 kkm to czas na dwumasę. Wiadomo, że jak masz dobrą nogę i fabrycznie kuniów to dłużej pożyje.

A teraz od siebie pytanko. Jakie mogą być objawy uszkodzenia pedału hamulca? Skoro ludzie to wymieniają to co się z tym dzieje? Irytuje mnie charakterystyka pracy hamulca w moim aucie - jak całą noc stoi na ręcznym (najczęściej jak przez pomyłkę zostawię) to hamulec ładnie łapie z góry i szybko zyskuje siłę hamowania. Ale parę razy przyhamuję i wszystko wraca do normy - hamowanie zaczyna się od połowy, pedał jest trochę gumowy, słabo hamuje (szarpnięcie hamulcem nie możliwe). Jak mocno wcisnę bo jakieś hamowanie awaryjne się trafi to w pewnym momencie pedał wpada w podłogę i auto bez względu na prędkość "staje w miejscu".
Tarcze, klocki w dobrym stanie. Zaciski poczyszczone. Nawet pompę hamulcową wymieniłem (czyli płyn też świeży). Każda robota daje lekką poprawę, ale cały czas ten fakt, że hamowanie zaczyna się od połowy doprowadza mnie do szału. :grrr: To są metry, które kiedyś mogą mi uratować tyłek, ale gdzieś cały czas je tracę...



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » pt kwie 07, 2017 20:42

sprawdzałeś czy masz luz na króćcu pompy vacum? Może podciśnienie Ci ucieka



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » sob kwie 08, 2017 08:34

Dzięki krazorek!



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » sob kwie 08, 2017 13:57

Co należy w pierwszej kolejności sprawdzić-wymienić w moim golfie, jeśli gdy pada deszcz, jest wilgotno silnik lekko szarpie na luzie nawet, gdy jest nagrzany?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » sob kwie 08, 2017 15:10

Zapłon...cewka, kable, świece



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » sob kwie 08, 2017 18:00

Dzięki. Gdzie znajdują się świece zapłonowe w silniku 2.0: Obrazek



Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: filip2 » sob kwie 08, 2017 19:56

kewinpol,
http://forum.newbeetle.pl/viewtopic.php?t=5837" onclick="window.open(this.href);return false;


vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju :D

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » sob kwie 08, 2017 20:20

Filip2 wielkie dzięki. Czyli odkręcenie kolektora dolotowego i już z górki ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości