Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
tez mi sie wydaje ze w natrysku trzeba malowac i duzo plastyfikatora. proszkowo bedzie gruba warstwa ktora nie bedzie wcale sprezysta.
Qto, udalo sie wyslac?
Qto, udalo sie wyslac?
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/589/7e47ffe3a781e754gen.jpg)
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/589/7e47ffe3a781e754gen.jpg)
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
Ludzie malują proszkowo sprężyny. Jak zanosiłem już ze trzy razy stal do malowania to za każdym razem wśród felg i zacisków były też do odbioru czyjeś sprężyny.
Ostatnio zmieniony pt wrz 29, 2017 13:42 przez Skrzak, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Ja nie mówię że się nie da pomalować ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pomalować da się wszystko obyś tylko płacił
Kwestia jak długo ta farba wytrzyma na sprężynach które pracują non stop![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pomalować da się wszystko obyś tylko płacił
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kwestia jak długo ta farba wytrzyma na sprężynach które pracują non stop
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/589/7e47ffe3a781e754gen.jpg)
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/589/7e47ffe3a781e754gen.jpg)
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1666
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Pany, czy 3B1837015A to numer centralnego zamka od strony kierowcy Golf IV 5 furtek 1998 1.9TDI 110KM? Poprawione zimne luty, wymieniony mikrowłącznik i nic. Kupię nówke i po kłopocie tylko czy to ten numer?
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Teoretycznie tak ale było 2 wersje.
Te lepsze podwójnie stukaly przy zamykaniu z pilota.
Kwestia sprawdzenia który masz Ty. Nie pamiętam od czego zależało które były montowane ale ktoś pomoże na bank.
Te lepsze podwójnie stukaly przy zamykaniu z pilota.
Kwestia sprawdzenia który masz Ty. Nie pamiętam od czego zależało które były montowane ale ktoś pomoże na bank.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/589/7e47ffe3a781e754gen.jpg)
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/589/7e47ffe3a781e754gen.jpg)
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Do_ebać sporą rurą na chamaQto pisze: Zna ktoś moment podkręcania półosi do zwrotnicy?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1666
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ktoś o tym pisał tutaj na forum...G0 Karcio pisze:Dwa rodzaje? Jakieś różnice? Są jakieś lepsze i gorsze?
Być może bujda na resorach i wprowadzam zamieszanie.
Trzeba by żeby ktoś mądry się wypowiedział
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/589/7e47ffe3a781e754gen.jpg)
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/589/7e47ffe3a781e754gen.jpg)
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1666
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
dany_47, nikt nie odwiedza tematu więc chyba się nie dowiemy. Jedynie dostać się do zamka i spisać numer.
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2139
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
Kącik posiadaczy MK4
do 3 furtek ten sam , jak już to kupuj firmy Vika , z tego co czytałem na forum jedne z lepszych zamienników , lub pytaj w tej firmie o orginał -BORSEHUNG http://motoplatforma.com/index.php?p174 ... przod-lewy" onclick="window.open(this.href);return false;G0 Karcio pisze:Pany, czy 3B1837015A to numer centralnego zamka od strony kierowcy Golf IV 5
- Qto
- _
- Posty: 19378
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Ze względu na łożysko wolałbym jednak prawidłowo dokręcićlwlw pisze:Do_ebać sporą rurą na chama
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
dany_47, Jutro rano dopiero idę na pocztę
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
Zamków są dwa rodzaje - z centralnym i bez
Którym progiem idzie fabryczna instalacja do PDC? W angliku wiem że prawym...ale w EU? Centralka, glosniczek i wejście instalacji pod zderzak...wszystko jest z prawej strony
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2139
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
Kącik posiadaczy MK4
wysłałem fotke z książki , może odczytaszQto pisze:Zna ktoś moment podkręcania półosi do zwrotnicy?
mam lenia na przepisanie wszystkiego
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
- Qto
- _
- Posty: 19378
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
gołębiem? PW, mejle itd sprawdzałem...i nic nie ma...ale przypomniałeś mi o istnieniu książki Dietera Korpamajster heniek pisze:wysłałem fotke z książki , może odczytasz
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
edit: rano zobaczyłem na telefonie
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
wg książki o której mowa wyżej nie jest to takie proste...ale napiszę, może komuś się przyda. 300Nm - 180* + 50Nm (kurde tyle co nic po tym wcześniejszym momencie...ciekawe czy w ogóle nakrętka się coś obróciboris_kafarrow pisze:chyba ok 200 Nm bylo
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
edit: zamontowałem dziś zderzak tył V6 z PDC...powiedzcie jak to jest z uchem holowniczym w V6 - u mnie schowało się pod zderzak i tyle je widziałem, podczepiając linkę pewnie dokładka pójdzie się kochać
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości