Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw gru 28, 2017 16:40

część wycofana bez części zamiennej - także OEM nie kupisz.
G0 Karcio pisze:albo Lemfordery?
sprawdź czy Lem robi te tulejki...jeśli tak, to śmiało bierz



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1666
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw gru 28, 2017 16:46

piotrek233, widzisz? Kolega Qto, wie najlepiej więc bierz je :D .



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw gru 28, 2017 17:38

W takim razie sensu nie ma dopłacać za przesyłkę , kupuje całe łączniki lemfordera



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1666
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pt gru 29, 2017 11:32

Następne pytanie...mocowanie kupiłem z B5 pod zmieniarke i wzmacniacz DSP (tzn.to był cały komplet), to mocowanie nie będzie pasowało do mk4? Numer 3B9035493D.
Obrazek



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » sob gru 30, 2017 13:57

Czy w Golfach III z silnikami AEA, ABU i AEE były takie same skrzynie? Dziś pewien serwis stwierdził, że w samochodzie rodzicielki trzeba wymienić sprzęgło (bo coś dziwnie zaczęło śmierdzieć) i życzą sobie za to 1000zł :kac: Patrząc po kosztach zestawów to takiego SACHSa 200mm mógłbym mieć za niecałe 500zł. Ino w IC podają, że "GOLF/VENTO: ABU, POLO: AEA" i bądź to człowieku mądry :helm:

Ja bym obstawiał, że się delikatnie przypaliło, bo mama jeszcze się nie przyzwyczaiła do nowego auta i rusza z 2000 obrotów :bigok:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » sob gru 30, 2017 14:03

Garrison, to że się przypaliło nic nie znaczy...jak się nie ślizga podczas jazdy, to normalnie jeździć. U mnie sprzęgło kiedyś zostało tak przyjarane, że następnego dnia było czuć smród na połowie osiedla...a podczas przypalania połowy tegoż osiedla nie było widać :grrr: Sprzęgło jeździło jeszcze 50kkm :bajer:



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » sob gru 30, 2017 14:06

No właśnie mówi, że normalnie pędziła i nic się nie działo. Dzisiaj odwiedzę to zobaczę sam co się dzieje. Przede wszystkim ww. ślizganie, bo rodzicielce raczej się takie rzeczy nie rzucają w oczy. Szczególnie, że to jej pierwsze auto z obrotomierzem i może myśleć, że tak ma być :D



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1666
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » sob gru 30, 2017 14:06

Czy wychodziły schowki pasażera przystosowane pod uchwyt telefonu? W ETCe nie znalazłem więc trzeba sobie samemu otwory zrobić na uchwyt?



Awatar użytkownika
arekgroszek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
Lokalizacja: LOW CHOW
Auto: GOLF IV
Silnik: 1.8T
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: arekgroszek » sob gru 30, 2017 18:53

Szukam osoby która ogarniała temat bixenonu w mk4 :D ogólnie mam wsio ogarnięte prócz jednej sprawy a mianowicie samej przesłony od soczewki. Problem jest taki, że się nie opuszcza gdy mignę długimi ale gdy podłączę żarówkę od seryjnych długich to normalnie opadają. Dołożyłem sobie taką oprawkę z żarówką 21W i śmigało dobrze no ale chciałbym bez tej żarówki to załatwić. Ori drogowe są jako halogen ponieważ będzie podłączony moduł do dziennych :D



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » sob gru 30, 2017 23:18

Czy serwo i pompa hamulowa w golfach jest ta sama. Chodzi mi czy pakując wielotłok musze zmieniać z mocniejszej wersji silnikowej (mam z 1.4 te graty)


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » sob gru 30, 2017 23:27

rodzaj serwa i pompy nie zależał od silnika...ale były cztery rodzaje jednego i drugiego:
- ABS mk20
- ABS/ESP mk20
- ABS mk60
- ABS/ESP mk60
także zmieniać nic nie musisz (choć wypadałoby żeby to miało ręce i nogi...ale nie na graty z mk4)...ja zmieniałem ESP mk20 na mk60 - ponoć lepiej ogarnia większe heble ale nie wiem ile w tym prawdy



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » sob gru 30, 2017 23:30

Nic nie musisz zmieniać, żeby to dobrze działało. Brat w A3 bez ESP i ASR zamontował z przodu 6-tłoczkowe zaciski z Porsche, a z tyłu 4-tłoczkowe. Wszystko bez problemu działa, a hamulce kosa.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz gru 31, 2017 00:02

Z Leona cupra R założysz heble plug & play.
6 tłoków z przodu + 4 z tylu z porsche w aucie do stance'u śmiesznie będzie wyglądać :D
Pompa hamulcowa tak dla świętego spokoju to można by zestaw naprawczy w ASO kupić i wymienić uszczelnienia itp. OEM pompa daje rade nawet z 20 tłokami.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » ndz gru 31, 2017 00:35

Jak coś w planie mam 4 tłok z bmw e38 i tarcza 323 wiecej nie potrzeba dlatego wole spytać i się upewnić jak to wygląda.


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości