Maximum bądź lekko ponad każdego płynu nigdy nie zaszkodzi. Co będzie nadmiaru to silnik sam się pozbędzie i zachowa taki poziom jaki mu odpowiada o ile jest zdrowe wszystko of kors
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
No i super. Dzięki za info Panowie.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pamiętaj tylko, że im lepszy płyn tym częściej trzeba go wymieniać, bo szybciej traci te lepsze parametry startowe przez zwiększoną higroskopijność. Jeśli nie zdarzyło Ci się nigdy zagotować płynu to wlej po prostu zwykły, jakikolwiek. I tak nie odczujesz różnicy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, ponawiam pytanie, co może być przyczyną?kewinpol pisze: ↑czw cze 28, 2018 09:26Hej, ostatnimi czasy walczyłem z wypadaniem zapłonów, do wymiany były kable, cewka, jedna świeca pękła i wymieniłem też sonde lambda oraz przepływkę. Teraz zapłony nie wypadają, jednak chwilę po odpaleniu zimnego silnika tak około 15 sekund silnik kuleje i się lekko dusi po czym wszystko jest ok. W czym może być problem tym razem?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jasna sprawa. Dzięki za poradę.Mattpl pisze: ↑ndz lip 01, 2018 12:55Pamiętaj tylko, że im lepszy płyn tym częściej trzeba go wymieniać, bo szybciej traci te lepsze parametry startowe przez zwiększoną higroskopijność. Jeśli nie zdarzyło Ci się nigdy zagotować płynu to wlej po prostu zwykły, jakikolwiek. I tak nie odczujesz różnicy.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
kewinpol pisze: ↑ndz lip 01, 2018 22:13Hej, ponawiam pytanie, co może być przyczyną?kewinpol pisze: ↑czw cze 28, 2018 09:26Hej, ostatnimi czasy walczyłem z wypadaniem zapłonów, do wymiany były kable, cewka, jedna świeca pękła i wymieniłem też sonde lambda oraz przepływkę. Teraz zapłony nie wypadają, jednak chwilę po odpaleniu zimnego silnika tak około 15 sekund silnik kuleje i się lekko dusi po czym wszystko jest ok. W czym może być problem tym razem?
Posprawdzaj w blokach pomiarowych jak pracuje lambda i ile otwarcie wtrysków wynosi. Może przylewa paliwem. Mogą być wtedy takie efekty. Co do świec o których pisałeś. Jeśli wymieniłeś tylko jedną, to pozostałe też wymień, na takie same jak ta jedna. Nie wymienia się tylko jednej świecy.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Świece mają może z rok i ta jedna świeca była wymieniana na ten sam model, tylko dlatego że była pęknięta, najprawdopodobniej przez niesprawne kable lub cewkę. Jeśli chodzi o lambdę, to też jest nowa (ta pod maską).sebekgolf pisze: ↑pn lip 02, 2018 14:02kewinpol pisze: ↑ndz lip 01, 2018 22:13Hej, ponawiam pytanie, co może być przyczyną?kewinpol pisze: ↑czw cze 28, 2018 09:26Hej, ostatnimi czasy walczyłem z wypadaniem zapłonów, do wymiany były kable, cewka, jedna świeca pękła i wymieniłem też sonde lambda oraz przepływkę. Teraz zapłony nie wypadają, jednak chwilę po odpaleniu zimnego silnika tak około 15 sekund silnik kuleje i się lekko dusi po czym wszystko jest ok. W czym może być problem tym razem?
Posprawdzaj w blokach pomiarowych jak pracuje lambda i ile otwarcie wtrysków wynosi. Może przylewa paliwem. Mogą być wtedy takie efekty. Co do świec o których pisałeś. Jeśli wymieniłeś tylko jedną, to pozostałe też wymień, na takie same jak ta jedna. Nie wymienia się tylko jednej świecy.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Re: Kącik posiadaczy MK4
witam mam problem z dobraniem zestawu naprawczego do przewodu hamulcowego na tył, golf iv sdi hatchback, leci spod końcówki przewodu przy zacisku, dokręciłem ile się da ale dalej leci, na ktoś może jakiś nr zestawu naprawczego albo nr czy typ podkładek jakie trzeba kupić?
AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dysponuje ktoś schematem wtyczki lampy tylnej? Będę montował czujniki i potrzebuję sygnału wstecznego oraz masy
Re: Kącik posiadaczy MK4
Masa - brązowymat06 pisze:Dysponuje ktoś schematem wtyczki lampy tylnej? Będę montował czujniki i potrzebuję sygnału wstecznego oraz masy
Wsteczny - czarno-niebieski
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Może czas wymienić uszczelki pod przewodem ? Tylko na aluminiowe. Przy miedzianych będzie zacisk korodował.bjoern pisze: ↑pn lip 02, 2018 19:53witam mam problem z dobraniem zestawu naprawczego do przewodu hamulcowego na tył, golf iv sdi hatchback, leci spod końcówki przewodu przy zacisku, dokręciłem ile się da ale dalej leci, na ktoś może jakiś nr zestawu naprawczego albo nr czy typ podkładek jakie trzeba kupić?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Poszukałem trochę i na tym filmiku
masa jest czarno-biała. To jak z tym jest w końcu?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
na szaro/czarnym też będzie masa - sprawdzając tak jak typ z filmiku...a po podłączeniu lampy z drugiej strony na każdym kabelku będzie masa
Masa to kabelek brązowy.
Masa to kabelek brązowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości