Re: Kącik posiadaczy MK4
: ndz lis 29, 2020 16:53
Brałem od Tomnika moduły 2 lata temu, więc domyślam się że dalej je robi. Świetna obsługa, dobra jakość. Do dzisiaj wszystko świeci bez problemów, łącznie z oświetleniem rejestracji, które jest najbardziej narażone na warunki atmosferyczne i jest używane w sumie cały czas
Wyślij mi e-mail do siebie. Prześle Ci jego ofertę. Chociaż szybciej i łatwiej będzie jak napiszesz do niego krótkiego emaila z prośba o ofertę do mk4. W jego wiadomości jest dużo zdjęć z porównaniem światła
A spoko, ja mam ARL cały motor ori, tylko mam nieszczelność od góry między wężem gumowym od EGR a plastikową rurą dolotu. Zastanawiam się czy tylko ten odcinek walnąć z nierdzwewki + silikon. 180 hp to już jest, czyli wyżej nie pójdę n tym setapie...sebekgolf pisze: ↑wt gru 01, 2020 13:36U mnie na box'ie w ASZ miałem zrobione 170 i dawało radę. Jedynie jak były upały latem i było powyżej 26 stopni i dłużej jechałeś za tirem, tak że nie było przewietrzania odpowiedniego przez IC, to łapał zadyszkę w pierwszym momencie jak chciałeś wyprzedać, więc myślę że na tym z ARL spokojnie te 180KM powinieneś obsłużyć żeby to normalnie jeździło. Choć moim zdaniem już chcesz koniecznie zmieniać IC to wsadź porządny wymiennik. Po co bawić się w półśrodki. Wiem że ten z ARL pewnie chwycisz za 200zł a dobre IC kosztuje pewnie z 500 (nie pamiętam ile za moje dałem) ale czy te 300zł to aż taka różnica?
Myślę że da się wyżej jeszcze trochę na tym setupie, ale potem mogą zacząć się problemy w gorące dni. Wg mnie gra nie warta świeczki. Z ARL'a ze zdrowymi pompkami spokojnie powinieneś zrobić 240KM przy odpowiedniej suszarce, wydechu i dolocie, ale to już na pewno na fmic. Pytanie czy chcesz się w to bawić. Ja jeżdżę na BA z AWX i mam prawie 230KM zrobione i do tego jeżdżę na seryjnym dwumasie i sprzęgle. Bez żadnych kewlarów i innych nie wiadomo jakich wymyślnych sprzęgieł I działaSkrzak pisze: ↑wt gru 01, 2020 14:03A spoko, ja mam ARL cały motor ori, tylko mam nieszczelność od góry między wężem gumowym od EGR a plastikową rurą dolotu. Zastanawiam się czy tylko ten odcinek walnąć z nierdzwewki + silikon. 180 hp to już jest, czyli wyżej nie pójdę n tym setapie...sebekgolf pisze: ↑wt gru 01, 2020 13:36U mnie na box'ie w ASZ miałem zrobione 170 i dawało radę. Jedynie jak były upały latem i było powyżej 26 stopni i dłużej jechałeś za tirem, tak że nie było przewietrzania odpowiedniego przez IC, to łapał zadyszkę w pierwszym momencie jak chciałeś wyprzedać, więc myślę że na tym z ARL spokojnie te 180KM powinieneś obsłużyć żeby to normalnie jeździło. Choć moim zdaniem już chcesz koniecznie zmieniać IC to wsadź porządny wymiennik. Po co bawić się w półśrodki. Wiem że ten z ARL pewnie chwycisz za 200zł a dobre IC kosztuje pewnie z 500 (nie pamiętam ile za moje dałem) ale czy te 300zł to aż taka różnica?
Ja to widzę że brązowy masz to niebiesko-szaregokewinpol pisze: ↑ndz gru 06, 2020 17:36Hej, zabrałem się za montaż podświetlania klamek z audi a6c5. Napotkałem dziwny problem z podłączeniem oryginalnej diody z a6 do wiązki z auta. Dioda ma dwa przewody brązowy(masa) i czerwono/szary. Pierwsze co do wlutowałem brązowy kabel z diody do brązowego z wiązki auta(wiązka sterowania szybami), a kabel czerwono/szary do przewodu czerwonego i dioda cały czas się świeciła, a po włączeniu zapłonu opuszczała się szyba. Dioda działa poprawnie jak jest wlutowana tak jak na zdjęciu: Brązowy z diody do szaro/niebieskeigo, a czerwono szary do czerwonego.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9226c8ff73cade8d
Tak, brązowy z diody mam do niebiesko-szarego (szaro-niebieskiego). Tak powinno być, ze brązowy nie idzie do brązowego?sebekgolf pisze: ↑pn gru 07, 2020 12:40Ja to widzę że brązowy masz to niebiesko-szaregokewinpol pisze: ↑ndz gru 06, 2020 17:36Hej, zabrałem się za montaż podświetlania klamek z audi a6c5. Napotkałem dziwny problem z podłączeniem oryginalnej diody z a6 do wiązki z auta. Dioda ma dwa przewody brązowy(masa) i czerwono/szary. Pierwsze co do wlutowałem brązowy kabel z diody do brązowego z wiązki auta(wiązka sterowania szybami), a kabel czerwono/szary do przewodu czerwonego i dioda cały czas się świeciła, a po włączeniu zapłonu opuszczała się szyba. Dioda działa poprawnie jak jest wlutowana tak jak na zdjęciu: Brązowy z diody do szaro/niebieskeigo, a czerwono szary do czerwonego.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9226c8ff73cade8d