Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Witam witam szanowne grono. Mam problem. Robię sobie projekt bogatego wyposażenia w golfie. Dolozylem ful FIS z Passata immo3, mfd, grzanie stolków, moduł komfort 1c0959799b, elektryke w drzwiach (otwieranie i zamykanie szyb z poziomu pilota), otwieranie klapy z pilota i przycisku w drzwiach (wszystko jak w wersji USA przez moduł i przekaźnik 79) golf z 2001r modelowo już 2002, ale do rzeczy nie działa mi kontrolka otwartej maski- auto posiada fabryczny alarm tylko raz aktywowal się alarm przy próbie otwarcia maski od tamtej pory cichsza .
Wszystko inne ładnie pokazuje na FIS, otwarcie każdych drzwi czy klapy.
Przewody w module jak i w liczniku kontrolka maski obsadzone fabrycznie.
Może ktoś tu dokladal albo wie jak jest podłączony mikrostyk w modułach 1c0? Wiem że pin we wtyczce komfortu T15 jest. Dodam że znajomy ma golfa podobnie rocznikowo z modułem komfort 1c0959799 na jedną wtyczkę T23 i mu pokazuje na liczniku otwarcie maski.
Wszystko inne ładnie pokazuje na FIS, otwarcie każdych drzwi czy klapy.
Przewody w module jak i w liczniku kontrolka maski obsadzone fabrycznie.
Może ktoś tu dokladal albo wie jak jest podłączony mikrostyk w modułach 1c0? Wiem że pin we wtyczce komfortu T15 jest. Dodam że znajomy ma golfa podobnie rocznikowo z modułem komfort 1c0959799 na jedną wtyczkę T23 i mu pokazuje na liczniku otwarcie maski.
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dodam jeszcze że zwieralem te kable razem. Jeden i drugi do masy i nic. Wiem że zawracam głowę *#cenzura#*, ale nie mogę nigdzie znaleźć schematu pod ów czujnik, więc przepraszam, ale już niewiem gdzie mam tego szukać
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
-
- Użytkownik
- Posty: 381
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 15:24
- Lokalizacja: Bytów
- Auto: Golf mk4
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Musisz przeciągnąć od modułu komfortu przewód odpowiedzialny za mikrostyk maski do licznika.
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
ten pin na liczniku od kontrolki maski - wtyczka zielona jest już obsadzony fabrycznie. Dla sprawdzenia już przeciagalem kabel z beżowej wtyczki T15 modułu do licznika- wypiolem ten pin co był obsadzony fabrycznie i wpiolem wspomniany kabel i też nic... Nie wiem już co dalej. Pozostało sprawdzenie luz polizenie od nowa kabli lecz nie mam schematu do tego.
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
-
- Użytkownik
- Posty: 381
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 15:24
- Lokalizacja: Bytów
- Auto: Golf mk4
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Post ndz sie 29, 2021 08:59Vwolf86 pisze: ↑sob sie 28, 2021 23:52ten pin na liczniku od kontrolki maski - wtyczka zielona jest już obsadzony fabrycznie. Dla sprawdzenia już przeciagalem kabel z beżowej wtyczki T15 modułu do licznika- wypiolem ten pin co był obsadzony fabrycznie i wpiolem wspomniany kabel i też nic... Nie wiem już co dalej. Pozostało sprawdzenie luz polizenie od nowa kabli lecz nie mam schematu do tego.
Licznik wtyczka zielona 22 pin daj na szybko do masy i zobacz czy pokaże otwartą maskę
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie taka sytuacja: podczas stania w korku silnik zaczął się przegrzewac nawet do 120 stopni, natomiast podczas jazdy trzyma 90 stopni. Sprawdzałem wentylator i pomimo temperatury 110 stopni stoi. Bezpieczniki przy aku całe. Kolejna anomalia, przed bramkami się przegrzewał, jak wjechałem na autostradę to spadło do 90 stopni, żeby po chwili spadło do nawet 75/80. Na mieście znowu wzrosło do 90 i tak się utzrymywało. Termostat do wymiany czy czujnik wentylatora przy chłodnicy?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jeśli pytasz czy uruchamia się jak temperatura wzrasta powyżej 90 stopni to nie. Po uruchomieniu klimatyzacji oba wentylatory normalnie uruchamiają się, wąż u góry jak i na dole jest gorący to samo chłodnica, na dole jak i u góry jest gorąca.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
A głupiejąca temperatura: "przed bramkami się przegrzewał, jak wjechałem na autostradę to spadło do 90 stopni, żeby po chwili spadło do nawet 75/80. Na mieście znowu wzrosło do 90 i tak się utrzymywało" może być od termostatu? Bo nie wiem czy kupić nowy termostat czy czujnik/termowłącznik wentylatora chłodnicy? Jeśli termostat to, który jest dobry do 2.0 APK: 050 121 113 C czy 06B 121 113 A?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Re: Kącik posiadaczy MK4
Sprawdzałeś czujnik temperatury płynu chłodzącego komputerem? Odczyty z ECU i licznika się pokrywają?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jeszcze nie, nie miałem na to wczoraj czasu. Dzisiaj po pracy wezmę laptopa i to sprawdzę, ale założmy, że odczyty będą się zgadzać to co dalej?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
1. sprawdzić czujnik temperatury Vagiem jak pisze Mat
2. sprawdzić moduł wentylatorów na podłużnicy z lewej strony
3. przy okazji sprawdzania modułu sprawdzić kostki do niego idące bo lubią się styki upalić
4. sprawdzić sam wentylator (zasilić na krótko i sprawdzić czy ruszy), mogły się skończyć szczotki (zakładam, że sprawdziłeś ręką, czy w ogóle wentylator się obraca i nie jest zatarty)
2. sprawdzić moduł wentylatorów na podłużnicy z lewej strony
3. przy okazji sprawdzania modułu sprawdzić kostki do niego idące bo lubią się styki upalić
4. sprawdzić sam wentylator (zasilić na krótko i sprawdzić czy ruszy), mogły się skończyć szczotki (zakładam, że sprawdziłeś ręką, czy w ogóle wentylator się obraca i nie jest zatarty)
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
4. Wentylator normalnie działa, bo startuje i się kręci normalnie jak uruchamiam klimatyzację.sebekgolf pisze: ↑wt sie 31, 2021 10:011. sprawdzić czujnik temperatury Vagiem jak pisze Mat
2. sprawdzić moduł wentylatorów na podłużnicy z lewej strony
3. przy okazji sprawdzania modułu sprawdzić kostki do niego idące bo lubią się styki upalić
4. sprawdzić sam wentylator (zasilić na krótko i sprawdzić czy ruszy), mogły się skończyć szczotki (zakładam, że sprawdziłeś ręką, czy w ogóle wentylator się obraca i nie jest zatarty)
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości