Re: Kącik posiadaczy MK4
: pn maja 02, 2022 22:32
No i co? Wiecie już kto jakie te zapinki mają być?
A czym to okleic?mk4tdi pisze: ↑śr maja 04, 2022 16:44Chyba już nie jedna osoba tak miała u siebie też co jakiś czas wyjmuję kawałki gąbki z kratek (szczególnie latem, zimą nic nie leci). Na razie wszystko działa jak należy, więc tego nie ruszam ale wcześniej czy później będę musiał deskę ściągać. Jak masz wszystko wyjęte to myślę że warto się tym zająć
Wpisz w Google demontaż deski golf 4. Napewno się jakiś temat wyświetli z tego forum.rafflex pisze: ↑śr maja 04, 2022 20:19Ja zamierzam taśmą Armaflex (na przykłąd tu: https://allegro.pl/oferta/tasma-izolacy ... a7ac7401c8)
Przy okazji, skoro się pojawił temat, czy jest tu jakiś manual jak zdjąć deskę?
Gdzie, jak, w jakiej kolejności odkręcić?
Zacznij sobie od załatwienia Spline do odkręcenia kierownicy. Zrzuć poduchę i sprawdź pod sklepem rozmiar (nie pamiętam jaki tam był) bo bez zdjęcia kierownicy nie wyjmiesz deski. Po odkręceniu śruby a przed zdjęciem kierownicy sprawdź, czy fabryczne cechy kierownica-wałek się pokrywają na 100%. W przeciwnym razie przy składaniu później możesz sobie przez przypadek przestawić o któryś ząbek i będziesz miał krzywo kierownicę.rafflex pisze: ↑śr maja 04, 2022 20:19Ja zamierzam taśmą Armaflex (na przykłąd tu: https://allegro.pl/oferta/tasma-izolacy ... a7ac7401c8)
Przy okazji, skoro się pojawił temat, czy jest tu jakiś manual jak zdjąć deskę?
Gdzie, jak, w jakiej kolejności odkręcić?
W Audi będę teraz wymieniał po 90 tyś. Tylko że ja latam w zasadzie tylko trasy. Miesięcznie teraz 6-7 tyś km. Jak jeździsz sporo po mieście to teoretycznie po 60 można by wymienić. Sprawdź w dokumentacji czy przypadkiem nie ma zapisane co ile wymieniać w przypadku irydowych bo w niektórych modelach podają konkretny interwał dla irydówek (no chyba, że u ciebie takich nie przewidywali, to rzuciłbym okiem na platynowe, one przeważnie wytrzymują trochę mniej ale założyć można że tyle samo). Tutaj też uwaga, musisz zwrócić uwagę, czy te producenta to są wieloelektrodowe czy nie, bo one inaczej się zużywają.
Spróbuję. Najpierw oczywiście poprzeglądam internety.Zacznij sobie od załatwienia Spline do odkręcenia kierownicy. Zrzuć poduchę i sprawdź pod sklepem rozmiar (nie pamiętam jaki tam był) bo bez zdjęcia kierownicy nie wyjmiesz deski. Po odkręceniu śruby a przed zdjęciem kierownicy sprawdź, czy fabryczne cechy kierownica-wałek się pokrywają na 100%. W przeciwnym razie przy składaniu później możesz sobie przez przypadek przestawić o któryś ząbek i będziesz miał krzywo kierownicę.