Strona 191 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 18, 2015 22:53
autor: lwlw
krazorek, dzięki, właśnie u mnie ustępowało jak sprzęgło wcisnąłem i puściłem, ale teraz już nie jest to regułą - najczęściej nie pomaga. Nie ślizga się, drgawek nie mam, ale od początku miałem takie mrowienie na pedale jak go trochę wcisnę, tak z połowę może. Powinienem już to robić?
A odebrałeś swojego?

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 01:42
autor: tygras
Pany pytanie mam, jak to jest przy swapie hamulcow, mam podstawowe bodajze 256mm- mam mozliwosc kupienia okazyjnie 312mm(ZACISKI, KLOCKI, TARCZE, OSŁONY I JARZMA) z rozbitej TT, pytanie czy bede potrzebowal jeszcze zwrotnice czy wszystko bedzie pasowalo p&p do mojego "malucha"? i pytanie drugie na jakie min kolo wejda takie 312mm? 16"? 17"?

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 09:58
autor: Lampart
Panowie czy górny wąz chłodnicy wchodzi na plastikowe kolanko a to kolanko dopiero na chłodnicę?
w golfie IV 1.9 tdi atd.
jesli tak to jakiś oring jets pomiędzy chłodnica a kolankiem?
można prosić o nr katalogowy tego oringu?

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 09:58
autor: krazorek
lwlw Odebrałem i pisałem na poprzedniej stronie jak to wyglądało. Fakt faktem sprzęgło u mnie miało takie objawy jak u Ciebie od samego początku. Twardy pedał i takie mrowienie w nim. No i zanim nie zaczęło się poważnie ślizgać zrobiłem na nim 80 tys. km. Bardziej jest to mrowienie na całym samochodzie niż telepanie. Może masz rację, że słowo telepanie jest trochę na wyrost.
To jest znak, że coś już się tam dzieje, ale dopóki sprzęgło się nie ślizga nie ma sensu tego robić. Może Ci się odwidzi ten samochód i go będziesz sprzedawał i wtedy sprzedaż z dobrym sprzęgłem trochę boli...

Panowie jeszcze takie pytanie: Jest jakiś patent na ciężko chodzącą dźwigienkę od ręcznego (tą przy zacisku hamulcowym)? Bo z tego co wyczytałem to tylko sprężynki. Idzie to jakoś przeczyścić/nasmarować? Tłok cofałem to mi szedł dosyć lekko, więc chyba jest w dobrej kondycji...

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 10:01
autor: andrew-ziom
Uszanowanie , szukam porady jak rozpoznać w auto częściach przedni reflektor UE. Żeby nie naciąć się Anglika (szukam prawej strony z halogenem)

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 11:37
autor: Paviarotti
tygras, zwrotnice też musisz zmienić

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 12:27
autor: Stanley777
Lampart pisze:Panowie czy górny wąz chłodnicy wchodzi na plastikowe kolanko a to kolanko dopiero na chłodnicę?
w golfie IV 1.9 tdi atd.
TAK!

Info wg ETki na podstawie Twojego silnika 1.9 TDI ATD

Wąż cieczy chłodzącej wchodzi w obejmę sprężynową ta z kolei wchodzi w szybko-złącze (tzw plastikowe kolanko jak to nazwałeś) gdzie tam wchodzi ORING którego szukasz o nr: N90765301 razem to wchodzi w górne wejście chłodnicy i całość trzyma sprężyna mocująca czyli standardowa spinka segero podobna :bigok:

Obrazek

Mam nadzieje że w pewnym stopniu CI pomogłem :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 13:48
autor: Lampart
stanley777 serdecznie dziekuje bardzo pomogłeś !!

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 15:04
autor: lwlw
krazorek rzeczywiście pisałeś, pomieszało mi się :bigok: :banghead:
U mnie nic się jeszcze nie ślizga, sprzęgło lekko chodzi, ale troszkę się boję żeby przypadkiem któregoś pieknego dnia coś nie ebło daleko od domu. Mam jakieś 45 tys. tak przejechane. To mrowienie mnie tak nie martwi, gorsze jest stukanie na puszczonym sprzęgle.
Czyli zadowolony jesteś z wymiany? Nie masz nic a nic tego mrowienia/leciutkiego telepania jak wciśniesz tak z pół sprzęgła? Niektórzy mowią, że troszeczkę jak jest to normalne, więc jestem ciekaw jak jest na nowym.
Co do ręcznego nie wiem, na razie mi działa, nie zaglądałem tam jeszcze.

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 16:36
autor: markk
lwlw,
Sprzęgło z reguł nie "pada" nagle . Nie ma sie czym przejmować. Jeździj z głową a jeszcze posłuży. Znam takich co jeżdżą już drugi rok z uślizgującym się.. :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 16:49
autor: krazorek
Też mi się tak wydaję, że od razu nie padnie. Po swoim widzę, że najbardziej dostaje po tyłku jak się ślizga bo wszystko się wtedy piekielnie grzeje...

Jak go dobrze rozgrzałem to cichutko pracuje a pedał jest tak miękki jak w aucie, które świeżo wyjechało z salonu. Nawet mowy nie ma o jakimś mrowieniu.

Z tym moim ręcznym to zdjąłem tę dźwigienkę przy zacisku, przemyłem, przesmarowałem i złożyłem. Odbija do końca, ale mam wrażenie, że trochę za słabo... sprężyny są już w drodze. Jutro założę i na pewno do następnego kompletu klocków przetrwa... :bigok:

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 17:57
autor: karacz
a po czym poznac ze reczny nie odbija?

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 18:46
autor: GM84
karacz, Po skończonej jeździe dotknij tarczy hamulcowych z tyłu, jak się poparzysz to znaczy że nie odbija :hmm:

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 19, 2015 18:52
autor: btard
karacz, lub podnieś i zakręć kołem, ale skoro masz wątpliwości to prawie na pewno nie odbija :los2: