Strona 470 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 11:35
autor: Barton_
I akurat centra? A tyle przyzwoitych baterii w tej cenie jest dostępnych.
Poprzednia Centra Futura wytrzymała mi 3 lata. Tyle co gwarancji i dostałą zwarcia. Po tym przedstawiała wartość złomową.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 11:40
autor: Robson91
Np jakie ? Bosch przynajmniej kilkadziesiat zl drozszy

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 12:11
autor: liteon0
A moja Futura juz 5 rok kreci :bajer: co prawda nie jest juz to co bylo wczesniej ale jak nie bedzie duzych mrozow to moze przez zime wytrzyma

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 12:23
autor: sebekgolf
Barton_ pisze:I akurat centra? A tyle przyzwoitych baterii w tej cenie jest dostępnych.
Poprzednia Centra Futura wytrzymała mi 3 lata. Tyle co gwarancji i dostałą zwarcia. Po tym przedstawiała wartość złomową.
Bo kupiłeś Futurę, która jest ... kiepska .

Czemu Centra ? Bo we wszystkich samochodach jakie są pod moją ręką jak i u rodziców, od zawsze jeździła Centra i nigdy problemów nie było. Tylko że ja kupuję Centrę Standard albo Plus, gdzie można uzupełnić elektrolit/wodę demineralizowaną. Kolejna sprawa, że nie kupuję akumulatorów w marketach, tylko u jednego i za każdym razem tego samego przedstawiciela Centry :bajer:

I cenę mam tu w :ass: bo i ten tani nie był i 50zł w jedną czy w drugą to tutaj w zasadzie żadnej różnicy mi już nie robi. Nie widzę po prostu sensu pchania kasy w dup...ę komukolwiek innemu, jeśli mam w kraju producenta, który też potrafi dobry sprzęt zrobić. Trzeba tylko wiedzieć, który akumulator wybrać i gdzie go kupić.

Kocham to podejście w stylu - jest tyle innych "lepszych" producentów" Po czym wnioskujesz tą "lepszość" ? Po tym, że nie wyprodukowano w PL ? Bo masz napisane "Germany" ? Uważasz że nie potrafimy zrobić nic dobrego ? A kupujcie sobie świece Denso, Bosche i inne, ja ładują starą dobrą Polską Iskrę i gitara. Akumulatory ładuję Polskie, tylko ze sprawdzonych serii i od sprawdzonego dostawcy, jeszcze wtopy nie było ani jednej. Myślisz że Niemcy robią dobrze ? Pojęcia nie masz co kupujesz w opakowaniach ze znaczkiem VW :bajer: Tarcze hamulcowe z chin, alternatory z regulatorami posiadającymi elektroniczną blokadę na czas pracy (Bosch), w sumie też już produkcja Chińska i to w autach produkowanych w DE idzie na pierwszy montaż. Tyle a tyle popracuje i kapota, do remontu. Jedziesz na ASO a tam w ramach naprawy wsadzają ci "nowy" oryginalny alternator... tyle że po regeneracji. Szkoda że płacisz za to jak za "nowy", a wart jest tyle co Twój stary który zaniósłbyś do gościa który w przydomowym warsztacie zrobi to samo za 150zł :hmm: Może nie będę pisał dalej, bo wyjdzie że niemiaszki produkują tylko znaczki które kleją na maski ;)

Nie wiem czy wiesz, ale Hilti ma dość pokaźną część swej produkcji w PL i o dziwo na narzędziach idących na eksport do DE nawet pisze że wyprodukowano w PL :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 12:45
autor: Barton_
Swoją opinię o Centrze opieram na jednostkowym przypadku z Futurą.
Niby linia premium a się bateria rozkraczyła.
Nie była kupiona w markecie tylko w sklepie moto, w którym kupuję niemal wszystko do auta.

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 12:54
autor: Stanley777
Pany... A odpowiedzcie mi, bo ja może tak teraz w kwestii tematu legenda a mianowicie chodzi mi o zawieszenia gwintowane.

Jak to w końcu jest jedni kręcą niewiele i im fajnie siedzi, drudzy z kolei kręcą i dalej koza :kac: , od czego to zależy, od marki gwintu, tego jak sporą ma regulacje?

Przy jakim obniżeniu jest konieczny stabi S3 + dłuższe łączniki, u siebie obecnie mam KIT AP przód - 50, tył - 30 to nic nie ociera a przynajmniej tak mi się wydaje. Miałby ktoś może jakieś zdjęcia jak wasza buda leży biorąc pod uwagę gwint marki AP, KW var1,2, Koni, Eibach itp? Jeśli chodzi o MTSy, Weitec, JOMySromy, TuningArty to jakoś sceptycznie do tych firm podchodzę.

Byłby ktoś w stanie mi ten temat naświetlanić, albo chociaż rzucić zdjęcie co jak i na czym siedzi.

:pub: :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 12:57
autor: sebekgolf
Wybrałeś po prostu kiepski model. Wiele osób narzekało już na Futurę i to nie tylko na tym forum. Ja jestem wierny starej zasadzie, skoro z akumulatora paruje ( a paruje zawsze nawet w bezobsługowych, tyle że w nich mniej), to należy mieć możliwość dolania wody demineralizowanej. Zgodnie z tą zasadą, raz do roku zaglądam do aku i sprawdzam ilość elektrolitu, w razie potrzeby uzupełniając niedobory. Pamiętaj też, że jak się mało jeździ, to należy co jakiś cas doładowywać aku bo się zasiarcza. No i najważniejsza sprawa, czy ładowanie w aucie jest na poprawnym poziomie.

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 13:14
autor: Barton_
Aku kupiłem o pojemności zalecanej w instrukcji.
Co do konieczności obsługi, to niestety producent wiedział lepiej i nie zostawił możliwości dolewania wody czy elektrolitu.

Teraz wolę kupić z 3 letnią gwarancją najtańszy i liczyć się, że to tylko na 3 lata i potem nowy.
Kupuję najtańszy, żeby mniej bolało.

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 14:02
autor: daniel23584
Ja nie wiem sporo osob tak narzeka na Centre Future, a u mnie ma ponad 4 lata i jeszcze daje rade

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 20:48
autor: Krzysiek W.
Ja wspieram polskie akumulatory z firmy Autopart z Mielca. Także polak potrafi.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 22:48
autor: yogi_ziom
Stanley777 pisze:Pany... A odpowiedzcie mi, bo ja może tak teraz w kwestii tematu legenda a mianowicie chodzi mi o zawieszenia gwintowane.

Jak to w końcu jest jedni kręcą niewiele i im fajnie siedzi, drudzy z kolei kręcą i dalej koza :kac: , od czego to zależy, od marki gwintu, tego jak sporą ma regulacje?

Przy jakim obniżeniu jest konieczny stabi S3 + dłuższe łączniki, u siebie obecnie mam KIT AP przód - 50, tył - 30 to nic nie ociera a przynajmniej tak mi się wydaje. Miałby ktoś może jakieś zdjęcia jak wasza buda leży biorąc pod uwagę gwint marki AP, KW var1,2, Koni, Eibach itp? Jeśli chodzi o MTSy, Weitec, JOMySromy, TuningArty to jakoś sceptycznie do tych firm podchodzę.

Byłby ktoś w stanie mi ten temat naświetlanić, albo chociaż rzucić zdjęcie co jak i na czym siedzi.

:pub: :bajer:
Ja mam Eibach, możesz luknąć. Stabi nie tykane. Jak masz pytania to wal.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2015 23:10
autor: Paviarotti
U mnie Futura grubo ponad 3 lata i śmiga elegancko.

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 08, 2015 13:46
autor: Progresywny
Chłopaki czy wadliwa klapa gasząca/instalacja podcisnienia moze wpływać na wieksze spalanie?

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 08, 2015 14:41
autor: macabra_
Ja od 5 lat mam Centrę Standard - 5 lat bez problemu kręciła 1.6, teraz bez problemu kręci 2.3 i nie zapowiada się, by miała umrzeć :grin: