Strona 697 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 05, 2016 10:44
autor: Garrison
MnichPro pisze:Witam, co musze mieć zeby zrobic swapa climatronica? Mam manualna klime
viewtopic.php?p=1424249#1424249" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 05, 2016 12:47
autor: Qto
Udało się ruszyć ten sterownik z BKC :pub:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 05, 2016 13:01
autor: lwlw
sebekgolf pisze:wykorzystam kable, które są używane sporadycznie ( jak te od podgrzewania świec żarowych) bo one podczas jazdy nie pracują więc można je obciążyć bez szkody dla instalacji.
Zimą świeczki grzeją po odpaleniu nawet przez 3 minuty (pewnie do osiągnięcia jakiejś temperatury przez chłodziwo), więc uwzglednij to żeby przewody to wytrzymały.
Widać grzanie świeczek na VAG-u w 12 grupie - tak z ciekawości możesz sobie zajrzeć.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 05, 2016 14:31
autor: krazorek
Garrison pisze:
MnichPro pisze:Witam, co musze mieć zeby zrobic swapa climatronica? Mam manualna klime
viewtopic.php?p=1424249#1424249" onclick="window.open(this.href);return false;
Posty z 2007, więc należy się duża korekta na ceny.

A próbował ktoś złożyć zestaw ze sterownikiem (panelem) od mk5? Z tego co kiedyś czytałem ma parę ciekawych funkcji, których nie ma w mk4.

Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 05, 2016 16:38
autor: Mattpl
Co to może być, na postoju włączają sie oba wentylatory, pochodzą ok. 30 sekund i się wyłączają na kolejne 30 sekund i tak w kółko.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 05, 2016 20:23
autor: sebekgolf
lwlw pisze:
sebekgolf pisze:wykorzystam kable, które są używane sporadycznie ( jak te od podgrzewania świec żarowych) bo one podczas jazdy nie pracują więc można je obciążyć bez szkody dla instalacji.
Zimą świeczki grzeją po odpaleniu nawet przez 3 minuty (pewnie do osiągnięcia jakiejś temperatury przez chłodziwo), więc uwzglednij to żeby przewody to wytrzymały.
Widać grzanie świeczek na VAG-u w 12 grupie - tak z ciekawości możesz sobie zajrzeć.

To wiem że potrafią grzać dłużej, temu planuję sprawdzać czy są załączone czy nie i dopiero jak przestaną grzać to odpalał będę dodatkową nagrzewnicę. Jak nie spełni założeń to najwyżej dociągnę kabel. Ogólnie to najpierw posprawdzam wszystkie "grube" kable co zasilają i czy można to pominąć :grin:
Skrzak pisze:Macie jakąś sprawdzoną lodówkę do bagażnika, na 12/220V tak żeby pomieściła ze 4 browary i żeby nie kosztowała milion?

Kupiłem jakiś czas temu lodówkę teesa easy cool A32. na wyjeździe korzystałem mało w samochodzie, natomiast ostatnio chodziła 3 tygodnie non stop na full chłodzeniu tyle że podłączona pod 230V. Jedyny minus to to, że po 2 tygodniach trzeba wszystko wyjąć i wytrzeć ją bo dużo wody się wykrapla. Po za tym spoko. Grzanie też działa bo wczoraj ją suszyłem.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 06, 2016 01:37
autor: czinekisz
mass143 pisze:Qto, no ok więcej prądu ale po co? przecież seryjny alternator radzi sobie z ładowaniem aku bez problemu - przynajmniej u mnie
Radzą sobie przy serii, ale jak wkładasz granie to już słabo im to wychodzi. Mój altek padał (90A) i okazyjnie kupiłem 220A po przebiegu 30k km, moim zdaniem lepszy niż regenerowany. Wsadzilem akku 90Ah (1.9 ASZ) i uwierz, ale elektryka dużo lepiej i szybciej pracuje. Zaczynają się minusowe temparatury, a silnik nawet pół obrotu nie robi do odpalenia. Weź pod uwagę że akku praktycznie służy do odpalenia auta, później cały prąd idzie z alternatora.

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 06, 2016 13:29
autor: karacz
a potem zdziwko ze rozrusznik pada albo aku sie rozwala

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 06, 2016 13:37
autor: xsebox
tak jak już wyżej chłopaki napisali chodzi o audio
będzie łącznie około 1800/1900 rms skrzynia dd715 przód dls r6.2 tył vibe 6x9 dokładnego modelu nie pamiętam niby 165 rms
wiec altek 90 nie uciągnie tego , 2 kondensatory powerbass 2.4 f też są i wiadomo niby nie gra sie cały czas na maxa ale jednak lepiej zmienić ten alternator na większy i nie długo akumulator na żelowy żeby to wszystko miało ręce i nogi bo po co mi dużo mocy jak prądu braknie.

Chodzi mi o to czy muszę zmieniać kable alternator-buda i alternator-akumulator a z tego co wiem to chyba tak oraz większy bezpiecznik trzeba dać na połączeniu aku-altek tylko jaki byście mi doradzili ??

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 06, 2016 16:50
autor: Skrzak
sebekgolf pisze:Kupiłem jakiś czas temu lodówkę teesa easy cool A32.
A masz jakąś fotę ile zajmuje miejsca w bagażniku?

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 06, 2016 17:58
autor: Qto
xsebox pisze: vibe 6x9
a po co to?

Ja mam u siebie większy altek + kabel plusowy z altka do aku 53mm^2 i masowy tak samo - z obudowy altka do aku...dalej masę z aku na budę dodatkowym kablem 53mm^2...no i zasilanie do piecy takimi samymi kablami.
xsebox pisze:większy bezpiecznik trzeba dać na połączeniu aku-altek tylko jaki byście mi doradzili ?
to zależy jaki będzie altek...
Gdybyś dawał drugi kabel plusowy od altka to tam daj bezpiecznik a ten w skrzynce na aku możesz zostawić fabryczny...bo nowy kabel sporo odciąży obecny

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 06, 2016 21:24
autor: sebekgolf
Skrzak pisze:
sebekgolf pisze:Kupiłem jakiś czas temu lodówkę teesa easy cool A32.
A masz jakąś fotę ile zajmuje miejsca w bagażniku?

Kurde foty nie mam. Kupiłem ją na Złombola. Leżała na pace o wymiarach około 150cmx150cm więc tam miejsca było dość :grin: Jak zaczekasz ze 2,5-3 tygodnie i w końcu odbiorę auto to mogę ją wrzucić do bagażnika w moim MK4 i zrobić foto.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 06, 2016 23:47
autor: lwlw
karacz pisze:a potem zdziwko ze rozrusznik pada albo aku sie rozwala
Możesz rozwinąć?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 07, 2016 09:22
autor: dany_47
lwlw pisze:
karacz pisze:a potem zdziwko ze rozrusznik pada albo aku sie rozwala
Możesz rozwinąć?
Alternator pompuje dużo amperów w akumulator a ten się gotuje/uszkadza.
Rozrusznik pada od bardzo dużego prądu uderzeniowego/rozruchowego [jak zwał tak zwał]
Bardzo się nie ma co rozwijać, nie są to do końca dobre zmiany.