Strona 708 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 27, 2016 17:57
autor: truckman
Fenomen89 pisze:Łoooohohoho :D
ale się tu sporo pozmieniało :P

bywa tu ktoś jeszcze z starej ekypy? :bigok: :helm:
ładny citroen

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 27, 2016 18:34
autor: HojaNT
GM84, górne mocowanie amora ?

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 27, 2016 21:40
autor: sebekgolf
mocowanie amortyzatora, stabilizator od tego bym zaczął

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 27, 2016 21:47
autor: GM84
No nie wiem, oglądałem na podniesionym i opuszczonym i nie zauważyłem luzów. Poduszka silnika pod filtrem powietrza też wygląda normalnie, żadnych wibracji od silnika nie ma.
Łącznik stabi też sprawdzony.

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 27, 2016 22:54
autor: sebekgolf
A jesteś w stanie ocenić stan łożyska na McPhersonie wzrokowo ? Ile masz nalatane tym autem ? U mnie jak wymieniałem zawiecho z przodu to auto miało nalatane 210 tyś. Jak wyjąłem łożyska te co są w poduszkach i wchodzących w kielichy, to obracając nimi w palcach już się lekko przycinały. Jest jeszcze jedna opcja. Wybita przekładnia kierownicza. Może nie mieć luzu na samej listwie, ale na tulejkach teflonowych na końcu może mieć luz i też będzie stukać. Tego bez rozebrania raczej nie ocenisz.

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 27, 2016 23:24
autor: GM84
Gwint nowy założony z przodu w tym roku na wiosnę, łożyska też nowe wtedy dałem. Myślałem właśnie o maglownicy bo ten dźwięk raczej z dołu się wydobywa.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 28, 2016 13:54
autor: checin
Witam, zapaliła mi się kontrolka ABS, VAG pokazał coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

Błąd 290 - Czujnik liczby obrotów tylny - lewy -G46 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem 
Czy świadczy to o padniętym czujniku ABS, czy usterki szukać gdzieś indziej?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 28, 2016 14:43
autor: sebekgolf
checin pisze:Witam, zapaliła mi się kontrolka ABS, VAG pokazał coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

Błąd 290 - Czujnik liczby obrotów tylny - lewy -G46 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem 
Czy świadczy to o padniętym czujniku ABS, czy usterki szukać gdzieś indziej?
Odepnij z innego koła czujnik, podepnij pod instalację, wykasuj błąd i zobacz czy błąd zniknie. Jak tak to uwalony czujnik, jak nie to szukać w kablach.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 28, 2016 15:10
autor: checin
sebekgolf pisze:
checin pisze:Witam, zapaliła mi się kontrolka ABS, VAG pokazał coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

Błąd 290 - Czujnik liczby obrotów tylny - lewy -G46 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem 
Czy świadczy to o padniętym czujniku ABS, czy usterki szukać gdzieś indziej?
Odepnij z innego koła czujnik, podepnij pod instalację, wykasuj błąd i zobacz czy błąd zniknie. Jak tak to uwalony czujnik, jak nie to szukać w kablach.
Czyli mogę zamienić prawy tylny czujnik na lewy tylny? Czy źle rozumuje?

Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 28, 2016 15:25
autor: Qto
Pytanie czy wyciągniesz czujnik tak aby nadawał się do ponownego montażu...
Ja bym sprawdził wtyczkę i ciągłość przewodów od wtyczki do sterownika...jeśli ok to wymiana czujnika.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 28, 2016 15:46
autor: sebekgolf
Mnie się do tej pory udawało, tylko nic na siłę :-)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 28, 2016 15:50
autor: checin
A co masz na myśli?
Qto pisze:sprawdził wtyczkę i ciągłość przewodów od wtyczki do sterownika...jeśli ok to wymiana czujnika.
I gdzie znajduje się sterownik? Ogólnie z tego co patrzyłem wtyczka cała, przewody dobrze się trzymają. Jedynie co to znajdowało się w niej strasznie dużo piasku. Była czyszczona i pryskana "kontakt-sprayem"

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 28, 2016 17:18
autor: Garrison
sebekgolf pisze:Mnie się do tej pory udawało, tylko nic na siłę :-)
Jak się skubany zagnieździ za dobrze, to może być naprawdę ciężko. U mnie poszedł w ruch młotek i z czujnika (niesprawnego i tak) niewiele zostało :D

Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 28, 2016 17:45
autor: abusza
Kup sobie czujnik, kosztuje grosze. A przy okazji - pytanie o jakość czujników abs prod. pokroju febi czy jakiś topran czy delphi. Jakie idą na pierwszy montaż i czy te febi i podobne nie są takiej jakości jak np czujnik temp zewnętrznej, tzn dziwne wskazania dają nieori. Temperatura powietrza nie ma wpływu na jazdę a czujnik abs już tak, więc czy jest sens montować tańsze?