Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
KoMaR245
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt kwie 14, 2009 17:26
Lokalizacja: Brzesko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: KoMaR245 » czw paź 05, 2017 19:41

Ile teraz są warte kratki nawiewów od Bory stan dobry + ? Brak wtyczek



Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: BartesWZL » czw paź 05, 2017 20:08

Jak chcesz sprzedać to 200, jak sprzedawać to 250-300.


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1666
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw paź 05, 2017 21:17

BartesWZL, :smiech3: .
KoMaR245, nawet za 400 możesz sprzedawać :jezor: , ale fakt, jak chcesz sprzedać to 200 w innym przypadku czekaj na koniec świata bo szybciej nastąpi :jezor: .



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » czw paź 05, 2017 21:39

G0 Karcio, jak masz czas to ewentualnie podłącz na krótko do lewych drzwi zamek od prawych drzwi i sprawdź czy wszystko dobrze działa. Jeżeli tak to będziesz wiedział, że problem leży w samym zamku, a nie gdzieś w instalacji.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1666
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw paź 05, 2017 21:45

Craash, oh jo, kółko graniaste, kólko kanciaste :D , ale że co i z czym :hmm: ?



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » czw paź 05, 2017 22:01

Podłączasz drugi zamek na miejsce tego od kierowcy. Wiadomo, że prawego nie zamontujesz w drzwiach kierowcy, ale zobaczysz czy prawidłowo wszystko funkcjonuje.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1666
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw paź 05, 2017 22:31

Craash, dalej nie wiem :panna: . Kable nie sięgną, zamek nie pasi :hmm: .



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » czw paź 05, 2017 22:38

Wyciągasz zamek z prawych drzwi i podłączasz do lewych, ale samą wtyczkę i testujesz. Nie mówię, żebyś go przykręcał.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1666
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw paź 05, 2017 23:07

Craash, no fakt, to jest myśl :hmm: , nie wpadłem na to :panna: . Wtedy będzie wiadomo czy to wina zamka czy instalacji. Dzięki kolego :pub: , ale jutro nie bo w sobotę ślubuję :pop: więc będzie trochę zabawy :hura: , troszkę promili :partyman: i trochę bzyku bzyku :trojkat: więc brak czasu i chęci :panna: .



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pt paź 06, 2017 11:19

Ok, teraz zaczaiłem, po prostu zamek działa odwrotnie :los2: Hmmm, no to ewidentnie coś się narypało. Mój pomysł upadł w tym momencie :? Kurde jedyne co mi przychodzi do głowy, to że odwrócona jest polaryzacja na silniczku który blokuje drzwi. Tylko, że pisałeś, że zepsuło się samo, więc kable same się nie odwróciły we wtyczce. Chwilowo mam brak pomysłów :-(

Jak już będziesz ten zamek wyjmowało. TO rozbierz go i sprawdź czy mikrostyk działa jak przesuwasz tą taką przesuwkę która jest w zamku w środku ( ta plastikowa, która swoim bokiem naciska na mikrostyk). Może już się zużył i nie daje sygnału, bo to jedyne co mi przychodzi do głowy na chwilę obecną.

Przy okazji tak wygląda ten lepszy zamek ( przyjrzyj się zębatce po stronie silnika, przed nią jest kosz plastikowy w którym wewnątrz jest metalowa bieżnia i tam jest ta kulka). W przypadku gorszej wersji zamka, zębatka będzie osadzona bezpośrednio na silniczku ( bez tego sprzęgła z kulką).

http://obrazki.elektroda.net/12_1232985208.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pt paź 06, 2017 17:47

G0 Karcio pisze:Craash, no fakt, to jest myśl :hmm: , nie wpadłem na to :panna: . Wtedy będzie wiadomo czy to wina zamka czy instalacji. Dzięki kolego :pub: , ale jutro nie bo w sobotę ślubuję :pop: więc będzie trochę zabawy :hura: , troszkę promili :partyman: i trochę bzyku bzyku :trojkat: więc brak czasu i chęci :panna: .
Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :pub: Szkoda, że pogoda nie dopisuje.



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1666
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pt paź 06, 2017 21:12

Garrison, spokojnie, na jutro zamówiłem dobrą pogodę :hmm: . Aha...i dziękuje za życzenia, przydadzą się :grin: .



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt paź 06, 2017 21:37

Jak rygiel odbija, to zwykle problem jest w zimnych lutach

Skoro nikt nie wie którym progiem szła oryginalnie wiązka PDC, to mam kolejną zagadkę.
Z auta miałem już wyciągnięte praktycznie wszystko...kilka zaślepek zostało, spinek i wygłuszenia które są klejone do karoserii. Ostatnie spojrzenie do środka auta i widzę cztery śrubki pod samą szybą przednią na środku...od strony maski/podszybia dawno wszystko wytargane ale idę na drugą stronę i szukam...patrzę - nic nie widać, macam - coś jest ale uj wie co...akcja ma miejsce w okolicach gdzie normalnie siedzi ECU. Bliżej miałem po oczkową 10 z grzechotką niż po lusterko więc odkręcam śrubki...pierwszą wykręciłem do kontaktu z szybą i koniec więc zacząłem odkręcać drugą i wtedy element zaczął opadać...mogłem pierwszą śrubkę wykręcić do końca ale w ten sposób unieruchomiłem drugą - zaczęło prężyć. Zawołałem kogoś aby mi to coś przytrzymał po drugiej stronie i wtedy dało radę...z drugą parą śrubek podobnie.
No i wyciągnąłem dwa elementy jak niżej na zdjęciu (foto z grzechotką 1/2" dla zobrazowania rozmiarów) i wielkie oczy - co to urwa jest :kac: Szybkie luknięcie w Edku...no i Edek mówi: "ciężarek wyrównoważający". OK...ale dlaczego w Borze 2005 1.9 TDI ASZ to jest...a w Golfie 2003 2.3 AGZ i 2000 1.4 APE nie ma :chytry: Wg Edka w każdym z tych aut to graty powinny być. Pytanie...w jakich autach były a w jakich nie...albo kiedy te ciężarki wprowadzili i po co - Edek milczy...wg niego w moim APE też powinny one być :blush:
Skoro mam je w Borze 2005...to zakładam że włożenie ich do mojego mk4 mogło by przynieść jakie plusy - pytanie jakie (poza pękniętą szybą bo przecież nie będę wycinał szyby żeby to przykręcić)...

ObrazekObrazek



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pt paź 06, 2017 22:49

Qto, za mocno drążysz :D skoro tego nie było w Twoim znaczy niepotrzebne!
Nie zamartwiaj się chłopie na zaś bo umrzesz w tym aucie od natłoku zagadek :D


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości