Strona 1012 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 29, 2020 16:53
autor: Chrzanek`
Skrzak pisze:
ndz lis 29, 2020 16:41
Hej. Przypomniał by mi ktoś jak się nazywał ten kolega co robił moduły led do oświetlenia wnętrz i czy jeszcze je robi?
Tomnik :)

prolumo@yahoo.com

Tomasz Zajączkowski
Nr tel. 510 719 221

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 29, 2020 17:22
autor: mat06
Skrzak pisze:
ndz lis 29, 2020 16:41
Hej. Przypomniał by mi ktoś jak się nazywał ten kolega co robił moduły led do oświetlenia wnętrz i czy jeszcze je robi?
Brałem od Tomnika moduły 2 lata temu, więc domyślam się że dalej je robi. Świetna obsługa, dobra jakość. Do dzisiaj wszystko świeci bez problemów, łącznie z oświetleniem rejestracji, które jest najbardziej narażone na warunki atmosferyczne i jest używane w sumie cały czas :)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 01, 2020 10:29
autor: Skrzak
Dzięki. A macie jakieś linki do zdjęć jak wygląda jasna i zimna barwa w autach? Kiedyś widziałem porównanie ale nie mogę się dokopać do tego.

Z innej beczki - na jakie moce starcza ori intercooler z ARL'a?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 01, 2020 13:36
autor: sebekgolf
U mnie na box'ie w ASZ miałem zrobione 170 i dawało radę. Jedynie jak były upały latem i było powyżej 26 stopni i dłużej jechałeś za tirem, tak że nie było przewietrzania odpowiedniego przez IC, to łapał zadyszkę w pierwszym momencie jak chciałeś wyprzedać, więc myślę że na tym z ARL spokojnie te 180KM powinieneś obsłużyć żeby to normalnie jeździło. Choć moim zdaniem już chcesz koniecznie zmieniać IC to wsadź porządny wymiennik. Po co bawić się w półśrodki. Wiem że ten z ARL pewnie chwycisz za 200zł a dobre IC kosztuje pewnie z 500 (nie pamiętam ile za moje dałem) ale czy te 300zł to aż taka różnica?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 01, 2020 13:44
autor: Chrzanek`
Skrzak pisze:
wt gru 01, 2020 10:29
Dzięki. A macie jakieś linki do zdjęć jak wygląda jasna i zimna barwa w autach? Kiedyś widziałem porównanie ale nie mogę się dokopać do tego.

Z innej beczki - na jakie moce starcza ori intercooler z ARL'a?
Wyślij mi e-mail do siebie. Prześle Ci jego ofertę. Chociaż szybciej i łatwiej będzie jak napiszesz do niego krótkiego emaila z prośba o ofertę do mk4. W jego wiadomości jest dużo zdjęć z porównaniem światła 😊

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 01, 2020 14:03
autor: Skrzak
sebekgolf pisze:
wt gru 01, 2020 13:36
U mnie na box'ie w ASZ miałem zrobione 170 i dawało radę. Jedynie jak były upały latem i było powyżej 26 stopni i dłużej jechałeś za tirem, tak że nie było przewietrzania odpowiedniego przez IC, to łapał zadyszkę w pierwszym momencie jak chciałeś wyprzedać, więc myślę że na tym z ARL spokojnie te 180KM powinieneś obsłużyć żeby to normalnie jeździło. Choć moim zdaniem już chcesz koniecznie zmieniać IC to wsadź porządny wymiennik. Po co bawić się w półśrodki. Wiem że ten z ARL pewnie chwycisz za 200zł a dobre IC kosztuje pewnie z 500 (nie pamiętam ile za moje dałem) ale czy te 300zł to aż taka różnica?
A spoko, ja mam ARL cały motor ori, tylko mam nieszczelność od góry między wężem gumowym od EGR a plastikową rurą dolotu. Zastanawiam się czy tylko ten odcinek walnąć z nierdzwewki + silikon. 180 hp to już jest, czyli wyżej nie pójdę n tym setapie...

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 01, 2020 15:00
autor: sebekgolf
Skrzak pisze:
wt gru 01, 2020 14:03
sebekgolf pisze:
wt gru 01, 2020 13:36
U mnie na box'ie w ASZ miałem zrobione 170 i dawało radę. Jedynie jak były upały latem i było powyżej 26 stopni i dłużej jechałeś za tirem, tak że nie było przewietrzania odpowiedniego przez IC, to łapał zadyszkę w pierwszym momencie jak chciałeś wyprzedać, więc myślę że na tym z ARL spokojnie te 180KM powinieneś obsłużyć żeby to normalnie jeździło. Choć moim zdaniem już chcesz koniecznie zmieniać IC to wsadź porządny wymiennik. Po co bawić się w półśrodki. Wiem że ten z ARL pewnie chwycisz za 200zł a dobre IC kosztuje pewnie z 500 (nie pamiętam ile za moje dałem) ale czy te 300zł to aż taka różnica?
A spoko, ja mam ARL cały motor ori, tylko mam nieszczelność od góry między wężem gumowym od EGR a plastikową rurą dolotu. Zastanawiam się czy tylko ten odcinek walnąć z nierdzwewki + silikon. 180 hp to już jest, czyli wyżej nie pójdę n tym setapie...
Myślę że da się wyżej jeszcze trochę na tym setupie, ale potem mogą zacząć się problemy w gorące dni. Wg mnie gra nie warta świeczki. Z ARL'a ze zdrowymi pompkami spokojnie powinieneś zrobić 240KM przy odpowiedniej suszarce, wydechu i dolocie, ale to już na pewno na fmic. Pytanie czy chcesz się w to bawić. Ja jeżdżę na BA z AWX i mam prawie 230KM zrobione i do tego jeżdżę na seryjnym dwumasie i sprzęgle. Bez żadnych kewlarów i innych nie wiadomo jakich wymyślnych sprzęgieł :grin: I działa ;)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz gru 06, 2020 01:24
autor: cinek2004
Cześć, Panowie!
Widzę, że parę osób ze starych lat jeszcze tu zostało ;)
Co tam u Was? Trafiłem tu przypadkiem, bo szukałem info o rozklejaniu lamp przednich na twardym kleju. Może macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz gru 06, 2020 12:42
autor: Freddy
Cześć Marcin. Rozklejanie na twardym kleju to albo tłuczesz szkła albo niszczysz obudowę nie ma rady albo albo także i tak potrzebny drugi komplet żeby coś z tego było. Ewentualnie tłuczesz szkła kupujesz i wklejasz zamiennik ale nie wiadomo jakiej jakości trafisz zamiennik chodzi o kształt jak będzie marny może być problem ze szparami po montażu zderzaka czy coś bynajmniej doświadczyłem tego u siebie. Pzdr

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka


Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz gru 06, 2020 17:36
autor: kewinpol
Hej, zabrałem się za montaż podświetlania klamek z audi a6c5. Napotkałem dziwny problem z podłączeniem oryginalnej diody z a6 do wiązki z auta. Dioda ma dwa przewody brązowy(masa) i czerwono/szary. Pierwsze co do wlutowałem brązowy kabel z diody do brązowego z wiązki auta(wiązka sterowania szybami), a kabel czerwono/szary do przewodu czerwonego i dioda cały czas się świeciła, a po włączeniu zapłonu opuszczała się szyba. Dioda działa poprawnie jak jest wlutowana tak jak na zdjęciu: Brązowy z diody do szaro/niebieskeigo, a czerwono szary do czerwonego.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9226c8ff73cade8d

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2020 12:40
autor: sebekgolf
kewinpol pisze:
ndz gru 06, 2020 17:36
Hej, zabrałem się za montaż podświetlania klamek z audi a6c5. Napotkałem dziwny problem z podłączeniem oryginalnej diody z a6 do wiązki z auta. Dioda ma dwa przewody brązowy(masa) i czerwono/szary. Pierwsze co do wlutowałem brązowy kabel z diody do brązowego z wiązki auta(wiązka sterowania szybami), a kabel czerwono/szary do przewodu czerwonego i dioda cały czas się świeciła, a po włączeniu zapłonu opuszczała się szyba. Dioda działa poprawnie jak jest wlutowana tak jak na zdjęciu: Brązowy z diody do szaro/niebieskeigo, a czerwono szary do czerwonego.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9226c8ff73cade8d
Ja to widzę że brązowy masz to niebiesko-szarego

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2020 13:14
autor: kewinpol
sebekgolf pisze:
pn gru 07, 2020 12:40
kewinpol pisze:
ndz gru 06, 2020 17:36
Hej, zabrałem się za montaż podświetlania klamek z audi a6c5. Napotkałem dziwny problem z podłączeniem oryginalnej diody z a6 do wiązki z auta. Dioda ma dwa przewody brązowy(masa) i czerwono/szary. Pierwsze co do wlutowałem brązowy kabel z diody do brązowego z wiązki auta(wiązka sterowania szybami), a kabel czerwono/szary do przewodu czerwonego i dioda cały czas się świeciła, a po włączeniu zapłonu opuszczała się szyba. Dioda działa poprawnie jak jest wlutowana tak jak na zdjęciu: Brązowy z diody do szaro/niebieskeigo, a czerwono szary do czerwonego.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9226c8ff73cade8d
Ja to widzę że brązowy masz to niebiesko-szarego
Tak, brązowy z diody mam do niebiesko-szarego (szaro-niebieskiego). Tak powinno być, ze brązowy nie idzie do brązowego?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2020 15:39
autor: sebekgolf
brązowy w VW to zawsze była masa i tylko masa więc przypuszczam że masz to źle podpięte.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 07, 2020 18:44
autor: kewinpol
To czemu jak miałem podpięte: brązowy/brązowy, a ten czerwono szary do niebiesko/szarego to dioda nie świeciła, a podpięta do czerwonego to świeciła się cały czas i opuszczała się szyba?