Strona 1093 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr wrz 06, 2023 10:45
autor: mat06
Może to być zerwany gwint. Też miałem taki przypadek i wahacz był wymieniony na nowy, bo któryś gwint się zerwał. Z tego co kojarzę, to chyba właśnie ten łącznika stabilizatora.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr wrz 06, 2023 11:35
autor: kewinpol
mat06 pisze:
śr wrz 06, 2023 10:45
Może to być zerwany gwint. Też miałem taki przypadek i wahacz był wymieniony na nowy, bo któryś gwint się zerwał. Z tego co kojarzę, to chyba właśnie ten łącznika stabilizatora.
Można tak jeździć z takimi poluzowanymi łącznikami stabilizatora, dopóki nie oddam auta do mechanika?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr wrz 06, 2023 16:48
autor: marcin7x5
Wykręć śrubę i zobacz czy gwint na całej długości jest tak samo nacięty czy też pod koniec jest zużyty. Jeśli na początku jest ok to daj 1 lub 2 podkladki i dokręć

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt wrz 12, 2023 09:56
autor: piotrek233
Szybkie pytanie czy wahacz od s3 żeliwny podejdzie pod zwykłą zwrotnice? zmianą się katy pochylenia ? (wiadomo w s3 jest inna zwrotnica )

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 10, 2023 13:52
autor: certew
sebekgolf pisze:
czw mar 04, 2021 23:58
mariusz33 pisze:
czw mar 04, 2021 13:30
W kazdym sa.
Zależy gdzie auto wyprodukowane albo jak się operator nakładający klej postarał (w tych autach było to ręcznie nakładane). W moim (produkcja Belgia) odpływy były od nowości zalane sealingiem. Blacha miała otworki, rozwiercić trzeba było w uszczelnieniu. Jak tego nie zrobiłeś, to potem klapy dołem gniją.
U mnie też auto z Belgii i przechodziłem ostatnio przez to samo, ale długo nie wiedziałem, co z tym zrobić. Jechałem tam i stamtąd tak - https://www.belgia.busy.travel/busy_do_polski
Nie było problemów z połączeniem. Pod względem organizacyjnym wszystko super.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 17, 2024 15:57
autor: mk4tdi
Hejka zagląda ktoś tu jeszcze?Obrazek Mam taki problem ponieważ w moim TDIku gdzieś pompa wtryskowa puszcza ON i dzieje się to tylko podczas mrozów. Już zeszłej zimy zauważyłem że pompa się poci, ale zima się skończyła, wiosna, lato, jesień było sucho. Tej zimy temperatury spadły poniżej 0 i ponownie puszcza ON. Wydaje mi się że to w miejscu zaznaczonym na fotce, ale pewny nie jestem bo ciężko to dostrzec. Ale Jeśli tak to samemu da radę wymienić to uszczelnienie czy to już grubsza robota?ObrazekObrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 17, 2024 17:22
autor: marcin7x5
Swoje lata ma to prawo ma do przeciekania. Sam piszesz że to jezt na mrozie czyli wtedy gdy coś się delikatnie skurczy. Umyj odtłuść pompę i popatrz skąd podcieka. Pewnie uszczelka na łączeniu obudowy pompy gdzieś przepuszcza.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 29, 2024 12:28
autor: flatron1984
Klapą gaszącą w ALH steruje zawór N239? Czy to może być jego wina że podczas wyłączania silnika klapa się nie zamyka i silnik nie gaśnie miękko tylko nim telepie. Widać że napięcie do zaworu chyba dochodzi bo dźwignia jakieś ruchy robi, ale nie zamyka się. Klapa się nie zacina, ręcznie ten siłownik razem z klapą mogę wciskać bez oporów.
https://youtube.com/shorts/FyD3c9KJUgc? ... nD_amb-TGF

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 29, 2024 17:46
autor: marcin7x5
Zawor to raczej steruje podciśnieniem jakie dochodzi do siłownika klapy gaszącej.