OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Kevin_mkII » pt mar 25, 2016 20:15

mialem niebieskie H&R -40... ale było za wysoko... przesiadłem się na gwint H&R.... komfort jak w serii...polecam


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

GiffK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: czw cze 11, 2015 20:40

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: GiffK » pt mar 25, 2016 20:19

Kevin_mkII pisze:mialem niebieskie H&R -40... ale było za wysoko... przesiadłem się na gwint H&R.... komfort jak w serii...polecam
Tylko H&R są pod DCC> A Eibachy?



Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Kevin_mkII » pt mar 25, 2016 20:37

wybacz ale nie rozumie... ja tez nie mam dcc
pierwsze słysze ze H&R sa tylko pod dcc (jeśli to miałeś na myśli)


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

GiffK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: czw cze 11, 2015 20:40

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: GiffK » pt mar 25, 2016 20:59

Kevin_mkII pisze:wybacz ale nie rozumie... ja tez nie mam dcc
pierwsze słysze ze H&R sa tylko pod dcc (jeśli to miałeś na myśli)
Chodziło mi o to, że są kompatybilne z zawieszeniem DCC przez co są droższe, a o ile się orientuje to Eibach nie? i można w lepszej kasie znaleźć



Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Kevin_mkII » pt mar 25, 2016 21:34

dla mnie sprezyna to sprezyna... jedna twardsza druga mniej... nie wierze ze specjalnie do dcc robia inne sprężyny.... choć w dopuszczalne obniżenie np. -30mm bezpieczne dla dcc według producenta jestem w stanie uwierzyc


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: 44FG » sob mar 26, 2016 07:20

Tak jest. Nie ma czegoś takiego jak 'kompatybilna z DCC'. Być może jedyną kompatybilnością jest obniżenie tak jak pisze Kevin. Ja mam u siebie DCC i sprężyny VWMotorsport. Uważam, że ładnie usiadł. Idealnie nigdzie niczym nie obcieram.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
vahu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn cze 22, 2015 18:46

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: vahu » sob mar 26, 2016 15:42

VWMotosport to Eibach. Mam u siebie i chwalę (DCC również) i nie ma to znaczenia co do wyboru sprężyn.


Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.

GiffK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: czw cze 11, 2015 20:40

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: GiffK » sob mar 26, 2016 17:53

Ok to dobrze wiedzieć w takim razie. Jeździ ktoś na Eibachach Pro-kit? Czy oprócz lekkiego obniżenia usztywnia się dość mocno?



Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: 44FG » sob mar 26, 2016 21:31

vahu pisze:VWMotosport to Eibach.
Oczywiście. To Eibach brandowany ich logo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
vahu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn cze 22, 2015 18:46

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: vahu » sob mar 26, 2016 21:35

GiffK, ja mam w 7R. Lekkie obniżenie i nic poza tym. Zero straty komfortu. Na HR jest niżej i beton straszny.


Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Kevin_mkII » sob mar 26, 2016 23:54

beton to pojecie względne.... mam gwint H&R w mk6R i uważam ze jest może bardziej komfortowy niż seria...


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Awatar użytkownika
vahu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn cze 22, 2015 18:46

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: vahu » ndz mar 27, 2016 01:09

Mówię o sprężynach a nie o gwincie.


Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Kevin_mkII » ndz mar 27, 2016 01:13

a ja pisałem o gwincie akurat a nie o sprężynach!!!

może przekonam kolege jednak do gwintu...i przekonam ze gwint nie musi być betonem!!!


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Awatar użytkownika
vahu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn cze 22, 2015 18:46

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: vahu » ndz mar 27, 2016 01:21

GiffK pisze:Ok to dobrze wiedzieć w takim razie. Jeździ ktoś na Eibachach Pro-kit? Czy oprócz lekkiego obniżenia usztywnia się dość mocno?
Ok, z tym że koledze Giffk bardziej chodzi o springi niż gwint z tego co widzę, więc w tym temacie się wypowiedziałem. Kevin to że pisałeś o gwincie to wiem i nie potrzeba wykrzykników.


Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości