Strona 2 z 2

Re: ST XTA czy KW V3/Clubsport

: pn lip 27, 2015 11:00
autor: TomRS
TuneFORCE pisze:Zawias wsadzony, jest nisko ale komfortowo...w sierpniu na TDTP będę miał porównanie względem serii...

A stabilizatory też wymieniałeś ? to daje największy efekt na początek.

Re: ST XTA czy KW V3/Clubsport

: pn lip 27, 2015 12:54
autor: TuneFORCE
Tak, wsadziłem stabilizatory H&R...zobaczymy jak teraz będzie się to prowadziło :grin:

Re: ST XTA czy KW V3/Clubsport

: pn lip 27, 2015 14:40
autor: TomRS
TuneFORCE pisze:Tak, wsadziłem stabilizatory H&R...zobaczymy jak teraz będzie się to prowadziło :grin:
Też jestem ciekaw :) przechylanie się eRki w zakrętach to jeden z większych mankamentów tego auta, podobnie jak opóźnienie w reakcjach na gaz i słaby tryb S w skrzyni DSG. Na drodze to aż tak nie podpada, ale jak auto ma być na tor, to to są rzeczy do natychmiastowej poprawki, pewnie hamulce też. Możliwości techniczne są, bo widziałem wielokrotnie jak potrafi jeździć Cup'owe GTI.

ST XTA czy KW V3/Clubsport

: pn lip 27, 2015 20:59
autor: TuneFORCE
Ja mam MT więc tutaj nie ma co rzeźbić ale hamulce trzeba ogarnąć bo seria to mega lipa...ale to na następny sezon ogarnę :satan:

ST XTA czy KW V3/Clubsport

: pn lip 27, 2015 20:59
autor: TuneFORCE
Ja mam MT więc tutaj nie ma co rzeźbić ale hamulce trzeba ogarnąć bo seria to mega lipa...ale to na następny sezon ogarnę :satan: