R-ka Variant czy BMW?;)
: śr sty 06, 2016 20:43
Wymagania rosna wraz z gruboscia portfela i dupy ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zgadzam się w 100%.myszu pisze:Golf dla rodziny z 2 dzieci moim zdaniem to za mały samochód. Celowałbym w Passata z tym samym silnikiem co w golfie, lub w superba w kombi. Mają 2.0 T 280 km, 4x4, DSG. Na pewno to lepszy wybór dla rodziny niż golfik.
fixxxer pisze:Zgadzam się w 100%.myszu pisze:Golf dla rodziny z 2 dzieci moim zdaniem to za mały samochód. Celowałbym w Passata z tym samym silnikiem co w golfie, lub w superba w kombi. Mają 2.0 T 280 km, 4x4, DSG. Na pewno to lepszy wybór dla rodziny niż golfik.
Tak samo jak z cenie zwykłej R-ki a nie warianta możesz mieć takiego Suberba 4x4 DSG 280 km albo jakiegoś dopaśnego SUV-a z Korei Południowej.. ..tak samo jak kupowałem GTI to mogłem mieć w tej cenie Passata![]()
I uważam, że powinieneś zostać przy BMW / Pasku / Superbie z tego powodu, że auta jak R-ka kupuje się z miłości a nie rozsądnego podejścia i jedyną rozterką jaką możesz mieć, to czy nie wziąśc nowego Focusa RS / Audi S3R-ka Variant to jest auto dla ludzi którzy są takimi samymi fanatykami, ale muszą wozić nim rodzinę
.
fixxxer pisze:Zgadzam się w 100%.myszu pisze:Golf dla rodziny z 2 dzieci moim zdaniem to za mały samochód. Celowałbym w Passata z tym samym silnikiem co w golfie, lub w superba w kombi. Mają 2.0 T 280 km, 4x4, DSG. Na pewno to lepszy wybór dla rodziny niż golfik.
Tak samo jak z cenie zwykłej R-ki a nie warianta możesz mieć takiego Suberba 4x4 DSG 280 km albo jakiegoś dopaśnego SUV-a z Korei Południowej.. ..tak samo jak kupowałem GTI to mogłem mieć w tej cenie Passata![]()
I uważam, że powinieneś zostać przy BMW / Pasku / Superbie z tego powodu, że auta jak R-ka kupuje się z miłości a nie rozsądnego podejścia i jedyną rozterką jaką możesz mieć, to czy nie wziąśc nowego Focusa RS / Audi S3R-ka Variant to jest auto dla ludzi którzy są takimi samymi fanatykami, ale muszą wozić nim rodzinę
.
W załączeniu link do 335i x-drive touring z polskiej sieci za 185 tys. zł http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-33 ... yf89n.html. Zwłaszcza jak piszesz, że chcesz samochód na kilka lat to bierz BMW. Będziesz zadowolony z pozycji za kierownicą, czucia samochodu, dźwięku, estetyki i jeszcze kiedyś go sprzedasz za godne pieniądze. R-ka znudzi się i zmęczy Ciebie już pewnie po dwóch latach. To nie jest samochód na kilkuletnie użytkowanie - jeżeli w Variancie są takie same przełożenia biegów jak w zwykłej R-ce to ten samochód jest nieporozumieniem - jazda autostradą w okolicach 4.500-5.000 obrotów nie będzie zbyt przyjemna dla rodziny.roter6 pisze:Tu jest sedno problemu. Co prawda kabina Mpakietowa BMW miażdży Golfa moim zdaniem, ale już wrażenia z jazdy obecną 330 są bez szczególnych uniesień;)TuneFORCE pisze:Prawda jest taka, że F30 to już taki sam plastik jak Golf
Gdyby cena była identyczna to ja bym brał F30 335i X-drive, koniecznie z M-pakietem
Jesli różnica bedzie większa jak 30k na korzyść VWna to bym kupił eRkę...
Różnica mi wychodzi zdecydowanie powyżej 30k zł i na chwilę obecną skłaniam się, że jednak BMW aż tyle nie daje więcej, a w niektórych aspektach wręcz mniej. Co za czasy:)
Może zrobią specjalne promo na 335 x-drive:))))
Dziękuję Wam za dotychczasowe uwagi.
Tutaj rzeczywiście mam pewne obiekcje po jeździe testowej....jak w zwykłej R-ce to ten samochód jest nieporozumieniem - jazda autostradą w okolicach 4.500-5.000 obrotów nie będzie zbyt przyjemna dla rodziny.
5k obrotów w 7R na 6-ce to 220km/h, dobre przeloty autostradowe robisz...N4S pisze:jeżeli w Variancie są takie same przełożenia biegów jak w zwykłej R-ce to ten samochód jest nieporozumieniem - jazda autostradą w okolicach 4.500-5.000 obrotów nie będzie zbyt przyjemna dla rodziny.
no dokładnieptaku pisze:Gdyby 335 x-drive bylo w tej same cenie co eRka to chyba nikt by sie nie zastanawiam