Strona 138 z 143

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr maja 11, 2016 17:03
autor: myszu
Ja ostatnio pytałem o wycenę zabudowy w Poznaniu w Democar. Chciałem aby subwoofer był zabudowany we wnęce bagażnika, przez co bagażnik byłby dalej tak samo funkcjonalny. Jedyny konkretny człowiek z którym idzie się jakoś dogadać, albo uzyskać odpowiedź na maila.
Ceny to wzmaczniacz 1 kanałowy od 700zł
Głośnik 500-800 zł
Zabudowa z obiciem 800zł
Okablowanie, podłaczenie itp 700 zł.
Czyli jakieś 3 - 3,5 tys. zł trzeba liczyć.
Ja narazie odpuszczam, ale jak tylko będę mógł to zrobie sobie właśnie coś takiego w tej firmie.

Takie coś wystarczy żeby audio ładnie grało, bo średnie i wysokie tony przenoszone są w znośny sposób, brakuje dołu, a taki głośnik 10" w bagażniku zrobi ciśnienie i będzie to grało bardzo ładnie. Ja nie widzę sensu wymieniać głośników w drzwiach, jedynie zrobić bas w bagażniku, ale rozsądnie i sensownie, żeby uzupełniał dzwięk ciepłym i dynamicznym basem, a nie grubym kiepskim dudnieniem.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw maja 12, 2016 23:26
autor: superkolo
Dzięki skontaktuję się z nimi
Ja uważam że wysokich też nie ma a śeednie jakoś tak nieczysto brzmią
Ns autostradzie nie warto włączać
W starym Jeepie gra mi lepiej.
Głośniki w drzwiach są plastikowe więc raczej warto zmienić
Ale z tego co dowiedziałem się w serwisie to jak padnie podnośnik szyby a w srzwiach będzie dodatkowe wygłuszeni to już nie ma gwarancji. Na szczęście nie ma za wiele drogich gratów w drzwiach.
Dam zbać co i jak

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt maja 13, 2016 10:54
autor: Pietiapk1
Jestem zdania co Superkolo. Akurat najmniej w Dynaudio w Golfie przyczepiłbym się Subwoofera. Bas jest bardzo przyjemny i ustawiony na 5/10 bo dalej za tym nie idzie góra. Z seryjnych car audio mam akurat porównanie do Bang Olufsen z Audi Q5 i tam wysokie i średnie tony to inna bajka niż w Golfie.

Myszu byłem kiedyś fanatykiem "niskich tonów" jak zależy Ci na ładnym basie i chcesz konkretne pierd...nięcie to mam do sprzedania głośnik niskotonowy, jeszcze tylko jego nie mogę sprzedać z zestawu po poprzednim Golfie. Można go wyjąć ze skrzyni i obudować w firmie, którą polecasz. Za nową dałem 1800 zł.
http://olx.pl/oferta/skrzynia-basowa-z- ... 9mpD3.html" onclick="window.open(this.href);return false;

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pt maja 13, 2016 12:38
autor: myszu
ja akurat fanem wielkiego basu nie jestem. Jak bede robił audio w golfie to bede chciał żeby poprostu troche niskich tonów doszło, ale nie chce masażu pleców :)
A co zrobić żeby dorzucić Dynaudio? Trzebaby całą wiązkę zmieniać? Czy wystarczyłoby wpiąć głośniki drzwiowe do starej wiązki i puścić tylko wiązkę do głośnika niskotonowego?

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn sie 01, 2016 08:17
autor: 16vg60
Pytanko
w mk4/5 r32 pojemnos bagaznika jest taka sama jak w modelach FWD ,czy zrobili tak jak w S3 8l ze montujac naped wykastrowali kufer ?

Moze ktos posiada dane jaka jest pojemnosc kufra w mk4 i 5 r32 ?

Pozdr.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn sie 01, 2016 08:58
autor: Rapix
w Mk5 może być taki sam jak w fwd bo zawieszenie w awd i fwd jest te same natomiast w MK4 na 95% będzie tak samo jak w S3 czyli bagażnik mniejszy :( :panna:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sie 03, 2016 11:35
autor: Pietiapk1
Czy tylne nadkole w Golfie VII R jest takie samo jak w zwykłym Golfie czy poszerzone, innymi słowy, czy tylna ćwiartka od zwykłego pasuje do Rki? To samo pytanie o zderzak tylny a propo R-line i Rki? Czy różnią się tylko dyfuzorem pod końcówki a góra jest ta sama, czy całkiem inny?

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sie 03, 2016 17:33
autor: Craash
Odnośnie ćwiartki to chyba są takie same. ETKA nie wyróżnia nadwozia dla wersji zwykłej i R.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sie 03, 2016 21:41
autor: henake
Cwiara jak i zderzak ten sam

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sie 03, 2016 22:36
autor: vahu
Ćwiarą to będzie ten co takie auto z wstawioną ćwiarą kupi :hmm:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sie 03, 2016 23:45
autor: Pietiapk1
Ćwiarą to będzie ten co takie auto z wstawioną ćwiarą kupi :hmm:
Nie bądź taki święty, ktoś przecież pisał, że miałeś malowany cały bok.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw sie 04, 2016 10:41
autor: vahu
Pietiapk1, chyba mnie z kimś pomyliłeś. Weryfikuj plotki zanim wygłosisz je publicznie.

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: pn sie 08, 2016 17:12
autor: 16vg60
Rapix pisze:w Mk5 może być taki sam jak w fwd bo zawieszenie w awd i fwd jest te same natomiast w MK4 na 95% będzie tak samo jak w S3 czyli bagażnik mniejszy :( :panna:
zdybalem juz i jednak bagażnik jest mniejszy w mk4/mk5 r32 od zwyklych FWD :-(

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: czw sie 11, 2016 00:07
autor: superkolo
Przyszła pora na lekkie obniżenie auta, nie ma być beton, może być leciutko twardsze niż fabryka
Co polecacie wymyśliłem sobie sprężyny Eibach pro kit - czy faktycznie nie są dużo twardsze od fabrycznych?
Jak to wpłynie na pracę DCC?
O ile dobrze kumam to 7R z DCC jest już 10mm niżej niż wersja bez DCC - więc ile siądzie po założeniu Eibacha jak mam DCC?