Strona 5 z 8

ESP

: pt mar 30, 2012 10:21
autor: MatthewG
Ok :-)

ESP

: pt mar 30, 2012 13:38
autor: vrs
Tak sobie cały czas myślę, to musi być w sterowniku tak? To może zapodaj najnowszy sterownik i po problemie :chytry:

ESP

: pt mar 30, 2012 18:43
autor: zlos
vrs pisze:Tak sobie cały czas myślę, to musi być w sterowniku tak? To może zapodaj najnowszy sterownik i po problemie
O ile dogada się z resztą systemu... :)

ESP

: sob mar 31, 2012 00:49
autor: vrs
Jakoś nie wierzę że dużo zmienili

ESP

: sob mar 31, 2012 08:51
autor: zlos
Michał, pewnie niewiele zmienili. Tylko wydaje się, że ABS/ESP śpi na tej samej płytce co wszystko. Czyli mowa o wymianie całego kompa...

ESP

: śr kwie 11, 2012 11:43
autor: MatthewG
Tomku czy będziesz tak miły i to sprawdzisz? :grin: Masz ten sprytny kabelek.
I have verified that the below VAGCOM coding procedure(posted in another thread), works to disable the 2nd stage of the traction control:

"If anyone still interested, the ESP disable for the Golf 6 R can be done by the adjustment channel 9 in steering control unit (address word 44) turn to off (from 0 to 1). In this case, as it were recoded to the old power steering which the steering angle sensor had in the steering wheel. The steering angle is no longer sent to the CAN bus and the ESP control unit, this information is not longer available. Makes sense only for the track, must also be coded using a diagnostic tester back again because the adjustment even with ignition off / on will remain."

"Adjustment channel 9 put in power steering control unit to 1, ESP is permanently off. ABS and Co is retained."

So anybody with a VAG-COM feel like trying out and reporting what happens changing the value for:

- 44 "Steering Assist":......Adaptation channel 09 - Steering Angle Sensor

The car is completely transformed when this is completed. Please do this at your own risk, as the car becomes much more tail happy and WILL get sideways. You will have three lights appear solidly on the cluster when you enable the coding; bulb out, traction control, and TPMS. The TPMS light can be disabled with a separate coding.

ESP

: śr kwie 11, 2012 12:05
autor: zlos
MatthewG pisze:Tomku czy będziesz tak miły i to sprawdzisz? Masz ten sprytny kabelek.
Ano kabelek posiadam, ale moja bateryjka jest w malowaniu...

ESP

: śr kwie 11, 2012 13:50
autor: MatthewG
A co się stało?

Re: ESP

: śr kwie 11, 2012 14:02
autor: daniel1d
MatthewG pisze:A co się stało?
Zapewne maluje po dzwonie z taxi na bani.

ESP

: śr kwie 11, 2012 14:44
autor: MatthewG
Teraz dopiero przeczytałem słowo "bateryjka". Z tym, że ja miałem na myśli MKV :-) Tam jest haldex drugiej generacji, ale to chyba nic nie zmienia. A może inny użytkownik forum ma eRkę i kabelek?

ESP

: wt gru 04, 2012 03:26
autor: 1 6 D
Znalazłem opis pewien na vwvortex odnośnie opcji dwustopniowej dezaktywacji ESP:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... P-for-FREE!!!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

ESP

: wt gru 04, 2012 09:03
autor: LEWART
jestem ciekaw czy to na 100% działa, jak coś to mam kabelek więc jak by ktos chciał spróbować to włączyć to mogę pomóc w okolicach warszawy

ESP

: wt gru 04, 2012 10:27
autor: siwy_mag
napewno zgłosze się do Ciebie Lewart jak znajdę chwilę

ESP

: wt gru 04, 2012 10:44
autor: 1 6 D
Z tego co temat ten na szybko przeglądałem to chyba i tak nie każdy sterownik ABS z Golfa 6 to przyjmie, rok modelowy 2012 nawet w TDI przyjął, z 2011 może być ciężej.