Ten wydech do mnie jakoś nie przemawia, wolałbym końcówki na środku. Ale przynajmniej fotele będą bo w nowej S3 nie ma ich w konfiguratorze
Re: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
: wt lip 23, 2013 22:15
autor: korzen88
No wydech mam nadzieje że będzie na środku a nie tak jak w s3, a co tam robi tak klatka?
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
: śr lip 24, 2013 11:21
autor: JJacek
Z tego co kojarze to bardzo dużo aut testowanych na tym torze ma klatkę (biorąc pod uwagę, że Nordschleife jest dość wąski), zwłaszcza, że po bułki nie jeżdżą
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
: wt lip 30, 2013 15:33
autor: a4tech
Ciekawy filmik: MK7 GTI Performance vs MK6 R
[youtube][/youtube]
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
: wt lip 30, 2013 23:23
autor: zlos
Filmik nieciekawy, bo mylący. Oto dlaczego:
- oba filmy niekoniecznie mają 24fps, więc porównanie czasów automatycznie wypada jak jabłka przeciw śliwkom
- oba prędkościomierze mogą być inaczej wyskalowane
- warunki niekoniecznie są identyczne (temperatura, ciśnienie powietrza, ukształtowanie terenu, nawierzchnia)
Do porównania należałoby użyć takiego samego urządzenia jak Racelogic w obu autach, na tym samym odcinku i niemal jednocześnie.
Dwie centralne rury wyglądały lepiej niż ten S3 style
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
: wt sie 20, 2013 17:25
autor: Geno17
Mi centralne kompletnie nie leżą, najbardziej takie jak w GTI, ale skoro są już 4 to niech zostaną
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
: wt sie 20, 2013 18:14
autor: zlos
Mk7 wygląda prawie jak mk6, różnica to wydech i światła z diodowym efl-em... z tym, że w mk7 silnik do podnoszenia mocy wymaga jednak większej ingerencji w mechanikę...