Strona 8 z 9

Re: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: śr wrz 11, 2013 13:37
autor: karpi78
LEWART pisze:tak dla porównania nowe S3 kosztuje 39.850,00 EUR to jak bym miał wybierać to wole S3 za ta samą kasę i lepiej wykonane :)
To co? nie lecimy? :crazy:

Re: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: śr wrz 11, 2013 13:44
autor: LEWART
MatthewG pisze:Ale w jednym i drugim nie ma foteli...!
Nie ma foteli ?? Na fotkach na widać takie trochę inne motosporty

Re: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: śr wrz 11, 2013 13:46
autor: LEWART
karpi78 pisze:To co? nie lecimy? :crazy:
już nie ma po co , jedynie można zobaczyć nowe S3

Re: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: śr wrz 11, 2013 20:28
autor: MatthewG
Na konfiguratorze wyglądają na zwykłe.. Miałbyć dach z karbonu i go nie ma. Bida Panowie.

Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: czw wrz 12, 2013 00:51
autor: LEWART
MatthewG pisze:Na konfiguratorze wyglądają na zwykłe
Masz racje, nie ma motosportów w S3. Zmyliły mnie zintegrowane zagłówki

Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: czw wrz 12, 2013 08:49
autor: zlos
MatthewG pisze:Miałbyć dach z karbonu i go nie ma. Bida Panowie.
Fakt, ale to wina księgowego ;)

Re: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: czw wrz 12, 2013 11:03
autor: MatthewG
I tu właśnie pojawia się problem, a mianowicie VW wszystko chce robić na swoją rękę. Zastanawia mnie czemu żaden koncern nie wpadł na pomysł oficjalnego zapytania dotychczasowych użytkowników swoich aut czego oczekują od topowego modelu, oczywiście wszystko na poważnie i w granicach rozsądku. Takie zapytanie mogłoby być skierowane w sumie do wszystkich bo pewnie wypowiedzieliby się również poszukujący samochodu spełniającego podobne kryteria, a nie oferowanego w danym momencie na rynku. Prawda jest taka, że jak bardzo nie kochałbym swojego auta to jest w nim kilka istotnych niedoróbek i ja je widzę, a auto bądź co bądź tanie nie było i gdyby ludzie wiedzieli ile TAKI Golf kosztował to pewnie by zwątpili zarówno w życie jak i w jego sens :hmm: A tu się nagle okazuje, że tamten ewenement nie był jeszcze granicą absurdu bo ambicje VW sięgają znacznie wyżej :kac: Tak czy siak według mnie tego typu relacje klient - fabryka byłyby przełomem niczym pierwszy iPhone. Niestety to jest tak jak z operatorami telefonii GSM, dla nich liczy się nowy klient, a nie taki będący z nim od dobrych kilku lat. Sezonowiec dostaje lepszą ofertę na starcie niż Ty użytkowników przy przedłużania umowy, to jest dla mnie niepojęte bo prawda jest taka, że jak ktoś zaoferuje mu lepsze warunki to i tak za chwile się przeniesie. Nowych klientów też trzeba pozyskiwać, ale w granicach rozsądku i nie kosztem tych dotychczasowych. Wracając do R to widać, że VW dostrzegł już kilka błędów. No bo jeśli te 4 wydechy z tyłu są takie super to po co w opcji są dwa w stylu dawnych modeli? Jak dla mnie dodane na chybcika bo na żadnym z oficjalnych zdjęć ich nie ma. Prawda jest taka, że gdyby chcieli robić badania rynku to standardem byłyby dwie, a w opcji 4 żeby zobaczyć co klienci chętniej wybierają, tradycje i bądź co bądź jakiś tam znak rozpoznawczy czy końcówki żywcem (kształtem..) wyjęte z AMG. Żeby to jeszcze tak brzmiało :food: AMG nawiasem odchodzi już od tego modelu i przechodzi na "kańciaki". Jeśli się nie sprawdzą i większość będzie brała dwururkę to już widzę jak przyznają się do błędu, no i z perspektywy modeli Rki będzie to *ujowo wyglądało bo nagle znalazł się tam jakiś *#cenzura#* z czterema. Audi ma identyczne więc po co nam takie same no.. Brak foteli, jak dla mnie kolejne nieporozumienie. Pomijam, że płacąc za nie chorą kwotę i tak większość mojego auta to skaj (Dear God...), ale są one rarytasem, smaczkiem za który ludzie nawet na rynku wtórnym sporo za nie płacą, a i tak podaż znikoma. Do tego dochodzi fakt, że jak ktoś chciał szybki dupowóz to brał 5 drzwi plus normalne fotele, a jak ktoś chciał poczuć namiastkę sportowego wyglądu (i komfortu zarazem) to konfigurował sobie takie 3dr plus Motorsporty. O skrzyniach biegów już nie wspominając Panowie DSG ;) Natomiast w MK7 raptem jedna wersja, też niezrozumiałe bo niby dorzucają drugi model felg w celu większej różnorodności, a wywalają na zbity pysk jeden z największych smaczków :? O braku ręcznego już chyba nie muszę wspominać. Mnie kilkukrotnie życie uratował w kryzysowych momentach i jakbym go nie chciał to jeździłbym Priusem za podobną zresztą kwotę pieniędzy. W zwykłych niech go nie ma, ale do R mogliby dorzucić, niech będzie i za dopłatą. No bo co Ci z szybkiej DSG dzięki której mógłbyś wygrać "beczkę" jak nie masz czym podciąć furacza? Czemu też ciągle upierają się przy tych wielkich heblach, który jak dla mnie są o kant pupy rozbić. Grzeje się to niemiłosiernie. Pamiętam jak Fiatem Grande Punto Abarthem jeździłem po Poznaniu i tam heble wytrzymały +/- z 10 kółek i było ok, a w moim to bym nie zrobił połowy.....z połowy. To był FIAT! :banghead: Jak to mówią ford *ówno wort, a fiat to jego brat :kac: Ciekaw jestem jak wygląda kwestia rabatu bo jak swoją kupowałem to musiałem pisać pisma żeby cokolwiek dostać bo to przecież exclusive, a że i tak wedle wypowiedzi zdawali sobie sprawę, że w tym salonie więcej już eRek nie sprzedadzą to inna kwestia.. Prawie jak z AMG (znowu oni?) z tym, że z całym szacunkiem dla nowo powstałego R Gmbh, ale nie ta półka Panowie. Za tą kwotę to już można mieć S3 (Audi przecież jest wyżej w hierarchii VW), full doposażone 135i M, golasa A45 AMG (dobrze, że tu przynajmniej powstrzymali się od wzorców :rotfl: ). Co by Wam tu jeszcze napisać no :jezor: Podsumowując, kierownica mi się podoba :grin:

Re: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: czw wrz 12, 2013 12:13
autor: stefan1989
Jak ktoś już gdzieś tu pisał, za dopasionego VII R można szukać używanego GT-Ra :-)

Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: czw wrz 12, 2013 14:01
autor: zlos
55 koła ojro to sporawo :)
Nie tylko GT-Ł, AMG 63/65 w nowej budzie, M3/M5 and company, Audi RS6/RS3/RS4... znalazłem nawet kilka sztuk Ferrari ;)

Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: czw wrz 12, 2013 14:43
autor: stefan1989
To jak nie zmienią ceny to Auto nie będzie hitem sprzedaży :bigok:

Re: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: czw wrz 12, 2013 15:02
autor: MatthewG
Gdyby VW wiedział jak dyskusja tu się toczy odnośnie ich nowego auta to byłby zachwycony. Aż do momentu w którym zrozumiałych, że jedyne o czym dyskutujemy to popieprzona cena :grin: Dorzućcie chłopaki jeszcze oliwy do ognia, co za taką kasę mógłbym jeszcze mieć? Cygański tabor? Tajski harem? Dożywotnie branie na kreskę w monopolowym? No na chłopski polski rozum, to ile by to było tych flaszek albo kartonów? :los2:

Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: czw wrz 12, 2013 15:34
autor: stefan1989
Pił byś do końca życia :pub: :bigok:

Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: czw wrz 12, 2013 18:57
autor: Rybak
stefan1989 pisze:Pił byś do końca życia
Ale Mati nawet jak miałby trzy życia,to i tak by nie przepił takiej kasy...No,chyba żeby miał trzy "żółwie" życia :grin: A swoją drogą to kolejny dobry "laborat" Mateusza :bigok:

Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów

: czw wrz 12, 2013 19:26
autor: MatthewG
Z moim "alkoholizmem" to pewnie i 5 żyć by mi nie wystarczyło :jezor: Ale wiem, że mógłbym liczyć na waszą pomoc, w sam raz u Jareczka na łódeczce po drinie podczas burzy :grin: To by dopieRo były emocje :kac: Dzięki, starałem się jak mogłem pisząc to na kolanie żeby sprostać waszym wygórowanym czytelniczym guścikom ;) Ej no gdzie reszta? Uczestniczyć w pogaduchach!