3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
CORNEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:18
Lokalizacja: Połcznin

3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: CORNEK » pn gru 08, 2014 01:06

Mam aktualnie już drugie w swoim życiu 1.8T. Dość mocny program na 209 KM i 313 Nm i zarówno w poprzedniej octavii która miała 194 KM i 303 Nm jak i w tej nigdy nie miałem żadnej awarii.
Zastanawiam się nad kupnem Audi A3 3.2 V6 250 KM Quattro z ręczną skrzynią jednak w gazetach wogóle nie piszą o tym silniku.
Czy ma on jakieś powtarzalne wady, usterki?
Ile pali w rzeczywistości i jak znosi lpg?
Jakie przyspieszenie na racelogicku jest w stanie wykręcic?
Robiąc mu program ile można z niego uzyskać?

U siebie mam zmierzone racelogickiem 7.2 s do 100 km/h i licznikowo jechałem 250 km/h max. Pytanie czy w A3 3.2 osiągi będą odczuwalnie lepsze czy podobne?

Alternatywą jest Audi A3 2.0 TSI 200 koni + program ale tu również nie orientuje się ile to pozwoli uzyskać mocy i jakie będą osiągi w stosunku do 3.2?

Doradźcie proszę :-)


P.s pytam o audi bo golfów 3.2 sami wiecie że prawie nie ma w ogłoszeniach.


Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk

Awatar użytkownika
Pawel-7r
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: pn wrz 15, 2014 06:38
Kontakt:

3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: Pawel-7r » pn gru 08, 2014 07:44

W 3.2 programu nie zrobisz chyba ze uturbisz... z trwałością nie miały problemu 1.8t, 2.0t i 3.2.
3.2 na pewno ponizej 7sek, ale na pewno lepiej 2.0t po sam programie ten samochod ma niska 6-tke.
Z 1.8 robisz do 400km be problemu z 2.0t 450 a z 3.2t 600km, tylko kwestia kosztow. 2.0t lubi pic Olejnikiem w A3 kiedys (8p) ale to switny motor zwłaszcza z dsg


https://www.facebook.com/Golfr500/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
matt0312
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: czw paź 20, 2011 22:35
Lokalizacja: Gostynin

3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: matt0312 » sob gru 20, 2014 14:02

Mając 1.8T po programie z LPG(190/280) uważałem, że to jeden z najlepszych silników pod względem mocy, ekonomii, trwałości, wiedziałem, że w każdej chwili wkładam K04, wtryski, ic'ka i robię 250-270 koni.
A co do R32- swojego czasu kręcił mnie niesamowicie tej motor i wiele o nim czytałem, rozmawiałem z użytkownikami itp. Jeśli chodzi o awaryjność to jest to w cholerę wytrzymały silnik, nie bierze oleju, dźwięk poezja, moc w serii aż tak bardzo nie była odczuwalna przez masę samego silnika jak i brak doładowania, z tego co mówił właściciel, te 250 koni było, ale chyba gdzieś schowane. Program w tym można zrobić, ale dużo to nie da(max 5-10 koni)? Jedyne co z tym silnikiem można zrobić to wsadzić turbo lub kompresor i 350-400 twoje.
Co do TFSI- mocne, rozwojowe, ekonomiczne silniki, niestety tu się ich zalety kończą, są dosyć awaryjne, lubią pić olej( nic z tym nie zrobisz ). W połączeniu z DSG te 200 koni na prawdę daje rade, czuć moc praktycznie od samego dołu.

Takie moje zdanie na ten temat :P



Awatar użytkownika
syncmaster955df
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob sie 06, 2011 16:08
Lokalizacja: Opolskie (PL), Bayern (D)

3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: syncmaster955df » ndz mar 15, 2015 18:35

Według licznika Golf MK5 .:R32 DSG mojej żony pokazał 270km/h, :hmm: a w papierach mam 248km/h :-) i tak na se.:Rię nie mogę narzekać. Przyspieszenie to wyszło mi z Launch Control 6s :satan: . Zgadzam się z powyższymi opiniami kolegów, że po optymalizacji sterownika do to parę PSów więcej i koniec :grin: . Myślałem intensywnie nad modernizacją HGP link: http://www.hgp-turbo.de/" onclick="window.open(this.href);return false; no może kiedyś :food: Co do oleju to naprawdę nic nie muszę dolewać przez 15.000km i wymiana. A co do gazu to mam takie zdanie bez obrazy> diesel do traktora, gaz do kuchenki a petrol do auta. Pali dużo jak każdy VR6 ale ja na baku (60l) robię 500- 620 max kilometrów a i jestem w stanie zrobić 250km i bak pusty. Awarii żadnych do tej pory.


Stiffler

Awatar użytkownika
CORNEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:18
Lokalizacja: Połcznin

3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: CORNEK » sob lip 11, 2015 18:21

Troche czasu minelo i mysle nad audi S3 z lat 2006-2007 2.0 tsi 265 km, orientujecie sie jak on znosi lpg i ile kosztuje instalacja gazowa do niej?


Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: 3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: korzen88 » sob lip 11, 2015 18:51

CORNEK pisze:Troche czasu minelo i mysle nad audi S3 z lat 2006-2007 2.0 tsi 265 km, orientujecie sie jak on znosi lpg i ile kosztuje instalacja gazowa do niej?
Olo, lpg go S3??!! Bój się Boga :pop: :axe:


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
CORNEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:18
Lokalizacja: Połcznin

Re: 3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: CORNEK » czw sie 13, 2015 07:41

Wiem wiem ;-) ale slyszal ktos czy montuja gaz do 2.0 tsi o takich mocach? Bo ze do 200 konnej stag ma kit to wiem


Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk

GTI2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 915
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 23:30

3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: GTI2007 » pt sie 14, 2015 11:00

montuja ale daruj sobie jesli nie stac Cie utrzymac takiego smochodu kup diesla
nie poto kupuje sie gti czy s3 aby jezdzić na gazie WSTYD


Sprzedam fotele Motorsport z Audi RS5. PRIV stan idelany 18000tys przebiegu

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: Rapix » pt sie 14, 2015 13:51

hihihi diesel to dopiero są koszta :kac:



GTI2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 915
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 23:30

3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: GTI2007 » pt sie 14, 2015 14:10

Mowisz jak typowy Mirek ...nigdy nie spotkalem sie aby ktos z moich znajomych narzekał na dobrego zadbanego diesla itp.. sam mialem swojego czasu diesla i nie bylo problemow.. lepiej jezdzic dieslem niz wkladac gaz do samochodu:)


Sprzedam fotele Motorsport z Audi RS5. PRIV stan idelany 18000tys przebiegu

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: Rapix » pt sie 14, 2015 16:43

kwestia gustu co kto lubi....
diesel palący 10 litrów to wcale nie jakiś rarytas szczególnie jak ma z 200KM w porywach...
i nie zapominaj o jednej ważnej sprawie nie każdego stać na nowego diesla który faktycznie przez jakiś czas jest bezawaryjny i "fajny" większość ludzie jeździ starymi dieslami ze sporymi przebiegami... ale to nie temat o tym !
PS. typowy Mirek mówi że TDI jest super !



Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

Re: 3.2 V6 250 KM jak z trwałością?

Post autor: WichuTM » pn sie 24, 2015 16:07

CORNEK pisze:Wiem wiem ;-) ale slyszal ktos czy montuja gaz do 2.0 tsi o takich mocach? Bo ze do 200 konnej stag ma kit to wiem
Porządna firma na pewno zmontuje Ci jakiś gaz, niestety sekwencyjny, a więc oszczędności, szczególnie w jeździe miejskiej są znikome. Do chłodzenia wtryskiwaczy benzynowych będzie zużywał sporo benzyny, do 50/50 w mieście,do 20/80lpg w trasie. Moim zdaniem mija się to z celem. Są już na rynku instalacje do wtrysków bezpośrednich, ale do 2.0 jeszcze nie ma, a nawet jak będzie, to będzie opór droga. Np. Vialle LPI do 1.8 TSI kosztuje około 8 tyś. Policz sobie ile za to masz benzyny. Niestety takich aut jak mk4 czy octavia już nie robią, gdzie masz tanio, szybko i niezawodnie :) Diesel tak jak przedmówca wspominał, spali niewiele mniej, BMN 2.0 po lekkim modzie na 200KM wciąga 10l ropy w mieście, a jak się pociśnie to więcej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości