B6 VW Passat 170KM Highline - Agamek12

Nasze auta - pozostałe nie związane z grupą VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

B6 VW Passat 170KM Highline - Agamek12

Post autor: Agamek12 » śr kwie 08, 2015 20:20

Ech, te procedury... Jak w korporacji. Za moich czasów (kiedy startowałem na tym forum jako jeden z pionierów) tak nie było.
- Marka: Volkswagen
- Model: Passat
- Rok produkcji: 2008
- Kolor: granatowa perła
- Pojemność: 2.0
- Moc: 170KM
- Silnik: BMR
- Wyposażenie: Highline + ksenon + RNS510
MODYFIKACJE:
- Car Audio: brak
- Felgi: brak
- Opony: 215/55/16 (według homologacji powinny być 205/55/16)
- Zawieszenie: standard
- Opis zewnętrzny: brak
- Wnętrze: czarne + alumnium + "drewno"
Po kilku latach przerwy w użytkowaniu Volkswagena (VW Golfa mk2 1.6"i" (PN) którego sprzedałem w 2009 roku) wróciłem do marki VW.
Bohater tematu to VW Passat 2.0TDI BMR z wyposażeniem Highline. Kupiony w pełną świadomością potencjalnych kłopotów - ale mam nadzieję, że nie będzie za bardzo odbiegał bezawaryjnością od użytkowanej przez 5 lat Toyoty Avensis T25 (auto przez 100kkm totalnie bezawaryjne). Auto krajowe, kupione właściwie od korporacji komputerowej za okazyjne pieniądze, wyglądające zdecydowanie lepiej niż większość równolatków, z ostatnim serwisem w ASO rok temu. Oczywiście naprawianych blacharsko kilka elementów (jestem normalny - nie szukam niemalowanej nigdzie dziewicy), żadnych niespodziewanych wad nie znalazłem.
Parę zdjęć...ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Nie planuję żadnych poważnych zmian. Auto ma po prostu jeździć.
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2015 20:44 przez Agamek12, łącznie zmieniany 2 razy.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

VW Passat 2.0TDI 170KM Highline

Post autor: palio » śr kwie 08, 2015 20:26

Proszę poprawić temat zgodnie z regulaminem działu inaczej będzie kosz.


Regulamin działu

1.Zakładając temat należy wybrać jedną z kategorii w dziale Nasze Auta:
(MK1 , MK2 ,MK3 ,MK4 ,MK5 , MK6 , Pozostałe )

2. Nazwa tematu ma informować o Modelu, Stylu auta, ewentualnie zawierać krótką dopiskę autora, oraz jego nick. Obowiązkowe jest używanie prefixów. (np.: [MK3] GTI abf 16V German ).

3. Należy opisać auto w następujący sposób:

Posiadane auto:

- Marka:
- Model:
- Rok produkcji:
- Kolor:
- Pojemność:
- Moc:
- Silnik:
- Wyposażenie:

MODYFIKACJE:
- Car Audio:
- Felgi:
- Opony:
- Zawieszenie:
- Opis zewnętrzny:
- Wnętrze:

Następnie krótka historia zakupu + fotografie (miniaturki)
PLANY: (krótki opis o planowanych zmianach)

Tematy muszą zawierać opis wszystkich przeróbek ze zdjęciami na pierwszej stronie (Miniaturki)

4.Wszystkie bezpodstawne krytyczne komentarze, nie poparte żadną wiedzą, konstruktywną krytyką, będą niezwłocznie usuwane. Również odpowiedzi typu "spoko", "ok" nie są mile widziane, proszę oceniać auta z głębszą analizą, nie spamując w dziale.
Spam, zbędne komentarze, będą nagradzane ostrzeżeniami, tudzież banami ;)

5.Po tak przedstawionym opisie auta będzie możliwość awansu do innego działu:
Projekty
Zaawansowane Projekty
Oldtimer

Tutaj także czekamy na propozycje przeniesienia danego tematu do :
Projekty
Oldtimer/Youngtimer


Czym jest dla nas projekt?
- autem, które posiada nietuzinkowe przeróbki
- autem, które jest w posiadaniu jednego właściciela od dłuższego czasu i stale, oraz systematycznie realizuje on plany związane z przeróbką auta w danym stylu (german, cult, itp..).
- autem, po nietuzinkowym swapie (MK2 na VR6, TDI, itp..)
- autem zabytkowym/youngtimerem doprowadzanym do stanu oryginalnego

Zasady przyjmowania zgłoszeń do działów są bardzo ogólne i nie zawsze muszą być wyznacznikiem decyzji administratora lub moderatora o przeniesieniu auta do w/w działów.


UWAGA!
Właściciele aut nie spełniających regulaminu działu będą informowani przez moderatora o konieczności edycji pierwszej strony tematu przez post w temacie. W dalszej kolejności będzie wysyłana wiadomość prywatna. W momencie gdy dany użytkownik nie będzie reagował i temat nadal nie będzie poprawiony zostanie on przesunięty do działu Zsyp po czym automatycznie usunięty po 7 dniach. W momencie zedytowania tematu przez właściciela auta proszone jest o przesłanie PW do moderatora działu o tym fakcie co skutkować będzie powrotem tematu do działu nasze auta.



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

B6 VW Passat 170KM Highline - Agamek12

Post autor: Agamek12 » wt sty 05, 2016 23:29

Auto dojechało do 190.000km (stan na początek stycznia 2016) - czyli ze mną ponad 16kkm.
Do tej pory zdarzyło mi się:
- usunięcie DPF (miałem prawie graniczne zapełnienie popiołem i bardzo często filtr się dopalał). Zmierzona po usunięciu DPF moc i moment to 175KM i 366Nm - wszystko na seryjnym sofcie. Przez chwilę auto było podkręcone na 199KM, ale nie podobało mi się że widać było dym i wróciłem do serii.
- wymiana pompy paliwa
- wymiana łożyska kolumny MacPhersona
Generalnie nie jest źle (spodziewałem się, że będę mieć więcej kłopotów), ale w porównaniu z Ave T25 (którą przejechałem ponad 100kkm) psuje się zbyt dużo.
Ogólnie autem jeździ mi się fajnie: jest dynamiczne, komfortowe, bardzo dobrze wyposażone, spala rozsądne ilości paliwa (można dojść wręcz do 5l/100km, ale jazda góra 90-100km/h). Wkurza jedynie głośność silnika i bardzo długo czas nagrzewania w temperaturach grubo poniżej 0stC.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości