Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw kwie 10, 2008 13:19

Michnik, Wywal tą plastikową podkładkę, a jak zacznie mocniej kopcić to zmniejsz jej wysokość do około 2-3mm i załóż, po drugie ta sprężyna to jest oryginalna ?? bo ja w swoim 1.6TD mam mniejsza sprężynę, dwukrotnie niższą...

Jak pobawisz sie z tą podkładka to powinno być okej, ponieważ pin będzie schodził niżej i tym samym zwiększał dawkę paliwa w wyższych partiach obrotów...
Bolekrsko pisze:michnik ; ) cisnienie jest minimalnie za duzo. robiles gov moda? pewnie dlatego masz laga powyzej 3 tys
Co ma duże ciśnienie do braku mocy w wyższych partiach obrotów (im większe ciśnienie tym lepiej :) ) ??. Co do gov moda, to on zwiększa dawkę w wyższych partiach obrotów, tym samym silnik kręci sie wyżej, ale nawet bez niego silniczek z układem LDA powinien ciągnąc do osiągnięcia maksymalnych obrotów...
Ostatnio zmieniony czw kwie 10, 2008 13:28 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » czw kwie 10, 2008 13:23

Mam to już za sobą -Sprężyna od 1.9 i bez podkładki-będzie OK



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw kwie 10, 2008 13:27

Lukas-182 pisze:Michnik, Wywal tą plastikową podkładkę, a jak zacznie mocniej kopcić to zmniejsz jej wysokość do około 2-3mm i załóż, po drugie ta sprężyna to jest oryginalna ?? bo ja w swoim 1.6TD mam mniejsza sprężynę, dwukrotnie niższą...

Jak pobawisz sie z tą podkładka to powinno być okej, ponieważ pin będzie schodził niżej i tym samym zwiększał dawkę paliwa w wyższych partiach obrotów...
OK to zaraz ją wywale. Sprężyna wydaje się być oryginalna(tzn ja jej nie wymieniałem).
Tylko co ciekawe dawka wydaje się większa bo zadymia nieco.

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2008 1:33 pm ]
Aha jeszcze jedno: mimo wszystko wydaje mi się, że mi ostatnio osłabł silniczek.
Jakie są najczęstsze przyczyny utraty mocy w TD? Oczywiście rozrząd ustawiony jest dobrze i klin mi się nie ściął jeszcze ;) Filtr paliwa i powietrza wymieniony niedawno, turbina po regeneracji.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw kwie 10, 2008 13:38

Michnik pisze:Aha jeszcze jedno: mimo wszystko wydaje mi się, że mi ostatnio osłabł silniczek.
Jakie są najczęstsze przyczyny utraty mocy w TD? Oczywiście rozrząd ustawiony jest dobrze i klin mi się nie ściął jeszcze ;) Filtr paliwa i powietrza wymieniony niedawno, turbina po regeneracji.
Może pierścionki na tłoczkach padają, spadek kompresji, przestawiony kąt wtrysku, lejące wtryski, chyba wszystko co może być powodem spadku mocy...



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw kwie 10, 2008 15:46

Lukas-182 pisze:
Michnik pisze:Aha jeszcze jedno: mimo wszystko wydaje mi się, że mi ostatnio osłabł silniczek.
Jakie są najczęstsze przyczyny utraty mocy w TD? Oczywiście rozrząd ustawiony jest dobrze i klin mi się nie ściął jeszcze ;) Filtr paliwa i powietrza wymieniony niedawno, turbina po regeneracji.
Może pierścionki na tłoczkach padają, spadek kompresji, przestawiony kąt wtrysku, lejące wtryski, chyba wszystko co może być powodem spadku mocy...
Silnik raczej wykluczam(kompresja mierzona w normie, oleju nic nie bierze od wymiany do wymiany). Kąt wtrysku ustawiony jakimś zegarem(mechanik).
Może wtryski coś się kończą bo strasznie mi dużo pali od jakiś kilku miesiecy(9litrów na 100km-brak wycieków wszystko sprawdzone).



Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » czw kwie 10, 2008 20:55

Michnik pisze:Tylko co ciekawe dawka wydaje się większa bo zadymia nieco.
Teraz to już dawką paliwa musisz regulować,żeby nie było Ikarusa.U Mnie pina ustawiłem od chudszej strony bo też zadymiał.Teraz też dymi,bo musi :chytry: ,ale znośnie

[ Dodano: 10 Kwi 2008 21:00 ]
Michnik pisze:strasznie mi dużo pali od jakiś kilku miesiecy(9litrów na 100km[/quote
Tyle paliwa?? Albo pasek przeskoczył,albo wyciek.od lejących wtrysków nie pali aż tyle więcej-Oglądnij pompę i wtryski,tam lubi przepuszczać



marcin007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt lis 16, 2007 19:56
Lokalizacja: Igołomia/okolice Krakowa

Post autor: marcin007 » czw kwie 10, 2008 22:12

Obserwuje ten temat od dłuszego czasu i prosze o mała porade dotyczącą mojej pompy.
czy da sie coś z nią zrobic ? chodzi mi o boost pin?
moja pompa widoczna na dołaczonej fotce. Obrazek Obrazek



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw kwie 10, 2008 23:05

Z tego co widzę to niestety nie masz boost pina. Chyba będziesz musiał wymienić górę pompy.

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2008 11:06 pm ]
kITA pisze:Mam to już za sobą -Sprężyna od 1.9 i bez podkładki-będzie OK
TAK. TO BYŁO TO!!! ODZYSKALIŚMY NIECO MOCY ;)
DZIĘKI!!!



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt kwie 11, 2008 08:26

marcin007, Widzę, że twoja pompa ma zaślepiony układ LDA, brakuje chyba górnej pokrywki tam gdzie przychodzi wężyk z kolanka dolotu z turbiny. Weź rozkręć te 4 śruby zaznaczone na zdjęciu i sprawdź czy masz od spodem PINa i sprężynę. Jeśli tak, to wystarczy tylko poszukać górnej pokrywki i wężyka i będzie git :)

Obrazek



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt kwie 11, 2008 08:54

Lukas-182 pisze:brakuje chyba górnej pokrywki tam gdzie przychodzi wężyk z kolanka dolotu z turbiny. Weź rozkręć te 4 śruby zaznaczone na zdjęciu i sprawdź czy masz od spodem PINa i sprężynę
nie ma pina ani sprezyny. jest wyraznie napisane wyzej, ze trzeba cala gore pompy przekladac, a nie tylko sama pokrywke.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

marcin007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt lis 16, 2007 19:56
Lokalizacja: Igołomia/okolice Krakowa

Post autor: marcin007 » pt kwie 11, 2008 19:21

Czyli porobione , najlepiej wymienic cała pompe , a podejdzie pompa od 1,6TD bo brat ma na zbyciu i i może by coś pokombinował
Mam jeszcze jedno pytanko co to jest bo chyba to u mnie niedziała

Obrazek



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pt kwie 11, 2008 19:30

marcin007, wystarczy Ci tylko góra pompy. Ta część z grzybkiem. Nie jest Ci potrzebna cała pompa.


Obrazek

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt kwie 11, 2008 19:39

marcin007 pisze:Mam jeszcze jedno pytanko co to jest bo chyba to u mnie niedziała
elektrozawor egr. mozesz ta wtyczke odpiac


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

marcin007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt lis 16, 2007 19:56
Lokalizacja: Igołomia/okolice Krakowa

Post autor: marcin007 » pt kwie 11, 2008 19:49

Wielkie dzięki panowie w przyszłym tygodniu biore sie za pompe



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości