M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » śr maja 29, 2013 14:42

Nic nie ruszałem i też raczej wcześniej nie było nic ruszane, bo było wszystko pozabezpieczane farbą, na śrubie od dawki też była plomba.



olszak1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 11:14
Lokalizacja: koszalin

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: olszak1000 » śr maja 29, 2013 17:23

Kolego coś musisz mieć z pompą nie tak ,ja mam pompę od landa 300 i ustawiłem zapłon na 0.9 czyli vw,od razu za gadał.Dawkę to raczej bym zostawił na twoim miejscu.



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » czw maja 30, 2013 14:21

Pokręciłem trochę dawką i jest mały postęp.
Filmik, jak to działa:
[youtube][/youtube]Ale nadal gaśnie po puszczeniu gazu, chyba będzie trzeba zaaplikować jakiś środek do czyszczenia pomp wtryskowych.



freerider125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 23, 2013 15:38

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: freerider125 » pt maja 31, 2013 18:47

jeszcze ardziej zwieksz dawke


Peugeot 106 1.5TURBO DIESEL -> 'małe czerwone ferrari'
1,3bar, boost pin, gov mod, pompa 10mm, garrett GT1544, FMIC pajero 2,5TD, przelot 60mm bez tłumików, sprzegło 200mm
Było 0 - 100km/h@1bar - 8,76s, 132km@4813rpm i 250nm@2628rpm
Jest - ?????
Pug umarł już 3razy ale:
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster"

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » ndz cze 02, 2013 19:17

Zwiększanie dawki już nic nie daje. Czy odłączone turbo ma wpływ na pracę silnika na wolnych obrotach?
Jeszcze nie tak z kątem pewnie coś mam.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 02, 2013 19:33

barto125 pisze:Zwiększanie dawki już nic nie daje
Zapewne suszarka już nie wyrabia i zasłonę dymną zostawiasz...
barto125 pisze:Czy odłączone turbo ma wpływ na pracę silnika na wolnych obrotach?
W jakim sensie,odłączone? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » ndz cze 02, 2013 19:56

Odłączone w sensie nie podłączone wężem do kolektora ssącego. Nie chodzi o zostawianie zasłony dymnej, tylko o wyregulowanie pompy, żeby silnik chodził tak, jak powinien.



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » czw cze 06, 2013 15:35

Którą śrubką w pompie od landy reguluje się obroty?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » czw cze 06, 2013 18:25

barto125, tą na której opiera się dźwignia gazu. Między pompą a głowicą, zaś ta od frontu pompy to służy do "max otwarcia gazu".


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » czw cze 06, 2013 18:50

Tak myślałem, ale wolałem się upewnić, bo w pompach od 1.6 tej na której się opiera dźwignia to się chyba nie rusza.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » pt cze 21, 2013 09:08

barto125, i jak jeździ w końcu ten Twoj m-tdi czy nie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » pt cze 21, 2013 11:49

Po wlaniu dodatku do paliwa przestał gasnąć, widocznie pompę przeczyściło, ale jeszcze pracuje twardo, chyba mam za małe fasolki na uszach pompy zrobione, zastanawiam się, czy nie lepiej kupić regulowanego kółka.
Jeździć, jeszcze nie jeżdżę bo stwierdziłem, że od razu wymienię magiel, a krzyżak nie pasował i cały czas na niego czekam.
Powiedz mi, jak mam przestawione o jeden ząb w prawo na pompie, w jakim miejscu powinna się znaleźć pompa, bliżej chłodnicy, czy raczej na środku?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » pt cze 21, 2013 13:59

barto125 pisze:Powiedz mi, jak mam przestawione o jeden ząb w prawo na pompie, w jakim miejscu powinna się znaleźć pompa, bliżej chłodnicy, czy raczej na środku?
jak przestawiłeś w prawo rozrząd na kole pompy to bardziej wyprzedziłeś statyczny kąt wtrysku... więc jest wcześniejszy to tak jak byś pompę pchnął do głowicy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

marccin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 23, 2013 23:00

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marccin » ndz cze 23, 2013 23:14

po założeniu pompy od iveco do mojego1z okazało sie że wałek pompy jest za krótki i koło pasowe z 1z nie siada na wałku i lata
czy jest jakiś sposób - inne koło pasowe czy tylko tokarz



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości