Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » czw lut 08, 2007 13:22

a czemu niektórzy mają zaślepione to wyjście z turbiny? ja mam normalny wężyk pomiedzy turbem a pompą a na fotce jest zaślepiony? czemuż to?



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » czw lut 08, 2007 13:27

Radexxx, tu masz moj temat.mialem ten sam problem :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84653&start=0


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 08, 2007 13:37

Darass pisze:a czemu niektórzy mają zaślepione to wyjście z turbiny? ja mam normalny wężyk pomiedzy turbem a pompą a na fotce jest zaślepiony? czemuż to?
niektorzy maja EKO pompe ;) ciesz sie, ze masz wezyk


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Radexxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt lip 26, 2005 20:50
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Post autor: Radexxx » czw lut 08, 2007 14:49

Dzięki RobertP i Pavello... jutro zabieram się do roboty :mrgreen: Jeszcze musze ten trójnik skombinować, w 3 sklepach motoryzacyjnych byłem i nigdzie takiego małege nie było... hehe.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 08, 2007 15:42

no wlasnie mam eko pompe :panna: dawka dzisiaj poszla w gore, ale skonczyl sie gwint :( zaprzal co na to poradzisz? nie moge juz bardziej wkrecic sruby. poszlo jakies 1/6 moze 1/5 obrotu i czuc efekt ale ja chce wiecej, bo szkoda pieniedzy na hamownie z taka dawka.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » czw lut 08, 2007 15:51

no to sie ciesze ze mam tą pompe :bigok:

a na tej fotce jeszcze jedno mnie zastanowiło. ja nie mam tego co mam zaznaczone na zielono, tylko po prostu przejscie węzem z turba do kolektora, a nie mam tej rurki, tej membranki jakiejs itd. co to wogole jest i czy mam sie cieszyc ze tego nie mam :?: :mrgreen:

Obrazek



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 08, 2007 16:11

i znowu masz powod do radosci. ta rurka jest od egr. nie masz jej wiec nie masz syfu w kolektorze ssacym.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 08, 2007 16:12

SouleR pisze:no wlasnie mam eko pompe :panna:
przydaloby sie pokombinowac cos z ta pompa i miec taka z w pelni funkcjonalnym "grzybkiem"...
Darass pisze:co to wogole jest i czy mam sie cieszyc ze tego nie mam :?: :mrgreen:
zgadles :) mozesz sie cieszyc ze tego nie masz. A co to jest to poszukaj na forum pod haslem "EGR" i jakie sa tego skutki ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » czw lut 08, 2007 16:47

skoro to EGR to czytalem na forum ze do jakies dziadostwo, wiec git ze nie mam tego ;)



chyba sie dzis napije ze szczescia :pub: ;)



Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » czw lut 08, 2007 20:49

Poczekajmy do konca sesji to tez powalcze z moim AAZ.Niestety wydaje mi sie ze moja turbina niedomaga.W momencie ostrego przyspieszania tzn.noga w podlodze tak od jedynki , obroty rosna najpierw powoli (do maksyalnego momentu)potem dalej rosna i przy jakis 3000 czuje takie chwilowe zastopowanie przyspieszania , doslownie ulamek sekundy.To samo dzieieje sie na 4 i 5 biegu.Co to moze oznaczac?


life is not a party , but party is a life ...

Awatar użytkownika
LUPO250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 15:10
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: LUPO250 » czw lut 08, 2007 21:16

Ja zaczynam w sobote przerobke .ciekawe co z tego wyjdzie najgorzsy problem to z tym pinem.ale zaczynam od inetrcolera i zamontowania wskaznika turbiny.



Radexxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt lip 26, 2005 20:50
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Post autor: Radexxx » czw lut 08, 2007 21:23

Rynkov pisze:Poczekajmy do konca sesji to tez powalcze z moim AAZ.Niestety wydaje mi sie ze moja turbina niedomaga.W momencie ostrego przyspieszania tzn.noga w podlodze tak od jedynki , obroty rosna najpierw powoli (do maksyalnego momentu)potem dalej rosna i przy jakis 3000 czuje takie chwilowe zastopowanie przyspieszania , doslownie ulamek sekundy.To samo dzieieje sie na 4 i 5 biegu.Co to moze oznaczac?
Ja tak miałem gdy tankowałem na orlenie... :grrr: także myślałem, że turbo siada ale po zmianie stacji na shell wszystko wróciło do normy :grin:



Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » czw lut 08, 2007 23:25

Radexxx pisze:Ja tak miałem gdy tankowałem na orlenie... także myślałem, że turbo siada ale po zmianie stacji na shell wszystko wróciło do normy
To musze spóbować.Ja tankuje również na orlenie ale częściej w stacji super marketu (Inter Marche)Niestety w moim mieście ORLEN niby najlepszy;/

[ Dodano: 08 Lut 2007 22:26 ]
LUPO250 pisze:Ja zaczynam w sobote przerobke .ciekawe co z tego wyjdzie najgorzsy problem to z tym pinem.ale zaczynam od inetrcolera i zamontowania wskaznika turbiny.
To może zrobiłbyś fotostory przemian Twojego auta:]


life is not a party , but party is a life ...

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pt lut 09, 2007 10:33

Rynkov pisze:Poczekajmy do konca sesji to tez powalcze z moim AAZ.Niestety wydaje mi sie ze moja turbina niedomaga.W momencie ostrego przyspieszania tzn.noga w podlodze tak od jedynki , obroty rosna najpierw powoli (do maksyalnego momentu)potem dalej rosna i przy jakis 3000 czuje takie chwilowe zastopowanie przyspieszania , doslownie ulamek sekundy.To samo dzieieje sie na 4 i 5 biegu.Co to moze oznaczac?
ja czuje to samo ale wg mnie przyczyna jest inna tzn przkeraczas juz moment i samochod "ciagnie najbardziej w okolicach momentu tj 2200 a pozwyj 3000 to juz pilujesz bo to wkoncu dizel ktory srednio lubi wysokie obroty i to juz chba urok takiego silnika ze nie wciska w siedzienie do odciecia jak benzyniak a pozatym brak IC tez chyba ma na to wplyw


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości