Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
maciejofsky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw sty 24, 2008 10:51
Lokalizacja: wałbrzych

regulacja LDA

Post autor: maciejofsky » ndz paź 30, 2011 20:33

Witam ponownie. Michał dzięki za podpowiedz. Mój rysik troszkę humorzasty - nie za bardzo chciał wychodzić jak ruszałem dzwigięką od gazu. Musiałem rozebrać dzwigiękę od gazu i krecić samą ośką i dopiero wylazł :banghead: poskładałem wszystko, pina obruciłem troszkę żeby było więcej paliwa :los2: . Auto jedzie tak jak kiedyś z tą różnicą że jedzie lepiej od dołu i ciągnie do 4 tyś, wcześniej jechał do 3 tyś a dalej tylko hałasował :satan: . Narazie nie kręcę turbiną bo nie mam wskaźnika doładowania :? . Aha i zdjęcie mojego pina: Obrazek


Stopień twojej głupoty jest wprost proporcjonalny do liczby przyglądająch ci sie ludzi:P

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 30, 2011 21:52

maciejofsky pisze:zdjęcie mojego pina
Ktoś go tworzył po pijaku chyba :grin:
Kup sobie ori z pompy silnika 1,6TD.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: munior » ndz paź 30, 2011 22:04

Michał_1977 pisze: maciejofsky napisał(a):zdjęcie mojego pina


Ktoś go tworzył po pijaku chyba :grin:
Kup sobie ori z pompy silnika 1,6TD
To jest ori ,były takie :chytry: Radosna twórczość inżynierów z Boscha ,nie stożkowy ale zawsze jakaś zmiana :grin: A z 1,6 td lata z 1mm luzem po LDA w 1,9 TD bo o 1mm mniejszą średnicę ma...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
-=-DawiD-=-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 08:19

regulacja LDA

Post autor: -=-DawiD-=- » wt maja 22, 2012 15:47

witam :) zrobiłem dzisiaj tak jak napisane jest wszystko na 1 stronie ale zdaje mi sie ze nic sie nie zmieniło tak moze zbiera sie gdzies około 100 obrotów nizej ...
Jak dam mu wiekszą dawke paliwa i cisnienie doładowania to wtedy bedzie dopiero znac cos ?:)

sprawdziłem przed chwilą bo czytałem po internecie i źle ustawiłem trzpien(tym mniejszym wcieciem) i faktycznie lepiej teraz idzie tylko kopci na szaro czy czarno cos takiego, teraz cisnienie na turbinie podniesc?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437734 -był
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Obrazek
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: t0mal » wt maja 22, 2012 18:12

-=-DawiD-=- pisze:kopci na szaro czy czarno cos takiego
czyżby olej?



Awatar użytkownika
-=-DawiD-=-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 08:19

Re: regulacja LDA

Post autor: -=-DawiD-=- » wt maja 22, 2012 18:55

t0mal pisze:czyżby olej?
hmm nie wiem nie znam sie ;/ przed regulacją tego trzepienia dymił ale minimalnie, lekko oleju pobrał narazie patrze ale nie bierze wiec nie wiem ;/ mam go dopiero 12 dni xd wczesniej nim niby dziadek jeździł i był zamulony ale troszke obudził sie do życia lecz nie to co kiedys miałem golfa sb, po podkreceniu tego lda idzie fajnie bo mocniejszy ale kopci chyba czarny dym i to dosc sporo;/ nwm czy jak mu dam wieksze cisnienie na turbinie to ustanie? czy turbo padniete? mam turbo t2


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437734 -był
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Obrazek
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Bolekrsko » ndz maja 27, 2012 00:36

po samym lda daje chmure? to cos nie tak, ale zawsze mozesz zapiac zegar i ustawic 0,9 b zeby bylo zdrowo i wesolo :hmm:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
-=-DawiD-=-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 08:19

regulacja LDA

Post autor: -=-DawiD-=- » ndz maja 27, 2012 08:01

Zegar jest tylko czekam na zwór MBC ;). a macie tak ze jak puścicie noge z gazu to momentalnie nie ma cisnienia;/? tak ma byc czy gdzies mam dziure na dolocie?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437734 -był
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Obrazek
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw

arwam

regulacja LDA

Post autor: arwam » ndz maja 27, 2012 11:27

tak ma być, nie ma spalin to i nie ma napędu turbosprężarka.

T3 trochę wolniej wytraca ciśnienie ze względu na dość ciężki wirnik, również wolniej się rozpędza, ale raz rozbujana roi niezłe zamieszanie :bigok:



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: regulacja LDA

Post autor: Bolekrsko » ndz maja 27, 2012 12:40

arwam pisze:tak ma być, nie ma spalin to i nie ma napędu turbosprężarka.

T3 trochę wolniej wytraca ciśnienie ze względu na dość ciężki wirnik, również wolniej się rozpędza, ale raz rozbujana roi niezłe zamieszanie :bigok:
szczegolnie gdy jest dobrze podlana i dmucha z 1,5 bara :hmm:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
maciek_vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 20:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: regulacja LDA

Post autor: maciek_vr6 » sob cze 02, 2012 19:36

Witam, od 2 lat mam w swoim posiadaniu MKII GTD z silnikiem SB :grin: Turbawke K14 mam ściśniętą na 1.2 bara i mniej kopci, jak miałem tylko przestawiony PIN. Problemem jest tylko zbyt mała dawka gnojówki :? podczas wysokich obrotów.
Podczas mocnego naciśnięcia pedału gazu powyżej 130 km/h, czuć pewne niedomagania, ale tak jest OKI.
Tu jest mały test turbawki " onclick="window.open(this.href);return false;, jak może ganiać w 80% GTD, widziałem oczywiście lepiej ganiające MKII



arwam

regulacja LDA

Post autor: arwam » ndz cze 03, 2012 10:29

trzeba gevernora zrobić, jak masz ochotę na więcej to timing i większe turbo choć ja bym najpierw większą pompę założył



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Bartek_R » wt cze 05, 2012 13:37

Koledzy może mi to ktoś racjonalnie wyjaśnić?
Mianowicie:
...rozkręciłem dziś lda i zmniejszyłem napięcie sprężyny pod membrama, pin tak jak wczesniej obrócony max wycięciem, i wszystko inne tak jak bylo, a golf mozna powiedzieć że prawie wcale nie dymi teraz, a przed regulacja była lokomotywa. Nie żeby mi to przeszkadzało, bo zapyla tak jak wczesniej, ale dziwi mnie to bo teoretycznie powinien dawać wiecej paliwa przy niższym ciśnieniu, a tu taki figiel?

EDIT

...przed chwilą dostrzegłem jeszcze jeden i chyba poważniejszy problem:
wróciłem do domu i na postoju przygazowałem tak do 2,5k i po jakichś 10 sek kopnąłem jeszcze 2 razy w pedał tez do 2,5k obr i obroty same poszły na równiutkie 5k i tak się trzymały przez jakieś 2s zanim do mnie dotarło co się dzieje i zgasiłem silnik! :kac: Czy w pompie się mogło coś zawiesić na chwilę przez takie trącenie pedału na postoju czy co to może być?


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

arwam

regulacja LDA

Post autor: arwam » wt cze 05, 2012 22:58

szukaj oleju w dolocie. LDA nie ma nic wspólnego ze schodzeniem z obrotów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości