Strona 85 z 92

Regulacja LDA

: śr sie 15, 2012 13:10
autor: ostryt4
U mnie też do ciśnieniomierza idzie bardzo cienki wężyk ale ciągle pokazuje te same wartości. Sprawdz jeszcze raz układ dolotu powietrza, może tam jest jakiś problem, czasami na pierwszy rzut oka nic nie widać.

Regulacja LDA

: pt sie 17, 2012 23:29
autor: Modeusz
Ja mam taki problem od długiego czasu, z którym za nic nie mogę sobie poradzić. Nie moge osiągnąc zamierzonego ciśnienia 1,2- 1,3 bar. Turbo K24 po całkowitej regeneracji, pompa i wtryski z SB, FMIC..
W pompie brak podkładki pod boostpin, govmod, zawór bezpieczeństwa na kolektorze dolotowym zaślepiony (obawiam się,że przyczyną może być dziurawa membrana w tymże zaworze) Samochód jeśli dodam sporą ilośc gazu dymi, nawet po pojawieniu się doładowania ( w środkowej fazie znika, jednak kiedy pojawi się około 1 bar (czyli maksymalna ilość, jaką udało m się osiągnąć) znów zaczyna dymić, przy okazji nie przyśpieszając (tak jakby brakowało paliwa przy około 3 tys obrotów.Filtry wymienione, auto przy tym ma dużą moc, gaz reaguje tylko do określonego wciśnięcia- powyżej jest tylko większe dymienie. Śruba w sztandze wkręcona praktycznie maksymalnie..
Wrzucam filmik ze środka auta jak i z zewnątrz (jak dymi) Co sądzicie o tym przypadku?

z zewnątrz
" onclick="window.open(this.href);return false;

ciśnienie doładowania
" onclick="window.open(this.href);return false;

Regulacja LDA

: sob sie 18, 2012 09:53
autor: Bolekrsko
mbc zaloz i po problemie :D
Modeusz pisze: przy okazji nie przyśpieszając (tak jakby brakowało paliwa przy około 3 tys obrotów
zle zrobiony gov mod
Modeusz pisze:gaz reaguje tylko do określonego wciśnięcia- powyżej jest tylko większe dymienie
za daleko wajcha od gazu Ci idzie, wkrec srubke od maksymalnego wychylenia wajchy i przestanie tak dymic.
jak masz takie mody to gdzie jest mbc ?

Regulacja LDA

: sob sie 18, 2012 15:18
autor: Modeusz
MBC nie ma, to jest turbo KKK, wiec ciśnienie zwiększa się za pomocą sztangi i śrubki z imbusem ;)
Być może trzy podkładeczki to za mało, żeby odczuć prawidłowo gov- moda.

edit.

Przyczyna znaleziona. Dziś zdecydowałem się na wyjęcie zaworu bezpieczeństwa. Dziurawa membrana, przez którą uciekało ciśnienie
przy większej wartości. Czekam na paczkę z nowym ;)


Obrazek

Regulacja LDA

: wt sie 21, 2012 09:15
autor: Bolekrsko
Modeusz pisze:MBC nie ma, to jest turbo KKK, wiec ciśnienie zwiększa się za pomocą sztangi i śrubki z imbusem ;)
jak to nie? jak mialem wczesniej kkk i mbc zalozylem :crazy:

Regulacja LDA

: wt sie 21, 2012 09:30
autor: marcinas1983
Modeusz pisze:MBC nie ma, to jest turbo KKK, wiec ciśnienie zwiększa się za pomocą sztangi i śrubki z imbusem ;)
a ja mam kkk k24 i też mam MBC :helm: .

Szkoda kasy na ten zawór trzeba było poszukać kolektora ssącego od 1V bez tego badziewia :helm: .

Regulacja LDA

: wt sie 21, 2012 11:13
autor: Bolekrsko
marcinas1983 pisze:a ja mam kkk k24 i też mam MBC :helm: .
w kazda muszle z grucha mbc sie zapnie. a u mnie cos sie stalo 2 dni temu w pompie, na pelnym gazie odcina paliwo przy 3,9 obr :/ :grrr:
musze temacik zalozyc, mam nadzieje ze to cos z govem :D

Regulacja LDA

: czw sty 10, 2013 21:17
autor: grzesiek1524
Witam :) Mam pytanie :) jeżdzę teraz na ciśnieniu 1 bar i zwięszkonej dawce paliwa a boost pina nie ruszałem i dymi mi trochę i chciałem zwiększyć jeszcze moc po przez obrót boost pina tym największym wcięciem ale gdy to robie to nie ma żadnej róźnicy tylko gorzej kopci :/ wtedy kopci konkretnie :/ a różnicy żadnej... Czemu tak jest?

Regulacja LDA

: czw sty 10, 2013 22:36
autor: Michał_1977
grzesiek1524 pisze:Czemu tak jest?
Bo na dymie lepiej nie pojedzie :grin:
Trzeba pobawić się suszarką,a dokładnie,to ciśnieniem doładowania :bigok:

Regulacja LDA

: czw sty 10, 2013 22:41
autor: grzesiek1524
no przecież wiem :jezor: i ja nie mam zaworu mbc tylko mi znajomy uciał metalowy przewód przy turbinie i wstawił trójnik i założył przewody i na tym trzecim krućcu dał dłuższy wężyk i gdy go skracam wzrasta mi Ciśnienie doładowania a gdy zakładam dłuższy to zmniejsza sie Ciśnienie i gdy obróciłem boosta to wgl zdjąłem wężyk :) żeby pompowało jeszcze wiecej ale nic żadnej róznicy nie było własnie jak kręciłem tym boostem może coś z pompą jest nie tak?

Regulacja LDA

: pt sty 11, 2013 07:52
autor: Michał_1977
Kąt wtrysku.

Regulacja LDA

: pt sty 11, 2013 10:13
autor: arwam
grzesiek1524,
zainwestój w MBC jak masz utratę ciśnienia to WG masz przymknięte bo musisz wyrównać utratę ciśnienia. ciśnienie masz ale przepływ marny. i powietrza w komorze jest przez to mało.
co do kąta wtrysku jesli dobrze pali na gorącym/zimnym to narazie bym zostawił to na koniec. jakie masz ciśnienie, i jakie turbo?
tutaj nie ma co drutować.

jak dla mnie efekt przeładowania. niby ciśnienie duże ale i tak nei ma siły jechac i dymi. jesli byś miał nawet niższe doładowanie to po zwiększeniu dawki nawet zwiększenie dawki paliwa powyżej granicy dymienia powinno być odczuwalne.

Regulacja LDA

: pt sty 11, 2013 14:18
autor: grzesiek1524
czyli czym wyrównać tę utratę Ciśnienia? tę śrubą w gruszce? pali dobrze na zimnym jak i na gorącym no tyle że na gorącym muszę wyciągnać przyspieszać to odpala odrazu bo bez tego to dłużej kręci i walnie białym dymem po tym.... teraz mam ciśnienie 1 bar dochodzi do 1.1 a turbo k14 no i mam zwiększoną dawkę paliwa a boost pin w ori położeniu a jak nim przekrece to nie ma żadnej róźnicy oprócz tego że gorzej dymi.... czy może zmniejszyć Ciśnienie doładowania?

Regulacja LDA

: pt sty 11, 2013 14:23
autor: marcinas1983
grzesiek1524 pisze:pali dobrze na zimnym jak i na gorącym
to niedobrze pali... skoro napisałeś...
grzesiek1524 pisze:no tyle że na gorącym muszę wyciągnać przyspieszać to odpala odrazu