Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Regulacja LDA

Post autor: arwam » ndz sty 13, 2013 01:05

a na zimnym jak nie wyciągniesz przyspieszacza to jak odpala?



Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Regulacja LDA

Post autor: grzesiek1524 » ndz sty 13, 2013 01:58

no to na zimnym dobrze rozpali odrazu tyle że z początku ma troszke niższe obroty ale chwilkę po pracuje i już jest dobrze... no i jeszcze to jest dziwne że jak silnik jest zimny to ma wyzsze obroty a jak ciepły niższe i to tak różnie dopiero po przejechaniu ileś km to sie wyrównuje i sa już dobre obroty...


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Regulacja LDA

Post autor: arwam » ndz sty 13, 2013 02:12

albo zły kąt wtrysku, albo bardziej prawdopodobne- padająca głowiczka pompy wtryskowej.



Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Regulacja LDA

Post autor: grzesiek1524 » ndz sty 13, 2013 02:38

głowiczka ta która znajduje się z boku pompy? co przekręca się tam przewody metalowe? bo troszkę od dołu mi się poci a jak były te mrozy takie ostre i kręciłem bo miał cięzko rozpalić przy -25 to własnie tam od dołu ciekło mi ropa ale jak się popa troszkę rozgrzała to i przeciek znikł...


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Regulacja LDA

Post autor: arwam » ndz sty 13, 2013 12:10

tak to jest właśnie ta żeliwna część pompy na gorącym silniku po zgaszeniu i odczekaniu jakichś 5nim schłodź ją za pomocą np mokrej szmatki. jeśli lepiej zapali to to już możesz szukać pompy, bo ten stan się nie poprawi, będie się pogłębiał. może dopiero wymiana albo pompy albo tłoko-rozdzielacza. zawsze można zamontować większy.



Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Regulacja LDA

Post autor: grzesiek1524 » ndz sty 13, 2013 16:50

no to w tyg to zobacze :) czyli cała ta głowiczka by poszła do wymiany tak? no właśnie na wiosne planuje kupić pompę 10 mm albo 11 no i szukam szpeca który mi to zrobi :) albo gotową pompę ale to dopiero na wiosne tylko czy ta pompa przy turbinie k14 sie dobrze sprawdzi?


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Regulacja LDA

Post autor: arwam » ndz sty 13, 2013 17:15

z 10mm jeszcze to powinno nawet ładnie hulać. zobacz jak golf kolegi grzesiekmk2 jeździ na 10mm i T2:

" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Regulacja LDA

Post autor: grzesiek1524 » ndz sty 13, 2013 19:24

no już to by mi wystarczyło :) a to z tą pompą od Ciebie tak? a oprócz tłoczka 10 jakie mody w niej jeszcze są? I Ile za gotową taką pompę trzeba dac?


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Regulacja LDA

Post autor: arwam » ndz sty 13, 2013 19:56

to nie giełda :)
takie o takie rzeczy na pw się pyta :)



Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Regulacja LDA

Post autor: grzesiek1524 » ndz sty 13, 2013 20:03

spoko :)


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
coleman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:31
Lokalizacja: warszawa / BS Suwałki

Regulacja LDA

Post autor: coleman » śr lut 20, 2013 03:20

dla mnie golf zbiera się ładnie, pompuje 0,8 bara po podkreceniu t2, ale martwi mnie jedna rzecz po zmianie silnika ( jeden 1,6 sb wyzionął ducha :/ ) brak jakiegokolwiek kopcenia nawet przy butowaniu. Za mała dawka? może to też być szkodliwe? został przełożony goły silnik, osprzęt został mój.


moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916

arwam

Regulacja LDA

Post autor: arwam » pt lut 22, 2013 15:50

jeśli podkręciłeś turbo a nie podniosłeś dawki to brak dymienia jest normalny,
nie jest to szkodliwe choć minimalnie pogarsza osiągi nadmiar ciśnienia w stosunku do ilości paliwa.



CiechoWGM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz sty 13, 2013 23:04

Regulacja LDA

Post autor: CiechoWGM » sob kwie 20, 2013 18:07

byłby ktoś w stanie rzucic jeszcze raz te zdjęcia z pierwszego postu ? chodzi mi o schemat podkrecania bo juz sie nie otwieraja...



sellerr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 13:20

Regulacja LDA

Post autor: sellerr » czw wrz 12, 2013 16:09

Witam.
Ja w moim AAZ 92r. zmieniłem bost pina na ten z 1.6 TD i całkowicie wyrzuciłem plastikowa podkładke. Pin wsuwa sie głebiej i po nim widac slad ze bolec chodzi po całej gługości pina.
Po wizycie u pompiarza zauwazyłem ze po pewnym czasie silnik co jakis czas traci moc. Gdy rusze układ LDA tz. gdy wyciagne pina i go włoze spowrotem jakby auto odzyskało na jakis czas moc.
Pin gdy go wyjmuje jest mokry ale pompa jest sucha.

Przy okazji odpalanie auta przy wizycie u pompiarza sie zmieniło. Gdy jest zimny pali na dotyk zarówno z przyspieszaczem zapłonu jak i bez. Gdy jest ciepły pali na dotyk z przyspieszaczem zapłotu lecz bez niego kreci silnikem ze 2-3sekundy i odpala z chmurka dymu z tyłu, po odpaleniu jednak pracuje normalnie.

Czekam na wasze opinie na ten temat.
Z góry dzięki



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości