Strona 2 z 2

mk 2 1.6 TD mod

: sob gru 24, 2011 01:18
autor: arwam
psioter5, jaki kolorek dymu?

i bebechy pompy były też z 2.4 czy z 2.5?

korpus wczoraj doszedł. jak wyzdrowieję i z łóżka wstanę to się zmierzę z pompą do 2.5 M-TDI.

mk 2 1.6 TD mod

: sob gru 24, 2011 14:59
autor: psioter5
podobno środek 2.5 tłoczek transit korpus t4 ale ja tego nie składałem. dym czarny jak smoła

mk 2 1.6 TD mod

: sob gru 24, 2011 15:04
autor: arwam
psioter5 pisze:środek 2.5 tłoczek transit korpus t4

to ciekawy jestem jak chcieli połączyć tłoczek czteroclindrowego silnika i to z prawo-skrętnej pompy z głowiczką pięcio-cylindrową i to w dodatku z lewo skrętnej pompy. i tu masz odpowie dlaczego to nie chciał działać. idąc tym tokiem nie powinno M-TDI zadziałać w np 1.9 a działało i to nawet nieźle choć o sprintach można zapomnieć.


przyczyną teog że to niechciało działąć była w pompie.
jak masz paliwo podane w odpowiednim momencie to nie ma siły to MUSI zadziałać.

mk 2 1.6 TD mod

: sob gru 24, 2011 15:07
autor: psioter5
wiesz co :) jak bym miał 1% twojej wiedzy to był bym gość :) :pub:

mk 2 1.6 TD mod

: sob gru 24, 2011 15:19
autor: arwam
psioter5 pisze:jak bym miał 1% twojej wiedzy to był bym gość
ja nie mam takiego podejśćia do sprawy ciąglę się uczę bo nie ma człowieka który choćby nawet w jednej dziedzinie wiedział wszystko.

a dwa to wystarczy wiedziećże tłoczek i głowiczka są nierozłączną parą. i nawet gdyby pompa była złożona na dobrych częsciach ale z podmienionym tłoczkiem to nawet jeśliby zadziałała to by sięszybko rozleciała.

P.S. coś Ci się profil zmienił.

Co z felicją?

mk 2 1.6 TD mod

: sob gru 24, 2011 15:22
autor: psioter5
poszła w diabły czyli tam gdzie jej miejsce. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=126" onclick="window.open(this.href);return false;
oblukaj i doradź co zmienić jak już wyklepie :pub:

mk 2 1.6 TD mod

: sob gru 24, 2011 15:47
autor: arwam
psioter5, jakbyś jeszcze foto z pod maski dał to by dobrze było. a ten IC pod jaką turbinę chcesz przeznaczyć?