Strona 2 z 2

1.6 TD.. jaką turbine włożyć

: sob mar 31, 2012 21:42
autor: arwam
JohnyOne pisze:Co do zlikwidowania dymienia heh Mój AAT tak dymi że szok ale tak ma być

co do dymienia to co zrobiłeś? opornikiem dawkę podciągnąłeś?
bo ciśnienie można bardzo łatwo podnieść oszukując kompa.


u mnie przywróciłem częściowo moc po awarii zasilania, i już do 3000rpm jedzie jak wcześniej, ale ciągle poszukuję problemu dlaczego nie chce jak wcześniej zaginać jak wściekłe po przekroczeniu 140km/h. z tego co wiem to jest to krótka seria po fabrycznym tuningu, z tego co mi kolega mówił.
technicznie nie różni się od zwykłej setki ponoć niczym po za zawartością kompa, od silnika i skrzyni, ponoć żaby automat sięnie rozleciał na skutek podniesienia mocy to zastrzyk paliwa i boostu dostaje powyżej 140km/h na najwyższym przełożeniu kiedy to przekładnie planetarne pracują na przełożeniu 1:1 i przekładnia hydrokinetyczna jest zmostkowana.

1.6 TD.. jaką turbine włożyć

: sob mar 31, 2012 23:32
autor: JohnyOne
szczerze to nawet nie wiem co tam pomłodziłem ale mówie masakra :)

1.6 TD.. jaką turbine włożyć

: sob mar 31, 2012 23:38
autor: arwam
a na wolnych obrotach równo pracuje silnik? albo przesunąłeś nastawnik w stronę głowiczki.

1.6 TD.. jaką turbine włożyć

: ndz kwie 01, 2012 15:03
autor: JohnyOne
silnik pracuje jak powinien ładnie nic nie puka ani nic na wolnych równiutko zapytam jeszcze ojca co to może być to ci na pw ewentualnie napisze ;)

1.6 TD.. jaką turbine włożyć

: sob kwie 07, 2012 12:39
autor: arwam
no i jak już wiadomo co tam zrobiłeś?