Strona 2 z 2

MBC w 1.6 tdic

: czw sie 07, 2014 08:36
autor: arwam
a zawór bezpieczeństwa na kolektorze? jeśli to nie on to zacina się WG, albo krzywo ustawione cięgno albo uzkodzona gruszka od WG

MBC w 1.6 tdic

: czw sie 07, 2014 17:58
autor: slawko333
zawor zaslepiony, w gruche bilem z kompresora 2 bary i nic niepuscil

MBC w 1.6 tdic

: pt sie 08, 2014 16:36
autor: arwam
slawko333, chodzi mi o to że zawór może nie poruszać się w płynny sposób jeśli będzie się przycinał będziesz miał taki sam efekt

MBC w 1.6 tdic

: pt sie 08, 2014 20:00
autor: slawko333
a czemu mialby nieporuszac sie w plynny sposob? jak tam nic ruszane niebylo

MBC w 1.6 tdic

: pt sie 08, 2014 20:18
autor: arwam
albo rdza w gruszce, tak jak w golfach MK$ albo krzywo ustawione cięgno od WG

MBC w 1.6 tdic

: sob sie 23, 2014 10:26
autor: marcinas1983
slawko333, przy jakich obrotach masz max doładowanie na 1.6 i TD04??

MBC w 1.6 tdic

: czw sie 28, 2014 18:21
autor: Developers
Ale co Tb to da MBC ? Jak nie podlejesz odpowiednio paliwem i po bawisz się kontem wtrysku ? Kiedyś tak jeździłem na samym powietrzu heh bo poczatowałem z tym. Ale kiedy zmieniłem na wczesny kont wtrysku, podlane paliwem wkręcone do 1.2bar na k14 i po wymianie sprzęgła na 210mm koło zamachowe od benzyniaka i powiem szatan na dwójce jeszcze kapcia pali na gumach 195 a po deszczu tylko pedał w podłogę koła sie kręcą... K14 wstaje mi mniej więcej 2100 aa zmęczy się przy 3,5 tys więc do 120 nie prosisz i tyle mi wystarsza bo turbo już nie pompuje... Ale powiem silnik chodzi jak ciągnik :D hahah Coś za coś :) Ale w planach mam 1.9 zobaczymy jak tamta zabawka będzie się sprawować.