już Ci pisałem jak to jest z rozdzielaczami, zmienisz z 5 to się przekonasz, najpierw dowiedz się co masz za pompę i jaki tłoczek w niej siedzi. Skoro fabrycznie masz 80 koni i podkręciłeś, dałeś doładowanie 1.4bara to na pewno zyskałeś 20 koni, bo mniej więcej tak by to wyglądało w sinliku TD. Więc ile koni potrzebujesz, a w zasadzie nie koni tylko NM - porównywanie silnika 3.3 do 2.1 jest zupełnie bezcelowe - nawet zaryzykuje stwierdzenie, że taniej wyjdzie Ciebie swap na 3.3, niż ogarnięcie tego 2.1 i dołożenie mu mocy, i to nie ze względu na to, że moc w TD wychodzi drogo, bo nie wychodzi, ale próby wszelkie to czas i pieniądze, których nie odzyskasz. I możesz wierzyć lub nie, przełożenia nie dodadzą Ci mocy, auto ma jedynie szanse pojechać trochę więcej jeśli dana prędkość na przełożeniu "wypadnie" w lepszej krzywej momentu, którego ty i tak nie masz bo brakuje Ci ponad litr pojemności. A wszystkim fantastom przychodzącym do kolejnego wątku i sugerującym, jak to łatwo się przerabia pompy polecam zaglądać do wątków tego typu:
viewtopic.php?f=176&t=586298" onclick="window.open(this.href);return false; i popisywać się, odpowiadać jak rozwiązywać problemy ze składakami. Bo najpierw "namawiacie" a później jest konkretne pytanie i jedyne co potraficie powiedzieć, to to że się pompą rusza, żeby kąt ustawić. Uwierz kolego, że rzeczywistość jest brutalna, przejrzyj dział tego forum poszukaj tematów z problemami o pompach składakach i zobaczysz, że "te same osoby" które potencjalnie mogą CIę namawiać na grzebanie pompy (nie mówię tu o namawianiu bezpośrednim, ale wystarczy, że się naczytasz), mają często problemy i nie mogą znaleźć nigdzie pomocy, a ci co jeszcze niedawno głośno im radzili "dłub pompę" siedzą cichutko bo brakuje im pomysłów. Przemyśl 100 razy składanie pomp, szczególnie że widać że brakuje Ci totalnie rozeznania - tu bez urazy oczywiście, bo znowu pytasz z czego tłokorozdzielacz, a ja Ci mówię ponownie, na pewno z czegoś będzie działał, ale zapytaj się tych co dłubią ten silnik, silnik reno jest dobrym silnikiem, ktoś go na pewno już dłubał - droga o wiele łatwiejsza niż pytanie na forum vw.
Gdybym miał teraz robić tłokorozdzielacz do TD, to uderzyłbym do kolegi sagon, on nagrywa tłokorozdzielacze na zamówienie w reparcie. Robi to uczciwie więc możesz mu pompę wysłać, on tłoczek pomierzy i zleci firmie zrobienie takiego samego tylko o większej średnicy. Jest to koszt ok 500 za samą sekcje, gwarancji jak to będzie chodzić i czy nie będzie tarabanić nie masz. Sekcji z innej pompy nigdy bym nie wkładał, jeśli ktoś nie włoży w to serca to zawsze są problemy z dograniem dozownika i ze zgraniem tego, ryzykowałbym ewentualnie założenie kompletnej pompy z innego auta. Oczywiście ty będziesz miał problem ze znalezieniem pompy bo u Ciebie z tego co widać pompa nie pracuje na pasku zębatym? Więc może Ciebie czekać przełożenie całej innej pompy do Twojej obudowy. Z tego co można zaobserwować, dobrze spisuje się pompa którą ma na aucie Michaś, ale jak ona zadziała na sinliku reno to trudno wywróżyć.
PS.
pompa u ciebie chodzi jednak na pasku to będzie troche łatwiej..
PS.
Twój tłokorozdzielacz ma 9mm, tak napisali na innym forum, od razu 11mm szykuj, nie sugeruj się ilością paliwa, ważniejsze jest rozpylenie nawet tych samych dawek. No i jaką to ma fale, przydałaby się wyższa o długich wzniosach, ale jak to przyjmą rozpylacze?? to są znowu pytania na które odpowiedź będziesz miał tylko jak wrzucisz pompę do auta.