Strona 2 z 6

: czw lut 22, 2007 01:23
autor: zaprzal
tomogolf2 pisze:-głowiczke od tdi
-fale od 1,9 td
no wlasnie tu jak mowilem, czasem potrzebujesz tej fali a czasem nie, zalezy co jest dawca czesci
-gov mod(ehm....moge wiedziec na czym to polega?)
governor mod - byl specjalny temat na forum
-timing advance mod(hm...tego tez nie wiem :/ )
mod ktory pozwala na wieksze przyspieszenie kata wtrysku wraz ze wzrostem obrotow
-sprawny pompiarz
Trochim :)

: czw lut 22, 2007 01:37
autor: tomogolf2
ok governor mod jest tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=873718 to juz wiem o co chodzi a ten timing advenced to tez samemu mozna pokombinowac?znasz jakies fotopardy albo linki? :)

: czw lut 22, 2007 01:38
autor: zaprzal
tomogolf2, jutro cos poszukam, ale slyszalem ze ten mod malo sie przydaje jesli sie nie zamierza auta krecic powyzej 5tys obrotow

: czw lut 22, 2007 01:48
autor: tomogolf2
dobra teraz poskładam wszystko do kupy, wiec potrzebuje jakiejs spsiutej pompy od 1,9 tdi aby posiadała dobra głowiczke 10mm, do tego potrzebuje fale(dalej nie wiem nawet jak to wyglada:/) od 1,9 td, zapewne tez z jakies zdezylowanej pompy... czesci wraz z pompą ktora chce przerobic oddaje do pompiarza....on to składa+ eventualnie robi jescze jeszcze gov mod, a jesli mu sie nie chce to sam sobie robie......wstawiam pompe 10mm w silnik i smigam, + jezeli moje k14 sie nie spisuje zapakowac jakies k24 albo T3.....jezeli gdzies zbłądziłem to nakieuj mnie we własiwym kierunku.....

: czw lut 22, 2007 09:14
autor: Trochim
jak już wcześniej było napisane najprościej pompa od TDI głowiczka 10 zadziej 11 mm, oraz żeby jeszcze nam to działało potrzebna jest odpowiednia fala :) (największa jest nad morzem jak by ktoś nie wiedział) na trzecim zdjęciu widać dwie płytki i to jest to co ciężko dostać.

ponieważ nie każda fala od 1.9 TD się nada :P powiem więcej podejdzie też od 1.9 D :)

a wszystko rozchodzi się o wymiar otworu w tej fali na tłoczek. zwróćcie uwagę na rozmiar wcięcia na tłoczku oraz na wielkość bolca w fali, różne są również średnice gniazda tłoczka w fali.

no i teraz gdzie szukać odpowiedniej fali bo z pompą od tdi to raczej nie problem.
na 98% jestem pewnien ze takowa siedzi w pompe od seata ibizie 1.9 D gdzie jest elektroniczna regulacja kąta wtrysku.

[ Dodano: Czw Lut 22, 2007 8:21 am ]
to nie jest moja aukcja ale w tej pompie powinniście znaleźć większą fale

http://moto.allegro.pl/item165464083_po ... iesel.html

: czw lut 22, 2007 12:03
autor: tomogolf2
http://allegro.pl/item165871947_pompa_w ... w_1_9.html a czy w tej pompie bedzie odpowiednia fala?

: czw lut 22, 2007 12:47
autor: Trochim
tomogolf2 pisze:http://allegro.pl/item165871947_pompa_w ... w_1_9.html a czy w tej pompie bedzie odpowiednia fala?
raczej nie :)

: czw lut 22, 2007 14:04
autor: tomogolf2
Znow kilka pytan, moze znacie jakies firmy zajmujace sie czesciami do pomp wtryskowych, a jezeli nie, to jak fachowo nazywaja sie te czesci zebym mogł od czegos zacząc poszukiwania, moze w necie cos o tym bedzie bedzie....A ty zaprzal od czego dorwałes ta fale ?

: czw lut 22, 2007 14:07
autor: zaprzal
tomogolf2 pisze:A ty zaprzal od czego dorwałes ta fale ?
od Trochima. I tak jak wczesniej mowilem najlepiej z nim na PW zagadaj lub gg: 1517612 i on ci sam zalatwi czesci jakie trzeba i wszystko dobrze zrobi

: czw lut 22, 2007 14:09
autor: tomogolf2
bo całych dobrych pomp nie bede kupował bo to mi sie i tak nie opłaci akurat za te pompe http://moto.allegro.pl/item165464083_po ... iesel.html koles krzyczy 550 zł!!! dla jednej małej czesci........

: czw lut 22, 2007 14:13
autor: zaprzal
tomogolf2, i nei masz pewnosci, ze bedzie sprawna...

: czw lut 22, 2007 15:29
autor: Cinek
...powiem jeszcze że cena trochima jest zadowalająca :) jak nie przejde w projekt GTI TDI to pompka też do kolegi pojedzie

: czw lut 22, 2007 15:32
autor: Krzylu
zaprzal, byles na hamowni po tych modach?? bo zapierdaaala niemilosiernie na tym filmiku

: czw lut 22, 2007 15:46
autor: zaprzal
Krzylu, nie bylem, ale planuje w lecie... hm no szczerze mowiac to mogloby byc lepiej. Jeszcze zaloze FMIC od sprintera, zegar EGT, podniose leciutko boost i dopasuje do wszystkiego dawke paliwa... Ale z tej k24 sie duzo nie wycisnie. Jak sie chce moc to albo trzeba zakladac VNT albo sie przesiadac na TDI... Jak zaczynalem dlubac to byl do kupienia blok z glowica ASV za 800zl, ja wzialem tylko pompe i sie zastanawiam czy dobrze zrobilem :/ A na tym filmiku to troche zludzenie bo na dwojce sie kola posliznely i licznik tak skoczyl, musialem gaz na moment odpuscic

[ Dodano: Czw Lut 22, 2007 2:47 pm ]
Cinek pisze:projekt GTI TDI
:bigok: