Strona 2 z 6
: czw lut 22, 2007 01:23
autor: zaprzal
tomogolf2 pisze:-głowiczke od tdi
-fale od 1,9 td
no wlasnie tu jak mowilem, czasem potrzebujesz tej fali a czasem nie, zalezy co jest dawca czesci
-gov mod(ehm....moge wiedziec na czym to polega?)
governor mod - byl specjalny temat na forum
-timing advance mod(hm...tego tez nie wiem :/ )
mod ktory pozwala na wieksze przyspieszenie kata wtrysku wraz ze wzrostem obrotow
-sprawny pompiarz
Trochim
: czw lut 22, 2007 01:37
autor: tomogolf2
ok governor mod jest tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=873718 to juz wiem o co chodzi a ten timing advenced to tez samemu mozna pokombinowac?znasz jakies fotopardy albo linki?
: czw lut 22, 2007 01:38
autor: zaprzal
tomogolf2, jutro cos poszukam, ale slyszalem ze ten mod malo sie przydaje jesli sie nie zamierza auta krecic powyzej 5tys obrotow
: czw lut 22, 2007 01:48
autor: tomogolf2
dobra teraz poskładam wszystko do kupy, wiec potrzebuje jakiejs spsiutej pompy od 1,9 tdi aby posiadała dobra głowiczke 10mm, do tego potrzebuje fale(dalej nie wiem nawet jak to wyglada:/) od 1,9 td, zapewne tez z jakies zdezylowanej pompy... czesci wraz z pompą ktora chce przerobic oddaje do pompiarza....on to składa+ eventualnie robi jescze jeszcze gov mod, a jesli mu sie nie chce to sam sobie robie......wstawiam pompe 10mm w silnik i smigam, + jezeli moje k14 sie nie spisuje zapakowac jakies k24 albo T3.....jezeli gdzies zbłądziłem to nakieuj mnie we własiwym kierunku.....
: czw lut 22, 2007 09:14
autor: Trochim
jak już wcześniej było napisane najprościej pompa od TDI głowiczka 10 zadziej 11 mm, oraz żeby jeszcze nam to działało potrzebna jest odpowiednia fala
(największa jest nad morzem jak by ktoś nie wiedział) na trzecim zdjęciu widać dwie płytki i to jest to co ciężko dostać.
ponieważ nie każda fala od 1.9 TD się nada
powiem więcej podejdzie też od 1.9 D
a wszystko rozchodzi się o wymiar otworu w tej fali na tłoczek. zwróćcie uwagę na rozmiar wcięcia na tłoczku oraz na wielkość bolca w fali, różne są również średnice gniazda tłoczka w fali.
no i teraz gdzie szukać odpowiedniej fali bo z pompą od tdi to raczej nie problem.
na 98% jestem pewnien ze takowa siedzi w pompe od seata ibizie 1.9 D gdzie jest elektroniczna regulacja kąta wtrysku.
[ Dodano: Czw Lut 22, 2007 8:21 am ]
to nie jest moja aukcja ale w tej pompie powinniście znaleźć większą fale
http://moto.allegro.pl/item165464083_po ... iesel.html
: czw lut 22, 2007 12:03
autor: tomogolf2
http://allegro.pl/item165871947_pompa_w ... w_1_9.html a czy w tej pompie bedzie odpowiednia fala?
: czw lut 22, 2007 12:47
autor: Trochim
raczej nie
: czw lut 22, 2007 14:04
autor: tomogolf2
Znow kilka pytan, moze znacie jakies firmy zajmujace sie czesciami do pomp wtryskowych, a jezeli nie, to jak fachowo nazywaja sie te czesci zebym mogł od czegos zacząc poszukiwania, moze w necie cos o tym bedzie bedzie....A ty zaprzal od czego dorwałes ta fale ?
: czw lut 22, 2007 14:07
autor: zaprzal
tomogolf2 pisze:A ty zaprzal od czego dorwałes ta fale ?
od Trochima. I tak jak wczesniej mowilem najlepiej z nim na PW zagadaj lub gg: 1517612 i on ci sam zalatwi czesci jakie trzeba i wszystko dobrze zrobi
: czw lut 22, 2007 14:09
autor: tomogolf2
bo całych dobrych pomp nie bede kupował bo to mi sie i tak nie opłaci akurat za te pompe
http://moto.allegro.pl/item165464083_po ... iesel.html koles krzyczy 550 zł!!! dla jednej małej czesci........
: czw lut 22, 2007 14:13
autor: zaprzal
tomogolf2, i nei masz pewnosci, ze bedzie sprawna...
: czw lut 22, 2007 15:29
autor: Cinek
...powiem jeszcze że cena trochima jest zadowalająca
jak nie przejde w projekt GTI TDI to pompka też do kolegi pojedzie
: czw lut 22, 2007 15:32
autor: Krzylu
zaprzal, byles na hamowni po tych modach?? bo zapierdaaala niemilosiernie na tym filmiku
: czw lut 22, 2007 15:46
autor: zaprzal
Krzylu, nie bylem, ale planuje w lecie... hm no szczerze mowiac to mogloby byc lepiej. Jeszcze zaloze FMIC od sprintera, zegar EGT, podniose leciutko boost i dopasuje do wszystkiego dawke paliwa... Ale z tej k24 sie duzo nie wycisnie. Jak sie chce moc to albo trzeba zakladac VNT albo sie przesiadac na TDI... Jak zaczynalem dlubac to byl do kupienia blok z glowica ASV za 800zl, ja wzialem tylko pompe i sie zastanawiam czy dobrze zrobilem :/ A na tym filmiku to troche zludzenie bo na dwojce sie kola posliznely i licznik tak skoczyl, musialem gaz na moment odpuscic
[ Dodano: Czw Lut 22, 2007 2:47 pm ]
Cinek pisze:projekt GTI TDI