Strona 12 z 13

: czw lis 27, 2008 22:28
autor: arwam
tutaj docisk jest mocowany do wału korbowego na to zakładamy tarczę a potem koło zamachowe
Wysprzęgla popychacz który to jest umieszczony w wierconym wałku sprzęgłowym

[ Dodano: 27 Lis 2008 21:29 ]
tberent pisze:
arwam pisze:

Ale nie kręcisz jak my :food:
Dawaj powietrza i koksu a MOC BĘDZIE Z TOBĄ przez chwilę
:rotfl:

Ale po zmianie uszczelki i sprzęgła już tylko widoku korbowodów na wierzchu się będziesz bał :jezor:

sratatata-zalozylem serie dobra i mysle zebys mial problemy ze mna ale temat nie do przechwalania jest
Jeśli masz pompę 9mm to zapraszam na 400m protej i wszystko stanie się jasne
Spuźnialski wraca na piechotę :food:

: wt gru 02, 2008 04:32
autor: Jony
zaprzal,

210, juz wczesniej sie uslizgiwalo przy ostrej zmianie z 1 na 2 przy 240nm.. Nie ma tragedii, albo tego nie czuje bo w sumie malo go upalam na maxa tak jak na wykresie Jak cos juz lezy sprzeglo z podwojna sprezyna docisku


możesz zrobić jeszcze kilka dokładniejszych zdjęc sprzęgła, konkretnie docisku w różnych płaszczyznach i może z jedno koła zamachowego od srodka, na www.sprzęgła.com zażyczyli sobie 800zł i za cuś takiego i zastanawiam się czy czasem nie dałoby rady samemu dorzucić drugiej sprężyny docisku, bo to co mam przyprawia mnie o wk.... :grrr: silnik 1z mtdi piąty bieg 1800 obr na wnt2052 dajesz buta i masz 3500obr trzyma ,półautomat normalnie i prędkość sobie rośnie pomału. a sprzęgło ma może z 20 tyś zrobione :grrr: kapa renifera

: wt gru 02, 2008 09:59
autor: zaprzal
Jony, jak masz 1z to dla ciebie szkoda zachodu z tym sprzegielkiem i skrzynka... Szukaj skrzyni 02A z tdi i sprzeglo tdi 228mm

: wt gru 02, 2008 23:35
autor: arwam
Jony pisze:zaprzal,

210, juz wczesniej sie uslizgiwalo przy ostrej zmianie z 1 na 2 przy 240nm.. Nie ma tragedii, albo tego nie czuje bo w sumie malo go upalam na maxa tak jak na wykresie Jak cos juz lezy sprzeglo z podwojna sprezyna docisku


możesz zrobić jeszcze kilka dokładniejszych zdjęc sprzęgła, konkretnie docisku w różnych płaszczyznach i może z jedno koła zamachowego od srodka, na www.sprzęgła.com zażyczyli sobie 800zł i za cuś takiego i zastanawiam się czy czasem nie dałoby rady samemu dorzucić drugiej sprężyny docisku, bo to co mam przyprawia mnie o wk.... :grrr: silnik 1z mtdi piąty bieg 1800 obr na wnt2052 dajesz buta i masz 3500obr trzyma ,półautomat normalnie i prędkość sobie rośnie pomału. a sprzęgło ma może z 20 tyś zrobione :grrr: kapa renifera


ja z AAZ'em pod maską mam ten problem już po 3000km od wymiany na cały zestaw sachs'a

: śr gru 03, 2008 01:43
autor: Jony
zaprzal pisze:Jony, jak masz 1z to dla ciebie szkoda zachodu z tym sprzegielkiem i skrzynka... Szukaj skrzyni 02A z tdi i sprzeglo tdi 228mm
I tak trzeba będzie, zrobić ale to dopiero po zimie, jak robota będzię i grosza trochę więcej, a czy półośki bez problemu mogą zostać stare od 020 do skrzyni 02A??

: śr gru 03, 2008 13:11
autor: zaprzal
tego nie wiem, ale cos dobierzesz z vw-złomu ;)

: śr gru 03, 2008 13:12
autor: toffic
półoski tak, przeguby wew najwyzej zmienisz jak masz 90

: czw gru 04, 2008 02:19
autor: Jony
zaprzal pisze:tego nie wiem, ale cos dobierzesz z vw-złomu
:bajer:
toffic pisze:półoski tak, przeguby wew najwyzej zmienisz jak masz 90
mam oryginały do skrzyni 4T nie wiem jeszcze jaka różnica ale coś się wymyśli, dzięki za info, a skoro ja mam 90 to jakie są w 02A, i czy nie da się tych kieliszków powymieniać i wstawić te 90 czy wieloklin nie taki?

: czw gru 04, 2008 09:06
autor: toffic
02A to 100, z 020 nie podejdą flansze

: czw gru 04, 2008 09:52
autor: Jony
to kaszana trochę no ale przynajmniej wiem co trza jeszcze kupić, a nie wiesz jeszcze kolego jak rozwiązać sprawę pomiaru prędkośći? zostawić impulsator i zegary wymienić czy da się jakoś linką wpiąć?

: czw gru 04, 2008 11:40
autor: toffic
da rade na linke, napęd z B3/T3 i linka z Passata D/TD (inne Passaty mają inną końcówke przy liczniku i nie pasuje do Golfa)

: czw gru 04, 2008 11:54
autor: zaprzal
musze zmierzyc, ale nie wiem, czy niektore passaty nie mialy przegubow 90mm przy skrzyni 02A

: czw gru 04, 2008 12:38
autor: Borys
toffic pisze:da rade na linke, napęd z B3/T3 i linka z Passata D/TD (inne Passaty mają inną końcówke przy liczniku i nie pasuje do Golfa)
golf 2 G60 pasuje i starsze corrado
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: czw gru 04, 2008 23:13
autor: Jony
ok, dzięki panowie za odpowiedzi, licznik rozumiem może zostać stary, będę myslał nad tą zmianą, muszę przekalkulować to i szukać dobrych tajli jak najtaniej, ale aktualne przeniesienie napędu, przyprawia mnie o dodatkowe wk***. :grrr:

aj i czy linki zmiany biegów mogą być z passata b3 ?? czy tylko golf/ corrado


warto?? -> http://www.allegro.pl/item494943294_vw_ ... w_ctn.html
czy lepiej po biciu nie kupować?