Strona 14 z 92

: śr lut 21, 2007 16:59
autor: souler
jak jest w dobrym stanie to wytrzyma. i tak powyzej 100 koni nie pojdziesz wiec powinno byc ok. wlasnie jak z innym sprzeglem do aaz? jakie pasuje?

: śr lut 21, 2007 17:01
autor: QRi
kaktus9 pisze:Witam. Być może odbiegnę troszkę od tematu ale jak się ma SPRZĘGŁO do tych wszystkich modów. Czy nie będzie sie szybciej zużywało albo czy przy przyroście mocy nie spali się??
Gdzieś czytałem ze można założyć do silnika AAZ sprzęgło od TDI, czym one się różnią i jak zrobić taką przeróbkę??
Pytam bo planuję wyżej wymienione mody zastosować w swoim AAZ i zastanawiam sie czy nie zarezerwować jakiej gotówki na sprzęgło.
o bardzo dobre pytanie, do ktorego sie dolaczam

docelowo w swoim planuje ~110 ps - przy dotychczasowych ~75 pewnie moze to miec jakis wplyw

wiec niech sie lepiej zaprzal albo ktos kto mial doczynienia z wieksza moca w dieslu

: śr lut 21, 2007 17:05
autor: zaprzal
http://webcat.zftrading.de/ tutaj macie katalog sprzegiel trzeba posprawdzac, wydaje mi sie, ze w golfie aaz sprzeglo jest 210mm i na 24zeby i za bardzo wiekszego sie nie zalozy natomiast w passacie jest na 28zebow wiec mozna miec 228mm

: śr lut 21, 2007 17:08
autor: Trochim
jednak cofam swoje słowa są cieńsze piny jak 4 mm a mianowicie 3.8 :P właśnie wymierzyłem

: śr lut 21, 2007 18:21
autor: QRi
zaprzal poszukalem i w AAZ jest ten co pisales 210mm na 24 zeby, a w TDI sa juz 228mm na 28 zebow... czyli mam rozumiec ze aazetowakie sprzegla sa mniej wytrzymale od tych TDIkowskich i istnieje wieksze tyzyko, ze przy wzroscie mocy sprzedlo moze sie uszkodzic >>

nie ma na to jakiegos sposobu ?? :)

: śr lut 21, 2007 18:29
autor: zaprzal
QRi, zmiana skrzyni :) ale takie moce powinno spokojnie wytrzymac. Jezeli teraz jest zuzyte to moze bedzie trzeba je wczesniej wymienic bo zacznie sie od razu slizgac. Tak bylo chyba u uzytkownika michnik

: śr lut 21, 2007 19:55
autor: Rynkov
untaztood pisze:Ja bez żadnych modyfikacji mam do 100 km/h w AAZ (silnik ma przebieg ok. 12.000 km - po kapitalnym remoncie) mam 11.2 sek..
W to nie uwierze nigdy bo ja mam do setki prawie 16 sec.A odnosnie pina,podkrecenia dawki paliwa i doladowania to ile koni tak na oko dodaja te modyfikacje?No chyba,ze ktos na hamownie pojechal w co watpie:P

Trochim, A Ty te piny sam robisz?Czy to sa oryginalne 1.6TD tylko spilowane jeszcze bardziej?



SESJA TRWA .... :grrr:

: śr lut 21, 2007 19:56
autor: Michnik
zaprzal pisze:QRi, zmiana skrzyni :) ale takie moce powinno spokojnie wytrzymac. Jezeli teraz jest zuzyte to moze bedzie trzeba je wczesniej wymienic bo zacznie sie od razu slizgac. Tak bylo chyba u uzytkownika michnik
Dokładnie. Po modach sprzęgło dość szybko padło(zaczęło się ślizgać). Myśle, żę to AAZetowskie powinno dać rade tak do 100KM. A jakie inne pasuje to nie wiem. Najlepsze było by jakieś wzmacniane tak , żeby nie kombinować ze zmianą skrzyni. Ale to chyba ma sens przy ekstremalnych zmianach.

: śr lut 21, 2007 19:59
autor: Trochim
piny fabryczne, nie z 1.6 TD :)

nic przy nich nie robie

: śr lut 21, 2007 20:10
autor: Przewodnik
jeśli juz tak piszecie o tej zmianie skrzyni to czy ktoś moze powiedzieć jaka by była najlepsza.. (ja mam wsadzona jakąs krótka chyba od benzyniaka bo przy 100 mam 3000 obr/min, niby przyspiesza szybcieja ale potem to zadna frajda słuchać wyjącego śilnika) moze od tdi jest lepsza ??? i czy podchodzi??

: śr lut 21, 2007 20:56
autor: Darass
Przewodnik pisze:jeśli juz tak piszecie o tej zmianie skrzyni to czy ktoś moze powiedzieć jaka by była najlepsza.. (ja mam wsadzona jakąs krótka chyba od benzyniaka bo przy 100 mam 3000 obr/min, niby przyspiesza szybcieja ale potem to zadna frajda słuchać wyjącego śilnika) moze od tdi jest lepsza ??? i czy podchodzi??
to jakaś dziwna, bo 3tyś to ja mam przy 120km/h :roll:

: śr lut 21, 2007 21:47
autor: moskitq
ja podkręciłem dawkę i turbine to sprzęgło umarło zaczęło się ślizgać
na początku na drugim biegu koła piszczały na asfalcie a teraz tylko obroty w góre idą
muszę zmienić tylko nie wiem jeszcze na jakie / może wiecie jakie są wytrzymałe

: śr lut 21, 2007 23:37
autor: Rynkov
Ja mam niecale 120 przy 3000 obrotow.I co najdziwniejsze przy wiekszym obciazeniu obroty rosna a predkosc jest mniejsza,chyba ze tak powinno byc:)

: śr lut 21, 2007 23:39
autor: zaprzal
Rynkov, sprzeglo ci sie nie slizga?