Strona 18 z 21

: wt maja 11, 2010 18:46
autor: andrew.zbyrko
jarekkoval pisze:wiecej juz nic nie chce
dobra dobra, pojeździsz 2 tygodnie i znowu będzie mało :bajer:

: wt maja 11, 2010 18:51
autor: arwam
jarekkoval pisze:na moje oko jest gitarowo wiecej juz nic nie chce :)
ja też tak kiedyś miałem
i zobacz jak skończyłem :D
teraz jak dorwę dół od AAZ'a to wracam do TD jak go zrobię z tym że tym razem lepsze graty spoczną na silniku :lol: między innymi pompa 12mm i K16
myślę że nie będę zbytnio narzekał na moc.
a jak będzie mało to najwyżej zmieni się skrzynię na krótszą a piątkę sobię przełożę z ASD i z biegiem czasu przesiądę się na DRW

: wt maja 11, 2010 19:40
autor: jarekkoval
andrew.zbyrko, arwam,
panyyy zaszlo nieporozumienie hehe
nie to ze juz nie chce modow ale juz mialem powoli dosc tego, ze nie moglem dojsc do ladu z ta pompa poza tym bede musial ja znowu rozebrac bo zauwyzaylem ze sie minimalnie poci od tego oringu na bolcu, wtedy zloze wszystko na tip top

btw. jutro jade po garretta t3 :chytry:

: wt maja 11, 2010 20:02
autor: t0mal
jarekkoval pisze: juz mialem powoli dosc tego, ze nie moglem dojsc do ladu z ta pompa
To jeszcze pikuś w porównaniu do wymiany turba :) Przynajmniej ręce nie bolą :)

: wt maja 11, 2010 21:53
autor: arwam
t0mal pisze:To jeszcze pikuś w porównaniu do wymiany turba :) Przynajmniej ręce nie bolą :)
nie jest tak źle chyba że nie masz w tym wprawy albo jak są naprawdę konkretnie zapieczone śruby

: śr maja 12, 2010 00:31
autor: muaythai7
arwam, Dzięki teraz poczyszcze układ wylotowy i turbo.
Sprawdziłem dzisiaj jadąc z ojcem na 3 biegu miałem 4000obr/min.
Ale buda to chodziła na boki a o silniku to już nie wspomnę.
A może to wina poduszek lub zawieszenia?? Ale na pewno to będzie również wina dojechanej skrzyni YTH (czy jakoś tak).

PS. Ile tak można wyciągnąć z AAZ'a?? Czy jest różnica kiedy ma się M-TDI??

: śr maja 12, 2010 09:35
autor: arwam
muaythai7 pisze:Czy jest różnica kiedy ma się M-TDI??
tak M-TDI gorzej jeździ.
kopie momentem ale sprintu kiepsko wychodzą.

za to spalanie bajka. ja średnio w 4-4,5l/100km się wyrabiam w trasie przy prędkościach 130-150km/h z tym że to nie jest najpłynniejsza jazda. jak jedziesz płynnie i mozliwie z jednostajną prędkością to zejdziesz ze spalaniem do około 3,75l na trasie .
jat takie spalanie na dłuższych trasach odnotowywuję jak np do Krakowa
w tym trochę również jest jazdy miejskiej

[ Dodano: 12 Maj 2010 09:39 ]
muaythai7 pisze:PS. Ile tak można wyciągnąć z AAZ'a??
widziałeś jak jeździł mój poprzedni AAZ?
tam w samym silniku tylko polerka tłoków była i głowicy, żeby sam silnik mniej ciepła przejmował.
a w osprzęcie tylko pompa i turbina była nie od niego.
plus do tego IC
i wtedy radzę szukać naprawdę mocnego sprzęgła.
myślę że nie idąć w koszta powyżej 1200zł można wyciągnąć około 150-170KM

muaythai7 pisze:Ale buda to chodziła na boki a o silniku to już nie wspomnę.
co przez to rozumiesz?

: śr maja 12, 2010 13:11
autor: muaythai7
arwam, chodzi mi że jak dojdę do 100km/h to zaczyna trząść całym autem, silnik również zaczyna szarpać niemiłosiernie.

arwam napisał,
myślę że nie idąć w koszta powyżej 1200zł można wyciągnąć około 150-170KM
To nieźle. Jak uzbieram trochę kasy to pogadam z Trochimem o 12mm.

: śr maja 12, 2010 20:58
autor: Bolekrsko
t0mal pisze:Bolekrsko, Jaką masz pompę? Ma mechaniczny przyspieszacz czy już jest N108?
mechaniczny

[ Dodano: 12 Maj 2010 21:06 ]
arwam pisze:muaythai7 napisał/a:
PS. Ile tak można wyciągnąć z AAZ'a??


widziałeś jak jeździł mój poprzedni AAZ?
tam w samym silniku tylko polerka tłoków była i głowicy, żeby sam silnik mniej ciepła przejmował.
a w osprzęcie tylko pompa i turbina była nie od niego.
plus do tego IC
i wtedy radzę szukać naprawdę mocnego sprzęgła.
myślę że nie idąć w koszta powyżej 1200zł można wyciągnąć około 150-170KM
no i pewnie w tym pieszczenie sie z wałem (klin) bo to najgorszy mankament w aaz nie wspominajac o sprzegle ktore 100 km ledwo wytrzymuje :blush:

: śr maja 12, 2010 22:13
autor: arwam
muaythai7 pisze:To nieźle. Jak uzbieram trochę kasy to pogadam z Trochimem o 12mm.
no to szukaj takiej turbiny gabarytowo podobnej od Actrosa :D
a tak na poważnie raz że ciężko taką pompę zdobyć a dwa że i tak jej na tym silniku nie wykorzystasz w pełni.
po pierwsze już takie ilości paliwa to bardzo duże temperatury wewnątrz silnika. a to wymaga przygotowania go na cięższe warunki pracy.

a jeśli pompy 11mm starczaja na około 170-200KM to wystarczy Ci 10mm a jak będzie mało to 11mm
12mm to trzeba już mieć trochę obycia z modzonym silnikiem bo inaczej zanim się obejrzysz na zegary to silnik może być już upieczony.
ja na codzień jeżdżę bardzo spokojnie ale raz na jakiś czas lubię mocniej z pod świateł wystarować

[ Dodano: 12 Maj 2010 22:16 ]
Bolekrsko pisze:no i pewnie w tym pieszczenie sie z wałem (klin) bo to najgorszy mankament w aaz nie wspominajac o sprzegle ktore 100 km ledwo wytrzymuje :blush:
a t też jest fakt :D ale tego nie liczę do modów tylko jako doprowadzenie silnika do stanu używalności.
bo nawet i w zwykłych Dieslach obrabia się klin.
a nie mówię już tym jak się zaczyna obrabiać napewno są więsze wibracje co nie sprzyja wydłużeniu żywotności tego połączenia

: czw maja 13, 2010 13:17
autor: muaythai7
Bolekrsko pisze:
no i pewnie w tym pieszczenie sie z wałem (klin) bo to najgorszy mankament w aaz nie wspominajac o sprzegle ktore 100 km ledwo wytrzymuje :blush:
To najlepiej zaspawać :chytry: :grin: (żart!)
Więc potrzebne mi są:
- FMIC
- pompa 10 lub 11mm
- wtryskiwacze od merca
- lepsza uszczelka pod głowicą
- sprzęgło
- turbo i tu pytanie czy k14 starczy tak do 170-200KM czy trzeba większe??

Pewnie przydała by się chłodnica oleju.
I czy półosie wytrzymają??

Mam jeszcze jeden pomysł do którego się przymierzam, mianowicie
hamulce i zawieszenie od passata b4.

: czw maja 13, 2010 16:58
autor: Bolekrsko
- turbo i tu pytanie czy k14 starczy tak do 170-200KM czy trzeba większe??
taka moc to vnt. jakas loszka musi byc zeby 150 przeskoczyc

[ Dodano: 13 Maj 2010 17:01 ]
muaythai7 pisze:Pewnie przydała by się chłodnica oleju.
I czy półosie wytrzymają??
bez chllodnicy nie ma mowy o cisnieciu. a przegluby wytrzymaja Ci kilka tygodni no chyba ze nie bedziesz strzelal ze sprzegla i na skreconych kolach nie swirowal :D no a sprzeglo mozna spalic bardzo szybko:D

: czw maja 13, 2010 17:31
autor: misiur
muaythai7 pisze:Pewnie przydała by się chłodnica oleju.
a ta seryjna wodna nie starczy :chytry:






:bigok: :bigok: :bigok:

a wracając do tematu...

to wyczytałem w temacie o modzie łukiego

że nie trzeba robić governora bo to samo można osiągnąć wykręceniem śruby od maksymalnych obrotów ( ograniczającej cięgno na pompie) ?
Bo ostatnio właśnie ja wykreciłem o jakieś 5-6 obrotów i zauważyłem że silnil się kręci wyżej. Zrobilem też troszkę mod łukiego, ale bez mierzenia ciśnienia paliwa a pompie ( wbiłem na 0.5mm)

i teraz mi na IIIbiegu pociągnie do 120 na skrzyni 4T i kołach 14" 185/55

I co z tym governorem/ śrubą max obr ?

: czw maja 13, 2010 17:41
autor: pawelfre
Tak jak napisałeś - śruba od obrotów da tylko zwiększony zakres wkręcania a zrobienie gover'a umożliwi pełne podawanie dawki do końca obrotów.