Strona 3 z 5

: pn kwie 21, 2008 23:16
autor: souler
misiek10111 pisze:ściagasz maskę kolega prowadzi a ty sprawdzasz cisnienie i je regulujesz :) :wink: :rotfl:
:rotfl: gorzej przy ostrym hamowaniu :rotfl:

Czy jak zamontuję MBC i wskaźnik to co z zaworem bezpieczeń?

: pn kwie 28, 2008 12:44
autor: sebastian1901
Zostawić tak jak jest czy go zaślepić czy jest możliwość jego zablokowania bo coś wyczytałem że mimo podniesienia ciśnienia i zwiększenia dawki silnik nie ma kopa na wysokich obrotach bo ten zawór otwiera sie ? Podobno to taka plastikowa puszka koło turbiny. Mam Garretta T3.

: sob mar 21, 2009 10:08
autor: kkolekk
mam k24 i zaczyna dmuchać od 2200 obr i na maksa daje 1,2 bar z tym że na piątce 1,2 bar mam już przy 3500obr czy montując mbc coś się zmieni i co

: ndz mar 22, 2009 21:31
autor: abrams
sebastian1901 pisze:Zostawić tak jak jest czy go zaślepić czy jest możliwość jego zablokowania bo coś wyczytałem że mimo podniesienia ciśnienia i zwiększenia dawki silnik nie ma kopa na wysokich obrotach bo ten zawór otwiera sie ?
na wysokich obrotach to pompa już nie daje tyle paliwa potrzebny govmod ;) mi w seri "JR" dmucha ładnie od 3k rpm dokładnie nie wiem ile bo jeszcze nie mam manometru ;)
po uzyskaniu 4k-4.5K traci moc .... dokładniejsza kontrole tego zjawiska przeprowadzę jak założę nowa metalowa uszczelkę pod klawiszami ;) i ofc manometr
kkolekk pisze:mam k24 i zaczyna dmuchać od 2200 obr i na maksa daje 1,2 bar

TO seria jest ?? bo 1.2 to chyba za dużo jak na AAZ-ta serie...

[ Dodano: 22 Mar 2009 20:38 ]
kkolekk pisze:z tym że na piątce 1,2 bar mam już przy 3500obr czy montując mbc coś się zmieni i co
na piątce masz niżej takie doładowanie bo silnik jest obciążony turbina dostaje wiecej gazów wylotowych i szybciej pompować potrafi ;]

Jeśli coś źle napisałem proszę mnie zlinczować :) :smoke: hehe

: pn mar 23, 2009 20:45
autor: kkolekk
nie to nie jest seria w serii miałem k14 zmieniłem na k24 +ic+pin+dawka teraz pytanie co konkretnie mi da mbc czy turbina będzie dawać o mniejszych obrotów czy co

: pn mar 23, 2009 22:24
autor: abrams
kkolekk pisze:nie to nie jest seria w serii miałem k14 zmieniłem na k24 +ic+pin+dawka teraz pytanie co konkretnie mi da mbc czy turbina będzie dawać o mniejszych obrotów czy co

zrobiłeś tak wiele przy aucie... sam ?? to dziwne ze nie wiesz do czego służy MBC
MBC reguluje max dmuchnięcie wątpię aby dawało szybsze wstawanie doładowania..
( piszę tak gdyż człowiek uczy się całe życie )
taki bajer to z VNT :P ale jak przesadzisz na dole to będzie korboasfalt :P

: wt kwie 14, 2009 21:16
autor: Lukas-182
Mam pytanie co do modyfikacji MBC przez Soulera, mianowicie chodzi mi o tą modyfikację z tą prowadnicą sprężynki, z czego ona została zrobiona i jaka sprężynka tam siedzi ??

Jeśli chodzi o szczelność MBC, to w moim zauważyłem, ze pokrętło i jego gwint luźno pracuje w MBC, tzn można nim kiwać leciutko na boki i pytanie, czy to nie powoduje nieszczelności ??

: śr kwie 15, 2009 07:59
autor: abrams
Jeśli chodzi o szczelność MBC, to w moim zauważyłem, ze pokrętło i jego gwint luźno pracuje w MBC, tzn można nim kiwać leciutko na boki i pytanie, czy to nie powoduje nieszczelności ??
... woda i mydło ?? :)

: pn kwie 20, 2009 19:10
autor: C4NC3R
Lukas-182 pisze:czy to nie powoduje nieszczelności ??
ale to kulka jest elementem uszczelniającym nie gwint, więc może sobie latać.

a tak jak ktoś pisał że 1Z daje mało paliwa to czy oszukanie go przez opornik 400 omh da coś ??

: czw paź 01, 2009 11:35
autor: roocki21
moim zdaniem lepiej zamontowac wezyk o mniejszej srednicy wewnetrznej np o 40 % i nie ma problemow z podkrecaniem...

mam węzyk 6 mm srednicy wewnetrznej i na 3 rozpedzam AAZ -eta do 110km
na 2 biegu na dobrym asfalcie piskaja gumy przy dobrej zmianie biegu..

MBC

: pt lis 13, 2009 13:15
autor: motocross21
witam

Jestem tu nowy wiem z góry wybaczcie błędy, robię pomału autko z silnikiem AAZ i mam problem padło mi turbo K14 założyłem małego garetta oraz MBC to składające się z dwóch części cena na allegro ok 90-100zł o obijetnie czy wkręcając je czy wykręcając na maxa turbo bije mi 1.5 BAR-a, co z tym zdziałać ?? Co jest nie tak kolejność podłączenia WG-wężyk-zaworek upustowy-wężyk-zaworek do regulacji-wężyk-Turbo.

Pozdrawiam

: pt lis 13, 2009 13:58
autor: Lukas-182

MBC - le faq

: śr mar 09, 2011 17:23
autor: tox79
Tu podajecie przyklad do silnika AAZ Tak czy się myle

MBC - le faq

: śr mar 16, 2011 21:38
autor: tox79
Cześć souler mam pytanie do ciebie bo ja mam turbine kkk k03 i nie wiem gdzie zamontować mbc bo ja wg mam dwa przewody jeden idzie do turba a drugi do gruszki chyba do tego co jest przy kolektorze Doradz bede wdzieczny