Zmiana turbiny w AHU

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 20, 2009 00:50

zaprzal, tak z ciekawości, nie wiesz ile ma T3 z 1.6? Czytałem że ma Trim 40 (niewiem, którego wirnika to dotyczy, domniemam, że pewnie kompresora), a jaki A/R?

[ Dodano: 19 Gru 2009 23:58 ]
zaprzal pisze:tylko to ma okolo .48 a/r
no bo właśnie to chyba podobnie jak T3
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 00:53 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz gru 20, 2009 01:30

t0mal pisze:no bo właśnie to chyba podobnie jak T3
T3 ze starych mercow 300td ma podobne .48... ale T3 z VW to inna para kaloszy zdaje sie, ze .36 jesli dobrze pamietam


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Kafla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 30, 2008 18:09
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kafla » pt gru 25, 2009 18:00

Witam. Co sądzicie na temat GT1749S ? Jest sens montowania tego do 1Z ? Wirnik z tego co sie orientuje jest już z lekkich stopów, czyli powinna wstawać nieco wczesniej niż t3. 15xKM zupełnie mnie sadysfakcjonuje, a do takkich mocy chyba nie ma większego sensu pakować się w gt20.



arwam

Post autor: arwam » sob gru 26, 2009 00:15

Kafla,

to turbo będzie nie wieksze niż K14 czyli tez rewelacji niema.
załóż sobie GT2052V i nie będziesz miał problemu z lagiem i ze zbyt dużym ciśnieniem doładowania

[ Dodano: 26 Gru 2009 23:30 ]
mariachi,

potwierdzam że garretty są trochę lepsze tzn mocniejsze mniej awaryjne mocniejszą konstrukcję mają



dario30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn gru 07, 2009 17:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: dario30 » czw sty 07, 2010 14:56

Panowie czy ktos wsadzal turbine z AFN do AHU?



arwam

Post autor: arwam » czw sty 07, 2010 23:00

dario30, ja wkładałem do 1Z GT2052V



Awatar użytkownika
ss-design
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 27, 2009 16:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ss-design » pt sty 08, 2010 11:56

a jak się ma sprawa z turbo od awx ??
montował już ktoś przy połączeniu owej turbiny plus 216 FIMC pompy od asv oraz dobrego softa 160KM powinno byc w granicach rozsądku osiągnięte. Czy jest jakaś osoba na forum co śmiga na turbinie od awx??
pozdro


2013-xxxx Golf cabrio mk3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=519855
2011 Nissan sunny n13 gti 268KM/340Nm et13,8 dajtki 2011 (zezłomowany)
2008-2010 Golf cabrio mk3 tdi 178KM/365Nm powered by soft-car et 15,3 lublin 2010 (sprzedany)

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt sty 08, 2010 13:49

dario30 pisze:Panowie czy ktos wsadzal turbine z AFN do AHU?
Zeby zrobic taki manewr musisz zmienic turbo, kolektor wydechowy, spust oleju, podpore turbo, N75, dolot do turbo, zasilanie oleju, DP, wylot z turbo cisnieniowy, wszystko z afna, turbine mzoesz wtedy dac wydajniejsza np. awx, awx/arl, brd

[ Dodano: 08 Sty 2010 12:51 ]
ss-design pisze:a jak się ma sprawa z turbo od awx ??
montował już ktoś przy połączeniu owej turbiny plus 216 FIMC pompy od asv oraz dobrego softa 160KM powinno byc w granicach rozsądku osiągnięte. Czy jest jakaś osoba na forum co śmiga na turbinie od awx??
pozdro
Jest duzo osob co jezdzi na awx, awx jest wydajna do ok 180KM z porzadnym coolerem.

160KM bedzie z 216 jesli pompa pozwoli.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jarucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
Lokalizacja: LPU

Post autor: jarucki » pt sty 08, 2010 17:42

Zasilanie Oleju nie koniecznie :p


[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm

Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » sob sty 09, 2010 17:09

czy istnieje taka opcja przerobienia łapy i wsadzenia turbiny od ARL-a? Łapa(od golfaIV) ponoć ma być przeniesiona na podłużnicę.Co o tym sądzicie i czy to jest bezpieczne ,takie przerabianie łapy


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » sob sty 09, 2010 18:34

panowie właśnie do mnie kolega przywiózł turbo od chyba AWX lub AVF o symbolu GT1749VA mam tu fotki zrobione na szybko i wodzidło kierownic chodzi płynnie.


więcej szczegółów w tym Temacie.
Polecam.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3450754#3450754
slaw71 pisze:czy istnieje taka opcja przerobienia łapy i wsadzenia turbiny od ARL-a? Łapa(od golfaIV) ponoć ma być przeniesiona na podłużnicę.Co o tym sądzicie i czy to jest bezpieczne ,takie przerabianie łapy
a nie lepiej dać środek turbiny z zimną częścią w muszlę od AWX?
o ile się nie mylę różnią się zimną częścią, a część wydechową (wirnik mają identyczny)

wtedy zakładasz na kolektor od AFN turbo od AWX i masz potencjał jak chyba dario do 180KM bez laga choć ja takowego nawet przy GT2052V nie widzę jeśli są kierownice przymknięte.



Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » sob sty 09, 2010 19:29

arwam pisze:a nie lepiej dać środek turbiny z zimną częścią w muszlę od AWX?
ale to już jest hybryda,a z hybrydami to jest loteria,dlatego nie chcę przerabianych turbin


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » sob sty 09, 2010 19:34

slaw71,

co to masz za hybrydę jak nie ruszasz wirnika.
jeśli tego nie ruszysz to nic się nie dzieje.


jak chcesz to mam w niedużych pieniądzach pewną turbinę od świadomego użytkownika po przebiegu 90tys km a przebieg jest pewien bo to auto jest w rodzinie kolegi od nowości a dokładniej jego rodziców.



Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » sob sty 09, 2010 19:48

arwam pisze:jak chcesz to mam w niedużych pieniądzach pewną turbinę
to ta turbina z Twojego tematu GT1749VA


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości