Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ
: sob maja 14, 2011 10:19
Mateusz GTD, tu masz link do aukcji w której jest opis: http://allegro.pl/koncowka-wtrysku-bosc ... 45609.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://boni.ygd.pl/
No ok Mam rozumieć, że bez problemu bedą pasować do wtryskiwaczy VW 1.6TD SB ?Orzeł_01 pisze:Mateusz GTD, tu masz link do aukcji w której jest opis: http://allegro.pl/koncowka-wtrysku-bosc ... 45609.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No to ok teraz trzeba tylko takie dorwać Czytałem, że końcówki wtrskiwaczy od 1.9 TD są niewymienne.Orzeł_01 pisze:Będą pasować do wszystkich wtryskiwaczy z 1.6D/TD, tylko nie wkładaj ich do obudów z 1.9TD, bo są inne, mają dwie sprężyny.
Ja dzisiaj kupiłem rozpylacze bosch do merca
1.9TD ma wtryski dwusprężynowe, a one ciszej pracują od jednosprężynowych.Mateusz GTD pisze:Wspomnialeś chyba, że końcówki od merca są cichsze ? Bo na forum piszą znów, że ogólnie wtryskiwacze od 1.6 TD są głośniejsze od 1.9 TD ?
Z tego co wiem to są, tylko trudno je wyregulować.Mateusz GTD pisze: Czytałem, że końcówki wtrskiwaczy od 1.9 TD są niewymienne.
20zł/szt. Znalazłem wyprzedaż stanów magazynowychMateusz GTD pisze: A ile dałeś za te końcówki co kupiłeś ?
jak za darmoOrzeł_01 pisze:20zł/szt. Znalazłem wyprzedaż stanów magazynowych
Da się go założyć, ale ma inny kształt kanałów i będą straty w mocy. Jak potrzebujesz kolektor do 1.6TD to mam taki. Jak coś to pisz na PWmarcin28długi pisze:MAM PYTANIE CZY KOLEKTOR SSĄCY Z 1,9 TD PASUJE DO 1,6 TD
Orzeł_01 pisze: Wspomnialeś chyba, że końcówki od merca są cichsze ? Bo na forum piszą znów, że ogólnie wtryskiwacze od 1.6 TD są głośniejsze od 1.9 TD ?
1.9TD ma wtryski dwusprężynowe, a one ciszej pracują od jednosprężynowych.
zgadza sięOrzeł_01 pisze: Mateusz GTD napisał(a): Czytałem, że końcówki wtrskiwaczy od 1.9 TD są niewymienne.
Z tego co wiem to są, tylko trudno je wyregulować.
A są jakieś różnice w mocy, czy tylko dwusprężynowe są cichsze ? Jak sprawdzić które mam ?arwam pisze: nie każdy AAZ ma dwusprężynowe,
dwu-sprężynowe są dłuższe i mają obudowy oznaczone symbolem " KCA 27 S 77"
jedno-sprężynowe mają oznaczenie " KCA 30 S 44 "
W takim razie, gdyby znaleźć speca który umiałby ustawić wtryski dwu sprężynowe. Dać mu do założenia i wyregulowania końcówki mercowskie DN 0 SD 265 to mógłby powstać ciekawy zestaw. Próbował ktoś zmontować takie wtryski?arwam pisze:dwu sprężynówki pracują znacznie ciszej. przy tym samym zadymieniu moc będzie większa ze względu na lepsze rozypylenie paliwa ale za to stawia większe wymagania przed pompą.
są to wtryskiwacze o podwójnych ciśnieniach otwarcia i przez to w górnych obrotach znacznie bardziej tną dawki.
jeśli nie będzieswz ruszał dawki a założysz dwu-sprężynowe to auto osłabnie i przestanie dymić, ze względu na mniejsza dawkę WTRYŚNIĘTĄ do cylindra.
jeśli teraz dawkę zwięszysz, do tego samego poziomy dymienia moc powinno być nieco większa niż przy tym samym zadymieniu.
dodatkowym bonusem jest mniejsze spalanie.