Strona 3 z 3

Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: sob maja 14, 2011 10:19
autor: Orzeł_01
Mateusz GTD, tu masz link do aukcji w której jest opis: http://allegro.pl/koncowka-wtrysku-bosc ... 45609.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: sob maja 14, 2011 22:46
autor: Mateusz GTD
Orzeł_01 pisze:Mateusz GTD, tu masz link do aukcji w której jest opis: http://allegro.pl/koncowka-wtrysku-bosc ... 45609.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No ok :) Mam rozumieć, że bez problemu bedą pasować do wtryskiwaczy VW 1.6TD SB ?
Czy wtryskiwacze też muszą być od merca ?

Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: sob maja 14, 2011 23:24
autor: Orzeł_01
Będą pasować do wszystkich wtryskiwaczy z 1.6D/TD, tylko nie wkładaj ich do obudów z 1.9TD, bo są inne, mają dwie sprężyny.

Ja dzisiaj kupiłem rozpylacze bosch do merca :grin:

Re: Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: ndz maja 15, 2011 23:13
autor: Mateusz GTD
Orzeł_01 pisze:Będą pasować do wszystkich wtryskiwaczy z 1.6D/TD, tylko nie wkładaj ich do obudów z 1.9TD, bo są inne, mają dwie sprężyny.

Ja dzisiaj kupiłem rozpylacze bosch do merca :grin:
No to ok teraz trzeba tylko takie dorwać :pub: Czytałem, że końcówki wtrskiwaczy od 1.9 TD są niewymienne.

Wspomnialeś chyba, że końcówki od merca są cichsze ? Bo na forum piszą znów, że ogólnie wtryskiwacze od 1.6 TD są głośniejsze od 1.9 TD ?

A ile dałeś za te końcówki co kupiłeś ?

Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: pn maja 16, 2011 21:51
autor: Orzeł_01
Mateusz GTD pisze:Wspomnialeś chyba, że końcówki od merca są cichsze ? Bo na forum piszą znów, że ogólnie wtryskiwacze od 1.6 TD są głośniejsze od 1.9 TD ?
1.9TD ma wtryski dwusprężynowe, a one ciszej pracują od jednosprężynowych.
Mateusz GTD pisze: Czytałem, że końcówki wtrskiwaczy od 1.9 TD są niewymienne.
Z tego co wiem to są, tylko trudno je wyregulować.

Mateusz GTD pisze: A ile dałeś za te końcówki co kupiłeś ?
20zł/szt. Znalazłem wyprzedaż stanów magazynowych :grin:

Re: Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: wt maja 17, 2011 18:38
autor: Mateusz GTD
Orzeł_01 pisze:20zł/szt. Znalazłem wyprzedaż stanów magazynowych :grin:
:hmm: jak za darmo :D

Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: czw cze 02, 2011 19:34
autor: marcin28długi
MAM PYTANIE CZY KOLEKTOR SSĄCY Z 1,9 TD PASUJE DO 1,6 TD

Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: pt cze 03, 2011 13:10
autor: Orzeł_01
marcin28długi pisze:MAM PYTANIE CZY KOLEKTOR SSĄCY Z 1,9 TD PASUJE DO 1,6 TD
Da się go założyć, ale ma inny kształt kanałów i będą straty w mocy. Jak potrzebujesz kolektor do 1.6TD to mam taki. Jak coś to pisz na PW :bajer:

Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: pt cze 03, 2011 20:17
autor: marcin28długi
bo w moim kolektorze jest starego typu zawór egr chce sie go bozbyc i żeby kolanko co łoczy sie z turbo było odwrócone w prawo bo chce załozyc intercoler

Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: ndz cze 19, 2011 09:49
autor: arwam
Orzeł_01 pisze: Wspomnialeś chyba, że końcówki od merca są cichsze ? Bo na forum piszą znów, że ogólnie wtryskiwacze od 1.6 TD są głośniejsze od 1.9 TD ?


1.9TD ma wtryski dwusprężynowe, a one ciszej pracują od jednosprężynowych.

nie każdy AAZ ma dwusprężynowe,
dwu-sprężynowe są dłuższe i mają obudowy oznaczone symbolem " KCA 27 S 77"
jedno-sprężynowe mają oznaczenie " KCA 30 S 44 "
Orzeł_01 pisze: Mateusz GTD napisał(a): Czytałem, że końcówki wtrskiwaczy od 1.9 TD są niewymienne.


Z tego co wiem to są, tylko trudno je wyregulować.
zgadza się

Re: Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: śr cze 22, 2011 13:18
autor: Mateusz GTD
arwam pisze: nie każdy AAZ ma dwusprężynowe,
dwu-sprężynowe są dłuższe i mają obudowy oznaczone symbolem " KCA 27 S 77"
jedno-sprężynowe mają oznaczenie " KCA 30 S 44 "
A są jakieś różnice w mocy, czy tylko dwusprężynowe są cichsze ? Jak sprawdzić które mam ?

Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: ndz cze 26, 2011 08:38
autor: arwam
dwu sprężynówki pracują znacznie ciszej. przy tym samym zadymieniu moc będzie większa ze względu na lepsze rozypylenie paliwa ale za to stawia większe wymagania przed pompą.

są to wtryskiwacze o podwójnych ciśnieniach otwarcia i przez to w górnych obrotach znacznie bardziej tną dawki.
jeśli nie będzieswz ruszał dawki a założysz dwu-sprężynowe to auto osłabnie i przestanie dymić, ze względu na mniejsza dawkę WTRYŚNIĘTĄ do cylindra.
jeśli teraz dawkę zwięszysz, do tego samego poziomy dymienia moc powinno być nieco większa niż przy tym samym zadymieniu.
dodatkowym bonusem jest mniejsze spalanie.

zrób foto swoich tak żeby je było od boku widać to Ci powiemy jakie masz.
i który rok auta masz?

Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: pt lip 01, 2011 15:54
autor: Orzeł_01
arwam pisze:dwu sprężynówki pracują znacznie ciszej. przy tym samym zadymieniu moc będzie większa ze względu na lepsze rozypylenie paliwa ale za to stawia większe wymagania przed pompą.

są to wtryskiwacze o podwójnych ciśnieniach otwarcia i przez to w górnych obrotach znacznie bardziej tną dawki.
jeśli nie będzieswz ruszał dawki a założysz dwu-sprężynowe to auto osłabnie i przestanie dymić, ze względu na mniejsza dawkę WTRYŚNIĘTĄ do cylindra.
jeśli teraz dawkę zwięszysz, do tego samego poziomy dymienia moc powinno być nieco większa niż przy tym samym zadymieniu.
dodatkowym bonusem jest mniejsze spalanie.
W takim razie, gdyby znaleźć speca który umiałby ustawić wtryski dwu sprężynowe. Dać mu do założenia i wyregulowania końcówki mercowskie DN 0 SD 265 to mógłby powstać ciekawy zestaw. Próbował ktoś zmontować takie wtryski?

Zwiększenie ciśnienia Turbo 1.9 TD AAZ

: pn lip 04, 2011 09:48
autor: arwam
na zachodnich forach robią takie eksperymenty i efekty są ciekawe ale jeśli stosujesz takie same końcówki to jednosprężynowe pod względem mocy zawsze wygrywają