WG czy VNT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

WG czy VNT

Post autor: arwam » wt wrz 18, 2012 09:16

TDiesel power pisze:Ja myślę o tdi ale z głowicą z td,
:panna: :panna: :panna: :panna: :panna:

albo TDI albo TD. jednego z drugim nie pogodzisz, bo jak założysz tłoki od TDI i głowicę od TD stopień sprężania spadnie tak bardzo że to nie będzie miało prawa prawidłowo pracować...



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

WG czy VNT

Post autor: EnejVW » wt wrz 18, 2012 11:07

czyli zostaje tylko korby i wał z tdi do aaz?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 18, 2012 13:06

TDiesel power pisze:bo jeszcze nie widziałem żeby ktoś jeździł mtdi jak tdi.
chce się powiedzieć, że mało widziałeś... da się jeździć m-tdi jak TDI a nawet kręcić silnik do 5 tys obr/min i to nie na postoju a podczas jazdy :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

WG czy VNT

Post autor: EnejVW » wt wrz 18, 2012 13:29

to że się da to wiem, nawet 1.6 na t3
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2012 14:10 przez EnejVW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 18, 2012 13:34

Jak już pisałem w innych tematach moje k24 umiera i też mam taki dylemat czy vnt czy WG i też stoję przed wyborem TD04 czy GT20... ale to dopiero jak zima przyjdzie będę rozmyślał co lepiej założyć. Przypuszczalnie kupie turbinę do regeneracji i będzie regenerowana bo to lepsze rozwiązanie niż kupować turbo za 700-800zł regenerowane w "profesjonalnych" warsztatach i zaraz się rozpadnie :panna: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

WG czy VNT

Post autor: EnejVW » wt wrz 18, 2012 14:11

Ja już zamówiłem tdo4 tylko teraz okazało się że nie bardzo jest to do czego założyć.



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

WG czy VNT

Post autor: biznes88 » wt wrz 18, 2012 16:22

TDiesel power, ok rozumiem... ale szczerze powiem ci ze nie bardzo sie oplaca 1.6td kupowac, podobna kase dasz za blok tdi lub sdi i robisz MTDIka. Malo pali, brak problemow z zapalaniem, lesza kultura pracy :hmm: . Fakt jesli bys chcial mocno tuningowac to jest to drozszy zabieg niz TD bo musisz kupic wtryski ktore tanie nie sa, fajna pompke, suszarke (choc ten tds pewnie by tu ladnie pasowal :)), moze lepsze sprzeglo i dluga skrzynie.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

WG czy VNT

Post autor: EnejVW » wt wrz 18, 2012 16:26

mam już pompę 12, tds idzie(miejmy nadzieję że przyjdzie dobry) skrzynia asd i sprzęgło 215 z 1z, brakuje motora:)



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 18, 2012 17:14

TDiesel power pisze:sprzęgło 215 z 1z
to nie jest sprzęgło od 1z... 1z ma 228mm


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

WG czy VNT

Post autor: arwam » wt wrz 18, 2012 19:09

najpierw sie zdecyduj co chcesz założyć a potem się zobaczy... :chytry: :chytry:



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

WG czy VNT

Post autor: biznes88 » wt wrz 18, 2012 20:31

TDiesel power, sprzeglo masz z jakiegos AAZta chyba :jezor: Pompa robi wrazenie hehe a z czego ja masz? czy jakis skladak? jesli tak to jaki z czego (jesli to nie tajemnica) :bajer:



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

WG czy VNT

Post autor: EnejVW » wt wrz 18, 2012 20:59

Tajemnica, a tak na poważnie to głowiczka z jakiegoś tam lt, pompa z 1.6 gov timing itp. made in trochim.

A może mi ktoś powiedzieć skąd dorwać końcówki wtrysków z merca, interesuje mnie tylko bosch. Najlepiej z jakiegoś sklepu internetowego.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 18, 2012 21:07

TDiesel power, odpuść sobie te merce... każdy je kupuje a nie są tego warte... zakładaj końcówki od SB'ka. Tłoczki 12mm były też w niektórych pompach z ducato, z LT'ka na bezpośrednim wtrysku 2.8 TDI ( co ciekawe fabryczny m-tdi od VW )


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

WG czy VNT

Post autor: biznes88 » wt wrz 18, 2012 21:17

TDiesel power, Marcinas1983 ma racje nie baw sie w merca! SB lub ewentualnie JR. Ale nie kupuj dopoki nie bedziesz mial bloku. bo jak kupisz tdi to :ass: z nich :) Apropo pompy jesli masz 12mm na pompie z 1.6td (a tam jest cienki walek 17mm) to nic jej nie bedzie? ;/ tzn czy sie nie "ukreci"
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2012 21:20 przez biznes88, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości