dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » czw lis 28, 2013 23:40

no bo wlasnie cos wydawalo mi sie ze za bardzo kopci na wolnych obrotach.czyli musze ta szpilke spowrotem wkrecic tak jak bylo ? jednak montaz takiego turba wymaga sporo rzezbienia;D


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: marcinas1983 » czw lis 28, 2013 23:44

Dokładnie... jak WG uchylone to se możesz i z wiadra lać a nie pojedzie... na necie znalazłem filmik, że wstępnie WG napinasz w ten sposób... sztangę od WG tak ustawiasz, żeby na cycek od klapki WG wchodziła bez problemów... później wkręcasz pełne 3 obroty i naciągasz na cycka od klapki WG. Wyjazd w trasę i sprawdzenie jak doładowuje, jak za mało to skracasz sztangę o dodatkowy obrót i znów próba. W pewnym momencie już nie dasz rady naciągnąć sztangi ręką i najlepiej do tego wykorzystać kompresor i dmuchnąć w gruszkę od WG żeby sztangę trochę wydłużyć. Dla poprawnego pomiaru najlepiej odłączyć MBC i ustawić doładowanie dla TDS'a 0.8 bara. Później możesz dołożyć MBC.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: EnejVW » czw lis 28, 2013 23:53

ja np musiałem lekko pociągnąć gruszkę jak miałem już założoną na cycka, i dmucha 1,1czyli seria jak na TDS w automacie, także lekki naciąg zawsze musi być bo inaczej
klapka będzie chociażby lekko przepuszczać i turbo już będzie później wstawało



Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » czw lis 28, 2013 23:54

rozumiem wszystko i dzieki serdeczne;)myslalem ze cos bedzie gorszego.wlasnie jak seryjnie byla nie tyknieta ta szpilka to byla ledwo cy wykrecona a ja wykrecilem ja dosc sporo dlatego taki efekt.no strasznie ciezko sie jedzie bez tubra jakbym mial z 30 kucy;DDD dzieki jeszcze raz wielkie marcinas1983 i kolega EnejVW :pub: :pub:

jutro za to sie zabiore i efektami sie podziele oby pozytywnymi;)


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » pt lis 29, 2013 00:06

a jak lepiej ustawic na samej szpilce czy z uzyciem mbc? ze ustawie zalozmy 1,1 na szpilce a reszte na mbc zalozmy do 1.5 bara? a zapomnialem dodac ze jeszcze glosniej chodzi,ryczal jak jakis benzyniak ;DD


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: marcinas1983 » pt lis 29, 2013 00:19

Domismchw, ustaw sobie na 1.1 bara bez MBC, a później sobie kombinuj już z MBC


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » pt lis 29, 2013 00:30

oki;) jutro zaczynam zabawee;) dzieki jeszcze raz wielkie!! :pub:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
witboy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lis 19, 2011 22:44

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: witboy » pt lis 29, 2013 20:41

u mnie ogolnie sie poprawilo ale chyba k14 juz niedomaga bo w wezu od niego do kolektora juz sie zbieralo troche oleju

" onclick="window.open(this.href);return false;

tak mi kopci przy dawce hm no jakos mega mocno nie jest bo zapas na srobce od dawki jest dosc duzy z tego co patrzylem ile moge ja jeszcze wkrecic
k14 teraz pompuje niby 1.5 bar ale najpierw pieknie sie rozpedza do 1 bar potem stoi na 1 i potem znow daje az do 1,5 dziwi mnie to ;/


MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi

Obrazek

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » pt lis 29, 2013 22:22

panowie problem ten sam;((( skrecilem szpilke i nic dalej cisnienie nie rosnie,rozkrecilem spowrotem i tez nic, i zobaczylem czy wirnik sie kreci i kreci sie wtedy dopiero jak sciagne sztange z tego cycka.a jak zaloze sztange to sie nie kreci.i na postoju podczas gazowania zamiast cisnienie rosnac to spada do -3 na wskazniku.sciaglem calkowicie sztange i bawilem sie tym cyckiem i wirnik reaguje na ruchy.i przy dodaniu gazu w jezdzie czy postoju pojdzie troche czarnego dymu a pozniej siwy i chmura spora.wiec w czym jest problem blagam pomozcie bo sam do tego raczej nie dojde ;(




i czy ten mechanizm co zaklada sie na niego sztange(szpilke)od gory patrzac powinien byc cyckiem do gory ? tak mam a probowalem dac go nizej to nie dostanie sztanga.

powietrze z filtra ciagnie,przystawilem reka i przytrzymalem dluzej to zgasl.

wezem idacym od turba cisnienie nie rosnie tylko po dodaniu gazu tak jakby spada a jak spadaja obroty to rosnie cisnienie male w wezu.

help!!!!;)


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » pt lis 29, 2013 22:36

bo moze obracajac ja ma to jakies znaczenie.? ten kto juz montowal td04 moze wie cos na ten temat?:)Obrazek


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: EnejVW » pt lis 29, 2013 23:38

na zdjęciu cycek jest ustawiony tak jak powinien być czyli fabrycznie, jeżeli obróciłeś go o jakieś 180 stopni, będzie otwarte wg choćbyś jak naciągnął sztangę, to jest porostu klapka która się otwiera i zamyka, jak będzie jak na zdjęciu i sztanga będzie ją domykać to nic więcej nie może tam być zepsute



Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » pt lis 29, 2013 23:45

o u mnie jest tak, zaraz filmik wrzuce z youtuba bo sie laduje.a jezeli wirnik bylby zatarty to by wogole nie chodzil?nie bylo by reakcji na ruch klapka? bo domknalem klapke ii przestal sie krecic a jak odemknalem to zaczal sie krecic. no i wlasnie nie wiem czy u mnie takiego bledu nie ma czy nie jest to obrocone. a jezeli to nie to to ja nie wiem,arwam pisal o uchylonym WG???


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: marcinas1983 » sob lis 30, 2013 00:17

Domismchw, widzisz... i już coś wiemy piszesz...
Domismchw pisze:bo domknalem klapke ii przestal sie krecic a jak odemknalem to zaczal sie krecic
czyli masz odwrotnie tą klapkę... bo powinno być tak... domknięta to wirnik się kręci... otwarta to wirnik stoi w miejscu :grin: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: arwam » sob lis 30, 2013 00:21

daj filmik. i mam pytanie czy spalin nie czuć tak jakby topioną, smołą. kolor dymu? coś pomiędzy białym a nie bieskim?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości